32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ארי,רמון,ורוזן החבריה של הפועל תל אביב /מאת:אריק זיו

אין בדברים הללו בכדי ליצור הכללה על כלל אוהדי הפועל תל אביב אולם יש בהם כדי להצביע על תופעה מגונה ומטרידה כאחת.
כנראה שאם אתה אוהד הפועל תל אביב אז תקבל את רשת הביטחון לעבריינות של אוהדי הפועל תל אביב.
בכתובים נכתב לא מכבר "כי מצפון תיפתח הרעה" ובימים הללו אנו חוזים במשפט זה מתקיים. כך נפתח מהצפון רעה גדולה. לא בדמות סקאדים, גם לא בדמות ירי של החיזבאלה אלא שכן, יש סוחרי סמים בעיר המקלט של צפון תל אביב והם נהנים מסלחנות של החברה שלהם כאשר המשותף לכולם היא אהדה למי שהייתה, ויש רבים שעוד רואים בה, קבוצת הדגל של ההסתדרות – הפועל תל אביב.

ארי שמאי מהווה סימבול של ירידת הנורמות בחברה הישראלית. על פי הרושם המתקבל לכאורה ממקרה הפדופילים אנו מבינים שארי לא רק חבר של פדופיל וחשוד בסחר בסמים אלא גם שמכירה לקטין מתקבל על ידי אוהדי הפועל כגיבור.
שמאי ידוע בפה הגדול שלו בהשמצת יריביו. כל זה כמובן נסלח אך מי שמעורב בסחר בסמים מקומו לא בבית ספרנו. האם אנו כחברה נסלח לידוען שחשוד בסחר בסמים ?
הסכנה הגדולה במקרה של שמאי שהוא כעו"ד נתן הרגשה של ביטחון לנוער שהיה קשור איתו ואולם שמאי נעצר ונתפס כאשר שהה בבית חברו שהיה מראשי רשת הפדופילים.

זה מאוד עצוב כאשר חבריו בתקשורת ועורכי הדין שלו מציגים את הטיעון שהיה במקום במקרה. האם במקרה מכר סמים לכאורה? האם במקרה היה בבית חברו ששידל ילדים לפעילות מינית ?

הרושם המתקבל הוא שכבר בתהליך המעצר נהנה ארי מטיפול קל של המשטרה. ארי לא הובל עם אזיקים על ידיו ורגליו וזאת בניגוד למגמה לפיה כידוע עבריין מגיע עם אזיקים לבית המשפט וארי הוא בחזקת עבריין.

רבות דובר על השחיתות במדינה, אך הסרטן האמיתי הוא הסמים שנמכרים לילדים. ואולם, לארי יש רשת בטחון והיא אוהדי הפועל תל אביב בקרב הברנז'ה. כידוע, בקרב אנשי תקשורת יש הרבה אוהדים לקבוצה האדומה.
יש טעם רע בלב לראות כיצד אנו כחברה מוותרים לצפוני כאשר אומרים ש"ארי רק מכר סמים הוא לא פדופיל, רק במקרה היה בביתו של הפדופיל ורק במקרה היה שם נער שארי סיפק לו סמים.
.
חברה מתוקנת לא מתיחסת לארי כדרייפוס אלא חברה מתוקנת זורקת אותו לכלא ומוקיעה אותו מהציבור, אפילו שהוא אוהד הפועל.

עמנואל רוזן נראה יושב ליד חברו ארי שמאי. זהו אותו עמנואל רוזן שראיתי אותו משמיץ את הציבור אתמול בשידור מכיוון שאותו ציבור סולח לנתניהו. אך עמנואל אתה סולח לשמאי רק בגלל שהוא אוהד הפועל. איך אתה יושב ליד מי ששידל את ילדינו לשימוש בסמים? איך אתה עמנואל יושב ליד מי שהיה במקרה בביתו של הפדופיל?
שמאי לא ידע? התופעה היא שאתה מוכן לסלוח לעבריין כשמאי רק בגלל שהוא אוהד הפועל ולנתניהו ששילם מחיר לדרך שהאמין בה אתה לא סולח.
עמנואל רוזן סלח לעוד אוהד של הפועל תל אביב, חיים רמון השר המטריד שהורשע.
עמנואל רוזן האם בזכות הפועל תמסור את בנותינו ללשונו של רמון?
עמנואל האם כאשר שמאי ימכור לילדיך סמים גם תגן עליו?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגש אושפיזין אצל עוזי דיין

אריק זיו ויזר

מה שנכון לעשות עכשיו /מאת: בלהה ניסנסון

אריק זיו ויזר

סילבן שלום "אסור לליכוד לקפל את דגל מפעל ההתיישבות"

אריק זיו ויזר

שר האוצר שטייניץ: "אבחן מחדש כדאיות פרוייקט כביש מספר 1"

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד ברעננה למען תושבי העיר

אלי חזן

רחלי והליכוד של רעננה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן