20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אל תתנו לעובדות לבלבל אותכם

את ממשלתו של נתניהו האשימו רבות למרות עובדות אשר טוענות אחרת.

על מה לא ביקרו את ממשלת נתניהו..האשימו אותה בשרפה בכרמל,האשימו אותה בכלכלה אשר הולכת ונהרסת,במיסים שהולכים וגדלים ובקיפאון השיחות עם הפלסטינים.

אך שחכו כמה עובדות על הדרך.

השרפה בכרמל ומצבו של מערך כיבוי האש:במצב של מערכת כיבוי האש אשמות כל ממשלות העבר ובינהם גם אותה קדימה שכל כך נהנת לבקר את הליכוד כרגע או ליתר דיוק בכל רגע,אולי חברי אותה המפלגה שכחו  שכאשר מפלגתם הייתה בשלטון היא לא עשתה דבר וחצי דבר למען שירותי הכבאות.לעומתם,ממשלת הליכוד התחילה לבצע שינוים במערך הכיבוי,אולי קצת מדי אבל היא לפחות התחילה לעשות משהו,אין זה אפשרי לתקן מחדל של עשרות שנים בכמה שנים ספורות.

כלכלה אשר הולכת ונהרסת או לחילופין קריסת המעמדות:רבים טוענים שממשלת הליכוד הרס וממשיכה להרוס את כלכלת ישראל,ממשיכה לנפץ את המעמדות וגורמת לעוני לגדול.איך אין זה נכון,ממשלת הליכוד נוהגת באחריות למען המשק ,העם ועתידנו הכלכלי.אינני יודע אם שמתם לב אבל בעולם מתרחש לו משבר כלכלי כבר כמה שנים,משבר שפקד את אירופה ואת ארצות הברית.כאן לעומת שאר העולם כמאט ולא הורגש המשבר וזאת היא אחת הדוגמאות שממחישות היטב את אותה הכלכלה שהליכוד מנהל-כלכלה אחראית.

בואו לא נשכח שהחוב הלאומי שלנו קטן,בואו לא נשכח שהעוני אצלנו נמוך ביחס לארצות אחרות במערב,בואו לא נשכח את ההטבות בתחום הסלולר בינהן הורדת דמי קישרויות וביטול ההתחיבות ל36 חודשים,בואו לא נשכח את חוק שנה ראשונה אקדמאית חינם ליוצאי צבא אשר לומדים בפריפריה,בואו לו נשכח על הפחתת מס ההכנסה,בואו לא נשכח על ההוזלה בתשלום החשמל,הכנסת טיפולי שיניים עד גיל 12 לסל הבריאות,זוהי רשימה חלקית ומצומצת של ההטבות לאזרח,הכי חשוב בואו לא נשכח להקשיב לעובדות.

ביקורת נוספת בתחום הכלכלה אשר ממשלת הליכוד סופגת היא עליית מחירי הדלק,בואו לא נשכח שמחירי הנפט בעולם עולים,שמחיר הדלק אצלנו  עומד על הממוצע האירופאי ואפילו נמוך מבריטניה,שוודיה,גרמניה והולנד.המיסוי על הדלק נמוך אצלנו במקצת מהממוצע של הארצות החברות ב-OECD.

 

קיפאון המשא ומתן:זה יפה,יפה מאוד להאשים את ממשלת הליכוד והעומד בראשה בקיפאון המשא ומתן אך  אל לנו לשכוח שבשיחות משא ומתן כמו למטבע ישנם שתי צדדים-במקרה שלנו:צד אחד אשר הלך לקראת הצד השני כצעד בונה אמון ואף עשה דבר שאף  פעם לא נעשה בעבר והקפיא את הבנייה בשטחי יהודה ושומרון למשך כתשעה חודשים ולעומתו ישנו צד שלא עשה כלום חוץ מבלשחק בברוגז.אני מניח שכולנו יודעים איזה צד הוא ישראל ואיזה צד הוא פלסטיני אז בבקשה אמרו לי מי אשם בקיפאון השיחות?אם זה לא מספיק בכדי להצביע על האשם האמיתי בכישלון השיחות בואו נחפור טיפה בעבר,העבר הלא כל כך רחוק-בתקופתו של אבו מאזן ולא ערפאת כך שלא יגידו לנו שזה לא רלוונטי כי המנהיג ישתנה.

הממשלה היא ממשלת קדימה והיא מגיעה בהצעה חסרת תקדים,מוכנה לוותר על מרב שטחי יהודה ושומרון על מנת להקים את המדינה הפלסטינית.אך ההנגה הפלסטינית מסרבת.

נגענו כאן בשלושה נקודות שהן העיקריות בביקרות על הממשלה וראינו את העובדות בכל אחת ואחת מהן.אבל זה בסדר,אל תתנו לעובדות לבלבל אותכם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משמעות החוק הפולני

רז גרנות

להנהיג את המדינה? בואו נתחיל מלאזן מפלגה

אלי חזן

בהיעדר אופק מדיני -הקצוות של הימין והשמאל חופפים

אלי חזן

התקשורת בארץ שמאלנית – הוכחה נוספת

אלי חזן

כשירוק וכחול קורעים את האדום

הרויזיוניסט

זהירות מנדרים ושבועות – פרשת מטות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן