32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ד"ר גבי אביטל

אל תקראו לו עם

בתוך כל המולת ה"נכבה" נשכח דבר אחר: אין ולא היה עם פלסטיני. זו המצאה של שקרני ערב בגיבוי אינטלקטואלים מזויפים מישראל

"בעיית שחרור פלסטין היא הבעיה הגורלית של הערבים, ולמעשה היא הגורם המצדיק את קיומם. סוריה לא תיעצר ממשימתה ההיסטורית. . . כל הנשק שברשותנו שייך לכל ההמונים הערבים והוא יוגש לכל מי שיבקשו. אנו מדגישים כי אין אנו יכולים להיות אלא עם הפדאיין הערביים ואנו מוכנים למערכה זו, יהא אשר יהא המחיר ויהיו הקורבנות אשר יהיו, כי זהו צו השעה שלנו וזה יסוד קיומנו". דברי ד"ר נור אל-דין אל-אתאסי, נשיא סוריה, ב-17 אפריל 1967 לפני 44 שנים.

עשרה ימים קודם לכן, ביום שישי בשעות הצהריים, התפתח קרב אוויר בין מטוסי חיל האוויר לבין מטוסים סוריים. שישה מטוסי מיג 21 הופלו בקרב ההוא, "כל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם", הודיעו כלי התקשורת בימים שעדיין לא התביישו לדבר בגוף ראשון וברבים. זה קרה חודשיים בדיוק לפני מלחמת ששת הימים. מדוע לא הקימו אז את מדינת פלסטין?

ארבעים וארבע שנים מנסים למכור לנו ולעולם מרכולת כה עלובה בדבר עם פלסטיני הכמה למדינה עצמאית בה ינהל חיי רוח עשירים, חיי תרבות מופלאים וחיי הכלכלה, בקיצור עוד אומה בנוסף ל-22 שיש לנו מסביב. ארבעים שנה השמאל אומר גבולות67', הערבים משיבים גבולות48', השמאל אומר שלום תמורת שטחים, הערבי משיב לו גם יפו וגם חיפה.

השמאל מדבר על עם פלסטיני ביש"ע, הערבי משיב לו עם אחד בלב אחד, כולל פליטי צור דמשק וצידון. השמאל דורש הפוגה, הערבים משיבים מלחמה. תחנות קול ישראל וגלי צה"ל מדברות על "הגדה המערבית", רדיו רמאללה משיב להם "שתי גדות לירדן", זו שלהם זו גם כן. מעין דו-שיח של חרשים.

חוד החנית משתנה בהתאם לתגובת ישראל

ראוי לזכור, שמאותו הרגע בו סירבה ישראל לספח את שטחי יש"ע וסיני החלו צרותיה להתגלגל וכך גם צרותיהם של ערביי יש"ע הנקראים משום מה פלסטינים.

האמת הזאת, שממנה מתחמקים חכמי השמאל, פרשני הרדיו והטלוויזיה, העיתונות, הבמה והספרות, היא שאין להם תשובה מדוע הקימו את הארגון לשחרור פלסטין בינואר 1964, מדוע הסתערו אומות ערב על ישראל לאחר הסכם החלוקה, מדוע לא נחה רגלן ומאכלת ידן גם אחרי תבוסתן ב-67' ומדוע סירבו לתוכנית קמפ-דיוויד של ברק.

השמאל יודע, אך לא יודה מפאת הכבוד: אין ולא היה עם פלסטיני. זו המצאת המאה על ידי שקרני ערב בגיבוי של אינטלקטואלים מזויפים מהשמאל הישראלי, שאת קווי הגבול חצו זה מכבר אל עבר האויב, גם אם לא יצאו מביתם ממש.

אין ולא היה להם לא מטבע ולא ספר, לא שפה אחרת ולא תרבות שונה, כולם יוצאי ערב. כולם בשמאל יודעים שהטרור ונשק הפליטים אינו אלא קצה החרב הערבית מול ישראל. חוד החנית הזאת משתנה חליפות בהתאם לתגובת ישראל.

בשידור ישיר חוצים את הגדר ומודיעים קבל עם ועדה בזאת ההגדרה: לא מעניין אותנו הכיבוש, את הציונים באנו לגרש. ומה משיבה מקהלת השמאל? הכיבוש אשם. אם מישהו מחפש הוכחה למלכות שלמה, ומדוע השמאל מתעקש להאשים את היהודים בגורל הערבים, אז הנה: "אם תכתוש את האוויל במכתש בתוך הריפות בעלי, לא תסור מעליו איוולתו".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לחמורים אין אלוהים/ ד"ר גבי אביטל

אריק זיו ויזר

שעון הקיץ מיותר

אריק זיו ויזר

איראן – שטף פרסומי מנע

אלי חזן

הנבואה האמיתית של 1984

אלי חזן

בן-סימון, זה הצבע האדום

אריק זיו ויזר

הנביאים מעיתון 'הארץ'

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן