18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בפרזון חגגו את חג הקורבן

המנצחים הגדולים ישראל יעקב ורמי טייב

יו"ר המזכירות היוצא ויו"ר המזכירות הנכנס כך כינה יהודה עמר את ישראל כץ

אמש התכנסו המנצחים מיוקנעם ועד הגלבוע, אך ללא ספק גולת הכותרת הייתה הנצחונות בעפולה ,בגלבוע, ובעמק יזרעאל, שם הנצחונות ניו מתוקים עד עז, במקומות האלה ניסה מי שגודל ע"י ישראל יעקב שלום שלמה להדיח את הוותיקים, במשך החודשים האחרונים הסתובב מי שהיה יועצו של נתניהו, בשחצנות האופינית לו והצהיר כי הוא יהפוך להיות האיש החזק בצפון, אך ביום הבחירות הוכח כי רק בדיבורים הוא חזק, בכל המקומות נחל כשלונות, ואמש המנצחים חגגו את הנצחון, ביחד עם שר התחבורה,ח"כ ציון פיניאן, וח"כ זאב אלקין.

בין הנוכחים היו יהודה עמר ודאג להחליף דורות וילדיו נכנסו למרכז, נועם מהמטה של נתניהו, ג'קי לוי ראש העיר בית שאן, שמעון גפסו ראש העיר נצרת עילית, גבי קדוש יועצו של נתניהו, גדי אריאלי מנכ"ל הליכוד, גבי אביטל, ועוד רבים מחברי המרכז בצפון.

באירוע היו ברכות לישראל כץ על תנופת הפיתוח בכבישים והרכבות, וכך אחד אחר השני הודיעו על תמיכה בועידה בישראל כיו"ר המזכירות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו העביר "מסטר-קלס" בהסברה לבלוגרים רוסיים. /מאת : בוריס אפליצ'וק

אריק זיו ויזר

פורום גליל גולן והעמקים נפגש עם סגנית השר גילה גמליאל

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד רמת גן למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

בית שמש- הליכוד הוא בלב, הליכוד הוא בראש /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

כנס של בכירי הליכוד כולל שרים וחברי כנסת באולמי "ימי הזוהר" ברעננה

אלי חזן

הלזה יקרא דמוקרטיה /אלעד מרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן