19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

בכנסת – חגיגת בר מצווה לילדי משפחות רווחה

כל הכבוד ליו”ר ועדת הפנים ח”כ דודי אמסלם על היוזמה המבורכת בה השתתף הזמר עומר אדם. חן קדם ושלומי וריאט הוכיחו שוב את יכולתם

 

 

המון זמן לא היה כל כך שמח ומרגש בכנסת ישראל. היום (ב’) התקיימה חגיגת בר מצווה לילדים ממשפחות רווחה בה השתתפו הזמרים איתי לוי ועומר אדם שהצליחו להרקיד את כל היושבים באודיטוריום. את הרעיון יזם חבר הכנסת דודי אמסלם ובשיתוף פעולה עם משרד התרבות ועם לשכת היו”ר, הופק אירוע מרגש ומשמח. תודה מיוחדת מגיעה גם ליועצת שרת התרבות חן קדם שהוכיחה שוב את יכולותיה המרשימות.

YULI

האירוע התקיים במעמד יושב ראש הכנסת ח”כ יואל (יולי) אדלשטיין ובמעמד הראשון לציון הרב יצחק יוסף. כמו כן בארגון ובהפקת האירוע סייעו צוות הכנסת ולשכת היו”ר בניצוחו של שלומי וריאט. 

DUDI
  לב ענק. ח”כ אמסלם

 

באירוע השתתפו חברי כנסת רבים מטעם הליכוד וביניהם יו”ר הקואליציה ח”כ דוד ביטן, ח”כ אברהם נגוסה שנשא נאום מרגש לחוגגים, חברת הכנסת ענת ברקו, ח”כ אורן חזן ואורחים נוספים.

chen
הרבה יותר מיועצת. חן קדם

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חצי אמת גרועה משקר – פרשת אייל ינון /מאת:שבח שטרן

אריק זיו ויזר

” הממשלה מנציחה את הפערים החברתיים והמצוקה בפריפריה”

אריק זיו ויזר

דנון בעקבות ירי הגראד מעזה

אריק זיו ויזר

ח”כ כרמל שאמה :בתגובה לפשרה שהושגה בעניין חוק ממ”י

אריק זיו ויזר

“מביע הזדהות עמוקה כלפיכם. לבנו עם העם הספרדי”

אלי חזן

אושר לקריאה שנייה ושלישית: שוהות במקלטים לנשים מוכות

אלי חזן
דילוג לתוכן