22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

אנשי המפלגה הרפובליקנית ישתתפו בליכודיאדה

בפגישה בין מארק צל למשה בן זקן סוכם על העניין

כנס הליכוד הגדול שיערך בינואר באילת מושך את תשומת ליבם של אנשי המפלגה הרפובליקנית בישראל, שהחליטו להשתתף באירוע. הבוקר הודיע יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל מארק צל על הגעתו לאירוע וציין, "הזדמנות מעולה לדיון בנושאים שעל הפרק"

ה"ליכודיאדה 2018"הפסטיבל הפוליטי הגדול של הליכוד שמתרחש זו השנה השלישית באילת יצא לדרך ומעורר השנה התעניינות חוצת מפלגות. הבוקר – בפגישה עם פעילי הליכוד משה בן זקן ומשה פסל הודיע מארק צל יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל על הגעתו לאירוע.

"זה יהיה אירוע מדהים ואני מצפה לאירוע מוצלח" אמר צל והוסיף. "זו הזדמנות מצוינת עבורנו לדון באג'נדה של המפלגות שלנו". לצל צפויים להתלוות אורחים נוספים מטעמה של המפלגה.

במרכז האירוע אותו יזמו פעילים פוליטיים מרכזיים בליכוד ובראשם משה בן זקן ומושיקו פסל, יעמדו קלפיות מדגם הליכודיאדה שיקבעו את רשימת המועמדים להנהגת המפלגה אליה יוכל להצביע כל משתתף רשום באירוע שהינו גם חבר ליכוד.

השנה מחכה למשתתפים גם תוכנית אומנותית מוקפדת וללא פשרות ונאומים של השרים הבכירים שצפויים להתייחס בהרחבה לפרשות בראש סדר היום הציבורי. האירוע יתקיים בסוף השבוע שבין 11-13 לינואר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פינסקר : אוטואמנסיפציה ליהודים. שלו : אוטואנטישמיות תוצרת ישראל.

ליכודניק

מיוחד לליכודניק : המצב האמריקאי בסוריה

אריה כפירי

פרשת ויחי – יוסף למד לכבוש כמה תכונות אופי רעות

אלי כהן

המפתח בידיים של נילי אהרון

אריק זיו

מוקירים את יקירות הליכוד

יפת צדקה

ארדן מדליק אתכם נר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן