32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
משה פייגלין

אם אחטף, אל תנהלו מו"מ לשחרורי /מאת משה פייגלין

מכתבו של פייגלין לשר הביטחון

כג' תשרי תש"ע
11 אוקטובר 09'

לכבוד שר הביטחון של מדינת ישראל, מר אהוד ברק

הנדון: הוראה שלא לנהל משא ומתן במידה ואפול בשבי.

כאזרח ישראלי, כחייל וכקצין בדימוס, הריני מורה לך כי במידה וחלילה וחס איחטף או אפול בשבי ארגוני הטרור הערביים, שלא לנהל משא ומתן לשחרורי.

הוראה זו ניתנת בדעה צלולה ואלו נימוקיה:

א – לפני עשרים וחמש שנה, מצא הסוכן הישראלי יהונתן פולארד מקלט מפני רודפיו בתוך שגרירות ישראל בוושינגטון. על פי הוראות ממשלת שמיר, הסגירו השגריר הישראלי דאז ושופט בית המשפט העליון דהיום – מר אליקים רובינשטיין –הישר לידי מבקשי נפשו. מאז ועד היום כלוא יהונתן בתנאים מחפירים. מעולם לא זכה יהונתן לחופשה ולו הקצרה ביותר ובריאותו הולכת ומתדרדרת. ישראל – שבשליחותה ובעבורה הקריב יהונתן את חייו, עשתה ועושה כל שביכולתה בכדי שיהונתן יישאר בכלאו וימות שם. למרות הבגידה הקשה, בכל פעם שהועלתה בתקשורת האפשרות כי יהונתן ישוחרר במסגרת עסקת שבויים כל שהיא ויוחלף עבור ארכי רוצח כזה או אחר, מיהר יהונתן לפרסם הודעה כי הוא מתנגד לכל עסקה שכזו. את מה שמבין גיבורנו הנבגד הנמק בכלאו, שומה על כל אזרח ישראלי להבין כבן חורין. אל לנו לקנות את חירותו של היחיד בתמורה לסיכון חייהם של הרבים ולעידוד חטיפות נוספות.

ב – לאחר מספר ביקורים בכלאו, הבנתי, כי ב-25 שנות הבגידה המתמשכת ביהונתן, איבדה ההנהגה הישראלית את התשתית המוסרית שבשמה היא שולחת את בניה לחרף נפשם ושמכוחה היא גם מסוגלת להשיבם הביתה. ואכן – מאז הבגידה ביהונתן ועד היום לא הצליחה ישראל להשיב הביתה בחיים ולו חייל שבוי אחד.

ג – את הפעולות הפשוטות והמתבקשות ביותר לשחרור גלעד שליט נמנעת ההנהגה הישראלית מלבצע. החמאס שנמנע בתחילת הדרך מלהודות שהוא החוטף, הבין במהירות כי מנהיגי ישראל לא יסכנו עצמם בצווי מעצר בין לאומיים ואינו חושש יותר לקחת אחריות מלאה למעשה. אלפי עציריו בישראל זוכים לכבוד מלכים ולתנאים ששום עציר ישראלי אינו חולם עליהם. הצעד הראשון שחייבת היתה ישראל לבצע היה "השוואת תנאים" בין אסירי החמאס לגלעד שליט.

לא ביקורים, לא מידע, לא אור שמש. כל מנהיגי החמאס צריכים היו להפוך מטרה לחטיפות ולחיסולים. כל אספקת הכספים, הנשק, הבטון, הדלק והחשמל מישראל צריכים היו להיפסק. הפעולות הבסיסיות הללו, ורבות אחרות, שיכלו להוביל לשחרורו המהיר של שליט אינן מתבצעות משום שההנהגה הישראלית חוששת לגורלה האישי. הדרך היחידה שנותרה למנהיגי ישראל, בה הם יכולים גם לרצות את האימהות וגם את העולם היא דרך הכניעה והשילוח הסיטונאי של אלפי רוצחים אל מפתן בתינו.

ד – מובן שאובדן החזון והמנהיגות שהוביל לשחרורים הסיטונאיים עודד מאוד את מבקשי נפשנו. גל הטרור והחטיפות שפרץ בעקבות שחרור אלפי מחבלים לא עומד בשום קנה מידה למה שידענו קודם לכן. "לא יכולתי להביט בעיני האמהות" אמר שר הביטחון יצחק רבין וחתם על עסקת ג'יבריל שהובילה במישרין לפרוץ האינתיפאדה הראשונה. זו הובילה לשחרור סיטונאי של מחבלים בהסכמי אוסלו ולאופנת המחבל המתאבד שבאה בעקבותיה. מדינת ישראל שיקעה עצמה בתוך גדרות, שומרים ומאבטחים אך כל אלה משולים למשככי כאבים

אל מול הסרטן המתפשט. שום גדר אינה עוצרת את הנשק הרקטי ונראה כי רפיסות ההנהגה הישראלית מול ארגוני הטרור הופנמה היטב בקרב מעגל רחוק ומסוכן הרבה יותר של מדינות אוייב. מדוע שמנהיג איראן יחשוש אם מנהיג החמאס מרגיש בטוח?

ה – "אני רואה במדינת ישראל את מדינת כל אזרחיה" הסביר הישראלי המשפיע ביותר בדור האחרון – נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרון ברק. "באין חזון יפרע עם". ישראל הבורחת מזהותה היהודית שמטה תחת רגליה את הבסיס המוסרי לעצם קיומה ולזכותה לשלוח חיילים לשדה הקרב. אם לא בשביל מדינה יהודית, אז מה בעצם אנו עושים כאן? מדוע לשלוח את הבנים לצבא ולא לאוסטרליה?

התוצאה הבלתי נמנעת של אבדן החזון היהודי היא אבדן היכולת לניהול מדיניות כל שהיא. כשאין מטרה אסטרטגית – לא מתאפשרת מדיניות טקטית. לכן צפוי כי גם בעתיד תמשיך ישראל להתנהל על פי לחצים מזדמנים וקמפיינים תקשורתיים.

ן – במצב עניינים זה עומדות בפני האזרח הישראלי האחראי אחת משתי הברירות הבאות: האחת – להשלים עם התהליך שתואר כאן בקצרה ולהמתין למכת החסד שתחסל את האפיזודה ההיסטורית הקרויה 'מדינת ישראל'. האפשרות האחרת היא שכפי שבמלחמות העבר, ידעו החיילים הפשוטים להציל את המדינה ממחדלי מנהיגיהם, כך גם היום, אנו האזרחים והחיילים הפשוטים נורה שלא לנהל עבורנו שום משא ומתן.

ז – לשמחתי הודיעו לי חיילים ומפקדים קרביים, כי יצטרפו ללא היסוס לדרישה זו ובכוונתי להוסיף ולשלוח אליך מכתבי חיילים ברוח זו.

בכבוד רב

משה פייגלין

פורסם בNRG



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האתרוג הבא משה פייגלין מקור ראשון

אריק זיו ויזר

למה הם תוקפים את הליכוד /מאת:משה פייגלין מקור ראשון

אריק זיו ויזר

עבודה בעיניים: שלושה ספורים של רמייה עצמית /מאת:משה פייגלין

אריק זיו ויזר

פיגוע אסטרטגי נגד האליטות /מאת משה פייגלין

אריק זיו ויזר

אם אחטף, אל תנהלו מו"מ לשחרורי /מאת משה פייגלין

אריק זיו ויזר

לטמון את הראש בחול הסיני /מאת:משה פייגלין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן