24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: “ממשלת צרפת אדישה לאנטישמיות הגואה”

איוב קרא התראיין היום לתקשורת הערבית הזרה והתריע מפני האדישות של ממשלת צרפת מהאנטישמיות בצרפת




איוב קרא, המועמד בבחירות הקרובות ברשימת “הליכוד” לכנסת ה-20, התראיין היום לכלי תקשורת ערבים מירדן, ערב הסעודית, קטאר והרשות הפלשתינית וציין שפיגועי הטרור בצרפת עלולים להוות נדבך ראשון בניסיון של טרוריסטים איסלמיסטים לפגוע במקומות הקדושים ליהודים.


איוב קרא נשאל לגבי בקשתו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, מהיהודים החיים בפריז לעשות עלייה למדינת ישראל והשיב: “בשנת 2014 עלו כ-6000 יהודים מצרפת לישראל וזו אכן מגמה שמצביעה על חשש כבד בקרב היהודים בפריז מפני אנטישמיות גוברת. אין לי ספק שאנו נראה עלייה משמעותית מפריז וממדינות נוספות בעולם המערבי אל מדינת ישראל. האנטישמיות מרימה ראשה בצורה מכוערת. אני מצפה מהיהודים שרוצים לחיות בשקט לעשות עלייה לישראל.”


קרא נשאל, האם הוא חושב שממשלת צרפת עושה הכל על מנת לשמור על היהודים בצרפת ועל המקומות הקדושים ליהודים?  “אני חושב שממשלתצרפת אינה עושה די. נכון הוא שממשלת צרפת אינה רוצה בעידוד הטרור ופועלת למיגור הטרור אבל אין עשייה מספקת בנושא. הצרפתים צריכים לעשות יותר בעניין ביטחונם של יהודי צרפת. השב”כ הצרפתי צריך לנהוג ביתר דאגה לציבור היהודי בפריז ולא לתת למפגעים לפגוע במקומות הקדושים ליהודים כמו בתי כנסת.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“יש לנו גם הזכות להגן על עצמנו בכוחות עצמנו”

אלי חזן

ביבי תתעורר!!

אריק זיו ויזר

מנכ”ל “ליכוד אנגלוס”: נתניהו הולך בדרכו של ז’בוטינסקי בנושא האיראני

אלי חזן

פייגלין חנך את סניף הליכוד החדש בחולון

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערם של ראובן יוקלר ושל דודו מתתיהו

אלי חזן

יום הולדת למאור שמעון – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן