30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

בטירת הכרמל צומח פרי מובחר

ליכודניק מכיר לקוראיו את פרי כהן מטירת הכרמל.

 

 

פרי כהן הוא ליכודניק מבטן ומלידה ומטירת הכרמל. הוא כבר בן 29 אבל התפקד למפלגה בגיל 18 ומאז הוא חי ליכוד ונושם ליכוד ! שירותו הצבאי עמד בסימן 7 שכן שימש כלוחם בשיריון- גדוד 77 חטיבה 7. לאחר השחרור למד משפטים במכללה האקדמית נתניה שם גם שימש מנכ"ל אגודת הסטודנטים. היום הוא מתמחה במשרד עו"ד בייפוס בכפר סבא.

 

"אני איש שטח ברמ"ח איברי. חי את השטח ונושם אותו. אני לא חושש להעיז ולהיכנס לפינות שאחרים לא ביקרו בהם". בבחירות האחרונות נבחר פרי לועידה כחבר והוא הכניס יחד עימו את הקבוצה שלו כולל מי שייחשב לאחד מחברי המרכז הצעירים בתנועה – אחיו של פרי.

 

"אני פועל לחיבור אנשי מפתח בסניפים בצפון מידי יום ולא מוותר לרגע בנושא זה" הוא אומר לליכודניק. פרי הוא ממייסדי וראשי "המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון" שמנוהל לא רק על ידו אלא גם על ידי אבי קורקוס,שוקי אוחנה,פסח זינגר,אלון סיסו,יוסי כהן,רועי שחם ורותם אוחנה. למטה יש חזון :  להביא ליצירת כוח מלוכד המורכב מ-35,000 המתפקדים בצפון ו-1000 חברי המרכז וקידום מועמדים לכנסת מהצפון יחד עם שילוב חברי תנועה מהצפון בתפקידי מפתח.

הוא מסביר : "כיום אנו מקדמים את מועמדותו של שוקי אוחנה במחוז גליל והעמקים ואת עו"ד אלון סיסו במחוז חיפה".

 

איך מתנהלת עבודת המטה ?

"את המטה אני מנהל בצוותא עם שוקי אוחנה ואבי קורקוס,שני אנשים משכמם ומעלה שהם גם חברים אישיים שלי מעל הכל. אני מאמין שבתהליך של 5 שנים המטה יהיה הכוח המוביל בצפון ואחד הגורמים המשפיעים במפלגה".

למה אתה חושב שמטה כזה יכול לעבוד ?
"המטה שונה ב-3 בחינות מפורומים אחרים שהוקמו בעבר:
1. נאמנות מוחלטת של החברים למטה-אין מחויבות לאף שר/ח"כ בליכוד
2. מאחורי השמות יש אנשים אמיתיים,זה לא בלוף !- חברי המטה הגיעו להישגים אדירים בוועידה בסניפים בצפון.מניתי את חלקם זה מכבר.
3. אנשים איכותיים ובעלי עוצמה איש איש בסניפו. אנו עובדים לפי מפתח סניפים בצורה מסודרת.בכל סניף בצפון יש לנו את הנציג".

מה הנושאים הבוערים בהם אתם חפצים לטפל?

"1.חברתי- הממשלות לדורותיהן מנסות פעם אחר פעם לתקן את המצב בפריפריה בצורה עקיפה במקום בצורה ישירה.דוגמא קטנה-לשפר את הגישה של אנשי הפריפריה למרכז-רכבות,כבישים,אוטובוסים.
לטעמי זה שמשרד התחבורה מצליח לקצר את ההגעה מהצפון למרכז ברבע שעה לא תורם כלום . צריך להעביר את מרכז כובד ההשקעה לפיתוח פנימי של הפריפריה ולא חיצוני.וכן על זו הדרך.

2.המשרד לפיתוח הנגב והגליל ( שעושה עבודה לא רעה בכלל) זו רק טיפה בים בנוגע לפיתוח הצפון -כדי לעשות שינוי אמיתי בצפון צריך תוכנית ממשלתית מקיפה-ולשם כך צריך ח"כ מהצפון במספר גדול יותר ( היום מתוך 27 חכים רק 3 הם מהצפון…. חלש… ).בנוסף לדעתי צריך לחלק את המשרד הזה לשני משרדים שונים-צפון ודרום !
3.כל מה שעושה הממשלה לטובת הצפון זה בבחינת אקמול לחולה לב.על מנת לעשות שינוי אמיתי חייבת להיות תוכנית ממשלתית ארוכת טווח לטיפול בצפון".

ויש כבר תוצאות?

"להערכתנו היום כ-15% מהמתפקדים וחברי המרכז בצפון מזוהים איתנו. בין אנשינו ניתן לראות פעילי שטח מרכזיים שהוכיחו עצמם בוועידה וכבשו את הסניפים בצפון-בין היתר שוקי אוחנה בצפת,אלון סיסו בקרית ים,אבי קורקוס בנהריה,פסח זינגר בכרמיאל,יוסי כהן כהן ביקנעם,רותם אוחנה בעכו ועוד ועוד…

לסיום –על אנשי הצפון בליכוד-
לפני מספר חודשים במסגרת עבודתי במשרד עו"ד בו אני מתמחה ישבתי לשיחה עם זלמן שובל. הוא אמר לי שמי שגילה את הנאמנות הרבה ביותר כלפיו הם מתפקדי הליכוד בצפון-וכדבריו " אנשי הצפון זה אנשים עם מילה…"
בנימה אישית אומר כי בליכוד בצפון יש אנשים טובים,חמים ונאמנים ואני בטוח שהחזון שלנו יצבור תאוצה בצורה מהירה.אני מרגיש את זה כבר עכשיו בשטח".

עמדות פרי לגבי התנועה :
*ראשות הוועידה- תמיכתי תהיה בהתאם להחלטת החברים במטה,עדיין לא גיבשנו עמדה סופית, אך אנו נפעל לפי העמדות להלן:
* דמוקרטיה- המטה מתנגד באופן עקרוני לשריונים-הן לכנסת והן בבחירות המוניציפלות.מי שחפץ להשתלב בתנועה חובתו להתמודד ! בכוונתנו להלחם בנוגע לזה…
*מחוזות-השארת המחוזות באותו הדירוג כפי שהיה בבחירות האחרונות-22 והלאה !

ראש הממשלה נתניהו-
דעה חיובית.הביא לרפורמות רבות בתחומים שונים לטובת האזרחים. בטחוני- מנהיג המשדר כוח ויציבות כלפי העולם בכלל והעולם הערבי בפרט.
ביקורת-
מצב בטחוני-טיפול לוקה בחסר בנוגע לירי בדרום-דין שדרות ובאר שבע חייב להיות כדין תל אביב וחייבים להפסיק את הירי !
פריפריה-אזרחי- לוקה בחסר. ניסיונות לטפל בבעיות בצורה עקיפה ולא ישירה.חייבים תוכנית ממשלתית ארוכת טווח על מנת לטפל במצב הלא סימפטי בפריפריה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניקים עושים ציונות וגם חקלאות

עינר אביב

סגן השר לשעבר איוב קרא חנך סניף של הביטוח הלאומי

אלי חזן

הדור הצעיר היה הראשון לזהות את פוטנציאל השייכות של אמסלם לליכוד

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערה הכבד של סנדרה רג'ואן

אלי חזן

300 משפחות כנגד כל עם ישראל ואיפה אתם?

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את עו"ד אריאל בולשטיין

אריק זיו
דילוג לתוכן