22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

אל תקטרו נגד הקרן החדשה

יש לכם כוח – במדינת ישראל פועלים "ארגוני חברה אזרחית" רבים, הרשומים כעמותה או כחברה לתועלת הציבור, אשר מטרותיהן המוגדרות אצל רשם העמותות או החברות הן "קיום דיאלוג בין יהודים וערבים", או "קיום דיאלוג יהודי – חילוני", מוגדרות כ"ארגונים א-פוליטיים" וכיוצ"ב, אך למעשה סוטות ממטרות העמותה או החברה, לעתים על מנת לפעול בצורה פוליטית-מפלגתית מובהקת.

במקרה כזה יש לכם כוח לפעול כנגד גופים אלו.

מצ"ב קישור לאתר משרד המשפטים המאפשר להגיש בקלות תלונה כנגד חברה או עמותה הפועלת באופן שנראה לכם כנוגד את הצהרתה. טופס התלונה הוא וירטואלי וניתן להגישו בקלות, וכל שיש לעשות הוא להורידו למחשב, למלא, ולשלוח בחזרה. אין צורך לשלוח בדואר, בפקס וכיוצ"ב.

באם אתם מוצאים כי עמותה או חברה פועלת כנגד הצהרותיה, ולא פועלת באופן "א-פוליטי א-מפלגתי" ו/או אינה "מחנכת לסובלנות ואי-אלימות" אלא דווקא הפוך מכך, אפשר לסמן בטופס התלונה כי מדובר בחשד ל"עבירה פלילית", ולהגיש בהתאם תלונה במשטרה, יחד עם התלונה לרשמים.

לטופס התלונה יש לצרף מסמך, תמונה או צילום מסך, שיהווה ראייה כי העמותה או החברה פועלת בניגוד למטרות המוצהרות שלה, ו/או באופן המעורר חשד לפעילות פלילית.

עמותות או חברות לדוגמה אותן אתם יכולים לבדוק הן:

1. דרכנו – ח.פ. 513408625. ארגון המשלב את הארגונים V15 ו"קול אחד". מוגדר כארגון א-פוליטי, אך התערב בבחירות של שנת 2015 וממשיך לפעול באופן פוליטי, בניגוד לאמור בתקנונו.

2. לוחמים לשלום בע"מ – ח.פ. 513797902. מוגדרת כארגון שמטרתו לחנך לסובלנות ואי-אלימות.

3. פורום משפחות שכולות – ח.פ. 580328995. מוגדרת כארגון שמטרתו לפתור את הסכסוך הישראלי-פלסטיני בדרכי שלום.

4. עמותת מחזקים. ח.פ. 580648327. מוגדרת כארגון שמטרתו לפעול למען קידום השלום והדמוקרטיה במדינת ישראל. למעשה, פועל באופן פוליטי למען הפלת ממשלת ישראל.

באם מישהו נתקל בעמותה או חברה לתועלת הציבור שלדעתו פועלת תוך הטעיית הציבור ו/או בניגוד למטרותיה, ניתן לפנות אליי בפרטי על מנת שאטפל בנושא.

נא לפנות אליי בצירוף צילום מסך או כל ראייה אחרת שניתן להשתמש בה.
לדף הפיסבוק של עדי בן-חור https://www.facebook.com/adi.benhur.35?hc_ref=ARQoB_fHbGD-nbI6lZ3wVn26iodNmpd_FqIKgdbvtZnOV9FxDjIH1o3ReRJkCN8-ZzE&fref=nf



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תתביישי לך, תל אביב.

אריק זיו ויזר

דוד לוי יש לך יורש

אריק זיו ויזר

סטטוס בינגו : רחלי בן ארי סקעת

אלי חזן

השליפה של רצון

אריק זיו ויזר

מעשה נבון : על הליכוד להחזיר לידיו את תיק העלייה והקליטה

אלי חזן

סטטוס בינגו : מוטי אוחנה

אלי חזן
דילוג לתוכן