30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

את מי פקד השר כ"ץ לליכוד?

השר ישראל כ"ץ פקד היום אישיות בולטת לליכוד זאת לאחר שהלה הצטרף למפלגת בלון שכבר הספיקה להיעלם. הפרטים בפנים




בשורה חשובה לתנועת הליכוד: שר התחבורה ויו"ר מזכירות הליכוד ישראל כץ, פקד היום את לשכתו של ראש עיריית יבנה, תת אלוף במילואים צבי גוב-ארי ופקד אותו לידי שורות הליכוד. צבי גוב-ארי(75), מכהן זו קדנציה רביעית במספר כראש עיריית יבנה ובשנת 2006 הצטרף למפלגת "קדימה".


לאחר מעשה אמר כץ: "אני מודה לראש עיריית יבנה צבי גוב-ארי, שהוא בעל זכויות רבות במדינת ישראל, הן כתת אלוף בצה"ל והן כראש עיר משגשגת שהישגיה הן רבות ומשובחות,תודות למנהיגותו ותרומתו הרבה לקהילה ביבנה. פעם אחר פעם הוא נבחר ברוב קולות הציבור בעיר יבנה כי הציבור יודע שיש להם על מי לסמוך.


הצטרפותו של צבי גוב-ארי לליכוד היא בעיניי חשובה מאוד והיא מסמלת את שובם של חברי "קדימה" לתנועת הליכוד ולתמיכה מלאה במנהיגותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אני מודה למר צבי גוב-ארי על שובו לליכוד ואני חושב שזו תוספת כוח חשובה לתנועת הליכוד ולתומכים בבנימין נתניהו"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ נאוה בוקר הגיעה לטורניר לזכרו של אבי רן ז"ל

אריאל אילוז

"חייבים לקבוע סדר עדיפויות ליכודי"

אלי חזן

ליברליזם בלי כפפות

אריק זיו ויזר

יום הולדת שמח לדניאל טאובר – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

עצות תקשורתיות לחברי הכנסת החדשים של הליכוד

אלי חזן

האירוניה של חוק המרכולים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן