22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

בוגי, בנאום בארה"ב: "לישראל יש את הזכות, וגם את הכוח להגן על עצמה"

בנאום שנשא באירוע התרמה של ארגון FIDF בשיקאגו (ארגון "חברי צה"ל), התייחס בוגי לשאלה האיראני.


 

"לעולם החופשי בראשות ארצות הברית", אמר השר יעלון, "אסור להרשות לאיראן להשיג נשק גרעיני. בד בבד, ישראל צריכה להיות מוכנה להגן על עצמה. למדינת ישראל יש את הזכות – ואני יכול להבטיח לכם – גם את הכוח להגן על עצמה".

על הסכנה האיראנית אמר השר: "איראן חייבת להיעצר באמצעות כוח אזורי ובינלאומי משולב, מאחר והיא לא רק מאיימת על ישראל אלא על האזור ועל העולם המערבי כולו. הדרך לעצור את איראן היא באמצעות בידוד, סנקציות, תמיכה בכוחות הדמוקרטיים בתוכה ואופציה צבאית אמינה. עלינו ללנסות למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני-צבאי בדרכי שלום, אך עלינו להבהיר שכל האופציות – כולל האופציה הצבאית – נמצאות על השולחן במידה והדרך הדיפלומטית תיכשל".

עוד הוסיף כי "לאיראן יש תוכנית למחוק את ישראל מהמפה. היא עושה זאת באופן ישיר באמצעות התקפות טרור נגד מטרות ישראליות בעולם, קידום רעיונות אנטי ציוניים ואנטישמיים וכמובן ייצור נשק גרעיני כדי לפגוע בישראל. איראן גם פועלת באופן לא ישיר, באמצעות שליחים להם היא מספקת סיוע של נשק, כסף וידע וסיוע פוליטי".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל כץ מסייע לקבוצת תגר בית שמש

אריק זיו ויזר

שרת התרבות והספורט ח"כ לימור לבנת: "אני קוראת לראש הממשלה להביא את את דוח ועדת החקירה לדיון בממשלה כבר בישיבתה הקרובה"

אריק זיו ויזר

סער : הפלשתינים מתרחקים מהשלום

אריק זיו ויזר

שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת בתגובה לדחייה בדיון להצעת חוק – הכרה לצורכי מס בתשלומי אמהות עובדות למטפלות:

אריק זיו ויזר

מתכנן רחוק: רה"מ נתניהו מעוניין בתקציב תלת-שנתי

אריאל אילוז

תגובת סגנית השר גילה גמליאל ‏(נשים)‏ לדברי הרבצ"ר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן