20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

בוקר : "לבטל את תהלוכת 1 במאי"

ח"כ נאוה בוקר עשויה לעשות היסטוריה ברוחה של תאצ'ר : קוראת לליברמן לבטל את תהלוכת 1 במאי. מסתבר שיש לה המון סיבות טובות

במכתב ששיגרה הבוקר חה"כ נאוה בוקר (ליכוד) לשר הביטחון חה"כ אביגדור ליברמן דרשה לבטל את אירועי ה-1 במאי, מאחר והוא חל ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.
לדברי חה"כ בוקר קיום ההפגנות יביא לפגיעה בזיכרון החללים ובמשפחות השכולות.
סגנית יו"ר הכנסת חה"כ נאוה בוקר (ליכוד), פנתה הבוקר, 22.3.17, לשר הביטחון חה"כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) בדרישה לבטל השנה את תהלוכות והפגנות חג הפועלים המצוין ב-1 במאי. הבסיס לדרישה נעוץ בכך שהשנה יצוין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה, גם הוא ב-1 במאי.
לדברי חה"כ בוקר, אשר שכלה את בעלה תנ״צ ליאור בוקר ז"ל, קיים חשש ממשי כי קיום תהלוכות והפגנות ה-1 במאי, במקביל ליום הזיכרון, יביא לזילות ופגיעה ביום הזכרון, בזכרם של החללים, ברגשות המשפחות השכולות ועם ישראל.
במכתבה, ציינה חה"כ בוקר: "בעבר קוימו הפגנות ותהלוכות יום הפועלים, כשהן יוחדו לחיזוק מעמד הפועלים וזכויות הפועלים, אך כיום עוסקות הפגנות ותהלוכות אלה בסכסוך הישראלי-ערבי, ב"סיום הכיבוש", בהקמת מדינה פלסטינית, ב"זכות" השיבה וכו'.
לאור האמור, אני סבורה, כי קיומן של הפגנות ותהלוכות יום הפועלים, תביא לפגיעה וזילות יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה, וכן לפגיעה בזיכרון החללים, ברגשות המשפחות השכולות ובכל עם ישראל."
עוד הוסיפה חה"כ בוקר: " כחברת כנסת, אך גם כאישה שכולה שאיבדה את בעלה אשר נפל במילוי תפקידו, אני פונה אליך בבקשה – מנע את ציון יום הפועלים ב-1.5.17.
בסמכותך שבסעיף 5 לחוק יום הזכרון לחללי מערכות ישראל, התשכ"ג-1963, בהתייעצות עם המועצה הציבורית שלפי חוק בתי קברות צבאיים, להורות הוראות לקיום יום הזיכרון, ובהתאם לכך לאסור את ציון יום הפועלים ביום 1.5.17 וקיומן של ההפגנות והתהלוכות."
בעיר חיפה מתוכננות להתקיים שתי הפגנות גדולות ע"י ארגונים אנרכיסטיים- "אנטיפה" ו-"אחדות", אשר קיומן מפורסם בפייסבוק.
במקביל לפנייתה, חה"כ בוקר שוקדת על כתיבת הצעת חוק שתאסור קיום הפגנות ותהלוכות בימי זיכרון ממלכתיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסר משגרירות רוסיה לקהילת הלהט"ב הליכודית והכללית

עינר אביב

ליכודניק מאחל לקוראיו חג חרות שמח

ליכודניק

ברקו בשירות נכי צה"ל

אריק זיו

רשימת הקלפיות בפריימריז לראשות התנועה

ליכודניק

פורום ביחד מקרבים בין יהודים ללא יהודים : התארחו ברהט אצל קרינאווי

מערכת ליכודניק

יו״ר הכנסת מודיע: הכנסת תקיים אירועים באמצעות זום

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן