30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

באיחור קצת, אבל כנגד כל הסיכויים : אני רואה תעודת בגרות באופק

מיומנו של דביר זיו, נער ליכודניק שמצליח בניגוד לכל סיכוי

עברתי מתכונת באנגלית, אני לקראת סיום סרט גמר בתקשורת, ויום ראשון מגישים אותי למתמטיקה.

לפני שנה למדתי בבית ספר חרדי= תוך כדי הכפייה שעברתי וה10 שעות ביום מהבוקר ועד הלילה שהרגישו לי שם נצח, יושב לצד ילדים שהם לא אני ורחוקים מהעולם שאני חי אותו. שכל השבוע חיכיתי לימי חמישי שאני נפגש עם החברים שלי ונהנה איתם, כמה חודשים במקום זר שהרגישו לי נצח והביאו אותי לחרדות ומצב נפשי קשה עד כדי כך שהיום אני לוקח כל בוקר כדור נגד חרדות. מה שכן, שפשוט הבנתי שתעודת בגרות תבוא לי רק בחלום. מהכאב הזה שעברתי ניסיתי לעשות שינוי במערכת החינוך, וירגיע לי את הנפש וירפא לי את הטראומה הזאת שעברתי. מצאתי את עצמי ביולי אוגוסט האחרון במצבים שבמקום ללכת לטיולים, אני מקפץ בין מפגש למפגש אצל פסיכלוג, מגיע השעות בלילה ואני מרגיש במיטה שאני מתחרפן ואוטוטו מתאשפז, מרגיש כמו ילד משוגע חולשה נפש, דברים שאף פעם לא הרגשתי אצלי. וכל זה למה? כי משרד החינוך לא יכול למצוא לי בית ספר שיתאים לי ללימודים= וזה כי יש לי לקויות למידה והפרעת קשב.

מהסיוט אני נפגשתי עם שר החינוך הקודם גדעון סער | Gideon Saar שממנו זכיתי לקחת עצות איך אני יכול למנף את הסיפור שעברתי וממנו לעשות שינוי בחינוך בישראל. כי לצערי היום מערכת החינוך לא רואה מספיק תלמידים שיש להם בעיות למידה, הפרעות קשב. הגענו למצב שרוב בתי הספר מפוצצים ב40 תלמידים בכל כיתה, ויש כאלה שיש להם את הלקויות למידה והם נמצאים רחוק רחוק מאחור…

את מה שאני עברתי ואני מניח שעוברים עוד הרבה שחלקם כבר כתבו לי בצאט, חברים, אני לא מאחל לאף תלמיד לעבור את זה.

באמצע שנה במקום הזר בבית הכלא הזה, כנראה ה" שמע את התפילות שלי, וזימן לי בית ספר חדש ומקסים שכל יום שם מרגיש לי בגן עדן.
בית ספר בחולון קיבל אותי בברכה, והצלחתי לצמצם את הפערים. הצלחתי להילחם כנגד כל הסיכויים= בשביל לעשות תעודת בגרות שהייתי בטוח שהיא תבוא לי רק בחלום. לפני חודש ספרתי לכם שאחי הקטן יכול ללמד אותי את האותיות באנגלית, שאני גרוע במתמטיקה ברמה קשה שאפילו לעשות חילוק וכפל זה בורח לי מהראש, וחברים: אני לא מתבייש בזה. כתבתי פעם אחר פעם שבן אדם לא נמדד בזה שהוא טוב בלימודים, או לא. אבל כן משרד החינוך מחוייב להעניק לכל תלמיד את הכלים שיתנו לו לגשת לתעודת בגרות בסוף 12 שנות לימוד.

עוד מוקדם לחגוג= אבל מקווה שביולי הקרוב אני כבר יצלם לכם תעודת בגרות מלאה, ופשוט= להרגיש מנצח.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כולם מגיעים לצוקית

עינר אביב

בחירות לראשות הליכוד : דצמבר 2013

אלי חזן

שוליים בהרחבה

אלי חזן

הדר בתגר – קפיטליזם נאות. מבוסס על חמשת הממים + 7.

אלי חזן

אדוני ראש העיר

מורן שמואלוף

אחד נגד מאה

אלי חזן
דילוג לתוכן