32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בעקבות חוק אי הפללה, מה לוקחים בתאגיד החדש ?

ביבס וברקת זה ההבדל ! , שאפו לשרן השכל עם חוק הפללה, הנפילה של פישמן, נלחמים בטרור בצרפת


הליכודיאדה נפלה השנה על ציון יום השואה הבינלאומי. המארגנים טעו כשלא שמו לב. יתר על כן, הם טעו פעם נוספת כאשר התברר שלא אמרו טעינו ונוריד את רף החגיגות – מה שבפועל הם עשו. אך צביעות התקשורת עוברת כל גבול : מתי הם הזכירו את יום השואה הבינלאומי כאירוע חשוב? אפילו כאשר סילבן שלום הצליח בתור שר החוץ אז התקשורת לא סיקרה את ההצלחה שלו כי הוא היה שר מהליכוד .

אז עכשיו, כאשר אפשר לבקר את הליכוד אז נאמר שזהו יום מיוחד וחשוב. אם זה יום כל כך חשוב כמה תוכניות טלוויזיה היו לציון היום הזה. האם ערוץ 2 וערוץ 10 לא ראו את היומן כאשר הם הכינו את התוכניות ? הרי כל ערוצי התקשורת לא ספרו את היום הזה והם ממשיכים בתוכניות כרגיל, ולהם יש מפיקים תחקירנים עורכים כתבים וכל אלה לא ספרו את היום הזה.
אז כן, מי שארגנו טעו שלא הסתכלו על יומן השנה וקבעו ביום הזה את הליכודיאדה אבל גלגול העיניים בתקשורת פשוט צביעות
ללא ספק האירוע היה מוצלח. הייתה שם אווירה טובה וכן, החברה שמפיקים את האירוע הוכיחו כי בעשייה שלהם יש הצלחה. מושיקו פסל , ניר בן סימון ומשה בן זקן עשו זאת בשנה השנייה וקבעו סטנדארט של אירוע קבוע שנתי שאפילו בימים שמזג האוויר סוער לא היו ביטולים והיה עודף ביקושים כאשר גם במלונות אחרים השתכנו אורחי הליכודיאדה.


התקשורת בצדק שלחה צוותים לסיקור הליכודיאדה. ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ הראשון לקחו את הסיקור ברצינות אך היה שם צוות של ערוץ התאגיד החדש שאני חייב להתייחס אליו. אני מקווה שהם לא מסמלים את מה שהולך להיות בתאגיד החדש. יום שישי לקראת שעת צהריים אני יושב בלובי של המלון וממרחק קטן אני רואה כיצד ממקדים אלי מצלמה. לאחר מספר דקות ניגש אלי הכתב ושואל אותי האם אפשר לשאול שאלה? עניתי : אין בעיה .

וכך זה התחיל:
הכתב : האם אתה מצביע ליאיר ?
אני : לא מצביע !
הכתב : מה ?
אני : אני לא מצביע !
הכתב : מה אתה לא מצביע לבן שלך ?
עכשיו מתחיל לרדת לי האסימון שיש פה אבא של טעות בזיהוי , הרי כל מי שמעורב בפוליטיקה יודע שנתניהו לא יהיה בליכודיאדה , והכי מדהים כולם יודעים שבזמן הזה נתניהו נמצא בחקירה נוספת בבית ראש הממשלה.

ואז אני עובר לשאלה שלי.
אני : אני מבין שבעקבות הודעת השר ארדן על אי הפללה זה השפיע עליך.
הכתב : אתה בעד החוק.
אני : מה לקחת זאת השאלה ?
הכתב מתחיל להבין שנפל בזיהוי ומנסה לבדוק אותי.
הכתב : מתחיל לשאול אותי ממושגי צורכי סמים שבעוונותי איני מכיר את המושגים.
והמסטול ממשיך .
אני : לא מכיר את המושגים האלה !
הכתב : אז מה אתה מכיר ?
אני : תעזוב.
הכתב : האם אתה בעד החוק של אי הפללה ?
אני : כן !
הכתב: אמרו לך שאתה דומה לנתניהו ?
אני : לא.

אני מקווה שזה לא מסמל שהתאגיד החדש יציג שיא של תרבות של חפיף ואי רצינות . הרי כל כתב שאתה שולח צריך לעשות קצת שעורי בית חוץ מלשאול 2 שאלות אחת על יאיר והשניה על החוק הפללה, צריך לזכור הכסף פה הוא שלנו זה תאגיד ציבורי שאמור להיות רציני ולא לזרוק כסף כאילו זה לא של אבא שלהם.
להכיר את הדמויות, לשאול קולגות על פעילים מרכזים , לדעת ולהכיר, מה שברור הכתב הזה מכיר את הליכוד מהמשקפת שמסמלת התקשורת התל אביבית. אפילו ידע מינימלי לא היה לו.
הרי אם היה קצת מעמיק ואפילו היה נכנס רק לגוגל היה מזהה דמויות מהליכוד כולל כותב שורות זה .


ביבס וברקת זה ההבדל !
מיד לאחר ערב פתיחת הליכודיאדה התחילו לצאת המנהיגים מאולם האירועים. ישבנו בחוץ אני ויוסי והב מסניף פתח תקווה ויוסי שואל אותי על ניר ברקת. אני אומר לו תעזוב ותסתכל. עכשיו הם יוצאים ותגיד לי מה אתה חושב על ההתנהגות הכללית של ניר. תעשה השוואה עכשיו יצאו ניר וביבס.
וזה מה שראה שראה יוסי והב לאחר מספר דקות יצא חיים ביבס אחרי שביקש מעל הבמה מהשר חיים כץ למשוך את ההצעה לפצל את ימי הצבעה של הבחירות בליכוד.
ביבס יצא כאשר הוא חלק אינטגרלי מהליכוד והחברים. ביבס כיבד את האירוע והמשיך משם לעוד אירוע, ניר יצא ונראה כאילו הוא נמצא במקום שהוא לא שייך .
יוסי הוסיף : "עכשיו אני מבין מה אתה אומר. ניר מתנהג כמו אחרון העסקנים ומנסה בכוח להראות לחברים שהוא חלק, אצל ביבס זה פשוט אמיתי" .
יוסי, לי היה וויכוח עם ביבס בעבר אבל אין ספק אני מעדיף אותו על ברקת.


שרן השכל
חוק אי הפללה קיבל השבוע תמריץ כאשר השר גלעד ארדן הודיע כי הוא משנה את דעתו ומצטרף לתומכים בחוק בכך שיהיו קנסות במקום כלא. זהו הישג גדול לשרן השכל, חברת כנסת חדשה וצעירה שהצליחה להעביר חוק משמעותי. אין הרבה חברי כנסת שנמצאים בכנסת הראשונה ואחרי קצת יותר משנה מצליחים להעביר חוק ברמה כזאת.


נלחמים בטרור
השר ישראל כץ יצא לפריז לפגישה עם מקבילו – השר הצרפתי לענייני מודיעין. השר הצרפתי פירגן למדינת ישראל על התרומה, של שיתוף הפעולה וכן בהודעה שלו הוסיף כי שיתוף הפעולה הזה עזר למנוע פיגועי טרור.
יפה שפירגן השר הצרפתי אבל חבל שהאחרים בממשלת צרפת משתפים פעולה עם אלה שמדרבנים טרור כמו אבו מאזן ואלו שדואגים להחרים את ישראל.


קריסת פישמן
מה אין פה ? יש פה הכל : איש אחד מחזיק ביד אחת רולטה וביד השנייה עיתון כלכלי וכל המשק רוקד לפי החליל שלו. הבנקים נותנים לחוב לטפוח ולגדול ורק כדי שהעיתון לא יעביר בקורת על הבנק. פה זה כבר יותר חמור מפרשת ביבי נוני כי פה זה כבר משחקים בכספים של הציבור בחסות עיתון כלכלי – גלובס. כבר הרבה זמן ידוע כי העיתונים הכלכלים הם רק משרתי האינטרסים של הבעלים.

אך בסיפור של פישמן יש הרבה יותר מכך : פישמן פשוט עשה סיבוב על הציבור דרך הבנקים ומוסדות המימון. כבר לפני שנים פישמן היה ידוע כמי שמהמר על מטבעות וספג הפסד גדול על המטבע הטורקי. משם החלה הדרדרות כאשר שיחות המומחים היו מנבאים שפישמן גמור אך הוא המשיך בהתנהלות שלו באופן חופשי כאשר הבנקים ממשיכים לתת לו אשראי בלי הגבלה.
עכשיו הוא בנפילה ומי ישלם את החובות שלו? הציבור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו הלולין

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

התפספס לו

אריק זיו ויזר

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר

כלוב הזכוכית של נערי האוצר

אריק זיו ויזר

מנותקים נמאסתם !!!!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן