24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

באזז זה לסקר

המערכת הפוליטית ידעה מאז ומתמיד לספק את הרגעים הכי דרמטיים במדינה, לחקוק תמונות ניצחון והפסד ולהיות זו שמגדלת את מנהיגי המחר. באותה מערכת, הצלחה או כישלון של מנהיגים, לא מהווים יותר עניין פרסונלי וההשפעה שלהם ניכרת זמן רב ומשפיעה על חלקים נרחבים באוכלוסייה מצד אחד ועל עתיד המדינה מצד שני.

דורות של מנהיגים אינם מגיעים לקדמת הבמה רק בזכות כריזמה ואידיאולוגיה, אלא בזכותה של אסטרטגיה, שנבנית בקפידה מרגע ההחלטה על התמודדות ועד סיום הפעילות בחיים הציבוריים. בעולם המודרני, התקשורת מתאפיינת במסרים מידיים, מהירים, קצרים ובמגוון רחב של אמצעי תקשורת, שצריכים להתחרות אל מול מסרים מקבילים על דעת הקהל. מתמודד במערכת הפוליטית וכל נבחר ציבור, זקוק למערכת משומנת היטב שתפעיל את המערכת הזו, ושדווקא בעידן הרשתות החברתיות מצריכה תשומת לב יתרה, מסביב לשעון, ופעילות הסברתית ותדמיתית במספר רב של ערוצים במקביל.

‘לסקר את יעקב’, חברה צעירה, רעננה ויצירתית בעלת ניסיון רב בשיווק ויחסי ציבור במדיה, יודעת כיצד לממש את הפוטנציאל הרב הגלום בערוצי התקשורת השונים ולשלב אותם בקמפיין האסטרטגי של המועמדים ונבחרי הציבור ומובילים לתוצאות. החברה מתמחה בחדשנות ובכלים הטכנולוגיים במדיה שיוצרים תוצאות ובעלת כלים שמחוללים שינוי בזמן משבר ויוצרים תדמית חיובית שמובילה ליתרון והעדפה. “מועמד ופוליטיקאי שידע לנצל לזכותו את הרשתות החברתיות וכלי התקשורת השונים, יזכה להעדפה ברורה על פני מועמדים אחרים ובכך דרכו תהיה סלולה לניצחון”, מסביר עדי לסקר, מנכ”ל משותף בחברה.

 

“ברגע שמחליטים לצאת לדרך, אנו בונים את הקמפיין האסטרטגי המתאים ביותר למועמד ולפוליטיקאי ויוצאים לדרך שדוגלת בתקשורת חיובית שבאה ליצור ‘באזז’, העדפה וחשיפה תקשורתית מועדפת. הדרך להצלחה מחייבת התמדה, סבלנות ומוכנות להפתעות שעלולות להתרחש. מועמד ופוליטיקאי שמוכנים להשקיע את זמנם וחייהם למען האחר, הם מתנה לציבור הישראלי וראויים לכל הערכה, ואנחנו בחברה רק נותנים להם את העטיפה שתהפוך אותם להיות יותר אטרקטיביים ומושכים”.

 

אין ספק, שהמערכת הפוליטית במאה ה-21, חיה, נושמת, בועטת וגם תוססת, והצלחתו של כל מועמד ופוליטיקאי תימדד ביכולת שלו להעמיד לצדו ומאחורי הקלעים צוות מיומן שיוביל וימצב אותו בקדמת הבמה התקשורתית והפוליטית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איזה מסכנים האוהדים שלום שלמה עוד תבוסה

אריק זיו ויזר

שר התחבורה מר ישראל כץ במפגש חברים מסעדת עיין גליל בישוב מג’אר.

אריק זיו ויזר

פורום גליל ועמקים- חברתי זה לעשות

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד ברעננה למען תושבי העיר

אלי חזן

הליכוד הופך שובך יונים.אסף חפץ מצטרף לליכוד

אריק זיו ויזר

כנס בחירות הליכוד – אח”י

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן