25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

אחמדיניזאד אינו יודע קוראן וההסטוריה של איראן

בדברים לאחרונה אמר אחמדיניזאד:  “היתה תכנית קולוניאלסטית שנבעה משקר.  הם מעולם לא שלטו באדמה הזו.  הם המציאו עלילה ששמה השואה והפלשתינאים צריכים לשלם את המחיר?”  (“ישראל היום”, 21.3.2012)

 

נשיא איראן מוסלמי אך אינו יודע את מה שכתוב בקוראן:  “אוי עם ישראל היכנסו לארץ הקודש שאללה נתן לכם ואל תהססו כי אז תהיו מן המפסידים.”  (פרק השולחן פסוקים 20-19)  זכות היהודים לארץ ישראל מוזכרת מספר פעמים בקוראן.

הקוראן אצל המוסלמים היא ספר אלוקי שכל מלה כל אות ממנו קדושה.  הוא ניתן לנביא האסלאם בהתגלות אלוקית.  נשיא איראן אינו יודע את הקוראן.

יתרה מזו, בפסוק האחרון בספרי דברי הימים ב’ מצוה המלך כורש (מלך איראן) על ללכת לבנות את המקדש אשר בירושלים.  “כה אמר כורש מלך פרס כל ממלכות הארץ נתן לי השם אלוקי השמים והוא פקד עלי לבנות לו בית בירושלים אשר ביהודה, מי בכם מכל עמו השם אלוקיו עימו ויעל”  (דברי הימים פרק לו’ פסוק 23).

ממה נפשך או שנשיא איראן אינו יודע את ההסטוריה של איראן ואינו יודע מה כתוב בקוראן ואז הוא בור ועם הארץ, או שהוא כן יודע ולא נותן לעובדות לבלבל אותו ואז הוא שקרן וחצוף ואוי לה למדינה כלשהי שאדם כזה אומד בראשה.

 

ד”ר יצחק בן גד – מזרחן

נתניה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליברמן אומר דברים נכונים והגיוניים

אריק זיו ויזר

2010 – שנה טובה לממשלת נתניהו

אריק זיו ויזר

משתמשים בשכול כדי להפיל ממשלה

אריק זיו ויזר

“ג’יי סטריט” – ארגון מזיק לישראל

בערבית קוראים לזה “שרף” (בעברית “כבוד”)

אריק זיו ויזר

ביבי – אנחנו לא בסקנדינביה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן