18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ד"ר גבי אביטל

אמרתי לכם / ד”ר גבי אביטל

במידה רבה של תענוג, אני מוכרח להודות, אני פטור מלהציע פתרון לסוגיה העכשווית, ‘הברחות’ נשק וחנ”מ ממצרים. שהרי טיפשים הזורקים פעם אחר פעם אבן לבאר, שום חכם בעולם לא יצליח להוציאן משם בשלום. ובכלל, טענת המחץ של השמאל מול הימין היתה ונותרה: אז מה הפיתרון שלכם? זו תשובתי: עכשיו אתם בשלטון, תסתדרו לבד. יתרה מזאת, אני אפילו מתמוגג לבשר ב’שתיקה רועמת’: אמרתי לכם! ולשם הביסוס האקדמי הנחוץ כידוע מול הרציונאליות המדומה של השמאל החכם, אצטט רק פיסקה אחת מני רבות מתוך מאמר שנכתב לפני שנתיים וחצי:

 משום שירי רקטות הקסאם והמשך הפיגועים אינם אלא נייר לקמוס לתגובת צה”ל. ומכיוון שכך, הרי שלושה ק”ג חומר נפץ נעולים בצינור ברזל חלוד, ינחתו על רעננה או כפר-סבא יביאו לפתיחת רמקולים המכריזים על ניקיון המקלטים, לסגירת קניונים ומיגון בתי-ספר. במילים אחרות, מי שמכריז על בריחה מגוש קטיף ללא תמורה וללא בושה, יקבל את הקסאם חלילה, בשרון ובעמק, עם הגדר או בלעדיה ועם הרבה בושה.”. (ג. אביטל ‘הקאסם כאיום אסטרטגי’, מעריב, 9.3.05). כידוע, מלחמת לבנון השנייה (מלחמת הרקטות) פרצה שנה ורבע לאחר מכן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אילנה דיין וכיפת הברזל

אריק זיו ויזר

מפלגת התקשורת/ ד”ר גבי אביטל

אריק זיו ויזר

שינוי מוסרי – והמשך ההרתעה

אלי חזן

אמת מטרידה/ ד”ר גבי אביטל

אריק זיו ויזר

בן-סימון, זה הצבע האדום

אריק זיו ויזר

העדר העיתונאי שוב נוהר/ ד”ר גבי אביטל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן