30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בסניף רמת גן זורח השמש

תומר שמש עשה זאת שוב

 

לקראת ראש השנה אירח בביתו לכנס תומכי ליכוד, ובעיקר חברי סניף רמת גן, את שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ בשיתוף משה רווח – סגן ראש העיר – וחברי הכנסת דוד ביטן ויואב קיש.

 

page

תומר היה בעבר מתומכי כרמל שאמה אך בשנים האחרונות חל אצלו שינוי. הוא אמר כי "גילה בשנה האחרונה את משה רווח שהוא איש עשייה וחבר טוב". הוא טעה שבעבר לא תמך ברווח ועכשיו זה זמן התיקון.

משה רווח הגיב בתודה רבה ושיבח את תומר על כך שבפעם הראשונה סימטת בשמת ברמת גן הוצפה בכל כך הרבה חברים עד כדי כך שחצר ביתו של תומר לא הספיקה .
ללא ספק זאת הייתה הפגנת כח של תומר ורווח ותמהיל האורחים היה מאד מיוחד , הערכת ליכודניק מעל מאתיים חברים עברו במשך הלילה.
במשתתפים ניתן היה כאמור לראות מלבד שר התחבורה ושני חברי הכנסת את יועץ רוה"מ קובי צורף , ראש מטה יו"ר הכנסת אלברט סחרוביץ, עידו חיטמן, ח"כ לשעבר יוסי אחימאיר, מנהל אגף ההסברה וקשרי חוץ בליכוד אלי חזן ועשרות פעילים מרכזיים מרמת גן.

page2

אליהם ניתן להוסיף את אנשי תעשייה אוירית, איש העסקים הקנדי רוברט רבין, אלדד בן חי מנהל רשת באג, אודליה אוחיון מנהלת שיווק סמסונג. מנכ"ל סי דאטה שינו זוארץ, כוכב גולסטאר לירן שטראובר. מנהלת סוכנות יולי שרית קליימן, איש התקשורת אברהם ברזלאי, מוטי פשכצקי מערוץ הספורט, הספר מספר אחד עמיר מזרחי ויועצת התקשורת ליבנת ניזרי .
אורחי הכבוד היו אריה ביטון ושרית קליימן. אריה חולה בטרשת נפוצה והחברים נרתמים לעזור כאשר בחודש נובמבר הקרוב יערך ערב מיוחד למען חולי המחלה ולקידום המחקר. גם כאן הוכיח תומר שמש את הפאן החברתי שלו כאשר הוא נרתם למען המאבק החשוב הזה.
מי שגנבה את ההצגה הייתה אודליה אוחיון מנהלת השיווק של סמסונג. אחרי שזיהו אותה התענינו כולם איך אפשר לקבל את הנוט 5.

 

page1

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עפו גאנם אני פייגלינסט/מאת :תהילה ירושלמית

נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו /טובה מעוז

אריק זיו ויזר

69 שנים לפטירתו של ז'בוטינסקי /מאת דודו חיים

אריק זיו ויזר

רמון תמורת גל און,

אריק זיו ויזר

תגובת משה פייגלין להחלטת הבג"ץ

אריק זיו ויזר

אביגדור הדר:על קיצור פז"מ וטרמפיסטים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן