26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

אז מה היה לנו ?!

הערכות ותובנות בעקבות הדרמה אתמול באו"ם

טוב, עכשיו ששקע האבק קמעא, לאחר הדרמה אתמול בעצרת האו"ם , אפשר להעריך , פחות או יותר , מה היה לנו ומה עוד צפוי. ובכן – רוה"מ נתניהו נתן את נאום חייו , נאום מבריק, נאום ציוני לעילא ולעילא שגם משאיר פתח למשא ומתן עם הפלסטינים. אבו מאזן , שסירב להיכנע ללחצים מגורמים שונים , לבטל את הפנייה שלו לאו"ם , נשא נאום נרגש , רצוף באי-דיוקים ובאי אמיתות, כך למשל הטעה את המאזינים בהצהירו שכבר היה משא ומתן בינו ובין בנימין נתניהו , ולא היא – משא ומתן שכזה לא התקיים מעולם, מאז שנכנס נתניהו לכהונתו השניה בראש ממשלת ישראל.

לנוכח הנכונות שהביע נתניהו לשבת מיד לשולחן המשא ומתן, קפצה הרביעייה הבינלאומית – הקוורטט , וקבעה מתווה חדש לפתרון הסכסוך במזה"ת, וכך לשונו – מפגש בין נתניהו לאבו-מאזן בתוך חודש והגעה להסדר מדיני בתוך שנה , עד -2012.

ובכן – הדיונים בבקשת אבו מאזן להכיר בפלסטין כמדינה ריבונית וחברה שוות זכויות באו"ם , יכולים להימשך חודשים רבים.

בנוסף לכך – ישראל אינה מחוייבת לקבל את המתווה של הקוורטט. משא ומתן הוא תהליך שאתה יודע כיצד אתה נכנס אליו , ואינך יודע מתי וכיצד אתה יוצא ממנו. אסור לישראל לקבל דרישה שמקבעת את המו"מ , להסדר מדיני עם הפלסטינים, אם וכאשר , בסד של זמן.

זכותה של ישראל לדרוש כמה תנאים עוד לפני שהיא מתיישבת לשולחן המשא ומתן :

קודם כל , שייפסקו כל פעולות הטרור מצד הפלסטינים , כולם – כל הארגונים וכל הפלגים : החמאס, הפתח, גדודי אל-אקצא, האחים המוסלמים , בני-הכפר , הגיהאד האיסלמי, וכו.

שתיפסק ההסתה במסגדים ובבתי הספר כנגד ישראל.

הפלסטינים חייבים להוכיח לנו שפניהם לשלום ולהכרה בישראל כמדינתו של העם היהודי, וכן – שבכוונתם לשכון בשלום לצד ישראל ולא – במקום ישראל.

לאחר כל אלה – אפשר להתיישב אל שולחן הדיונים , ולנהל את המשא ומתן , בניחותא ולא מתוך לחצים מיותרים , לא של הקוורטט ולא של כל מאן דהוא אחר, אלא – אך ורק לאור האינטרסים הבטחוניים החיונים למדינת ישראל.

אנחנו , כמפלגה , חייבים לחזק את רוה"מ נתניהו ולתת לו רוח גבית שיעמוד על האינטרסים החיוניים  של ישראל.

לשם כך – דרושה לנו הסברה אפקטיבית ומעולה שתעבוד אל מול הגורמים כולם , בארץ ובחו"ל. וכפי שהדברים נראים כעת – תהיה לה עבודה רבה.

בהצלחה , אדוני ראש הממשלה  , בהצלחה – ביבי !

ובהזדמנות זו אאחל שנה טובה , שנת ביטחון ויציבות, שנת שפע ושגשוג, שנת אחווה ורעות – שנה טובה ומאושרת , לכם  -כל חברי/ות הליכוד , לכם ולבני ביתכם ולכל בית ישראל. מי ייתן ויתגשמו כל משאלות לבנו לטובה, בשנה הזאת.

"תכלה שנה ואנחתה – תחל שנה וברכתה" .

אמן !

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האלימות נגד הרשות השופטת – סכנה לדמוקרטיה / שוש הלוי

אריק זיו ויזר

שביתת הפרקליטים מתחילה לתת את אותותיה

אריק זיו ויזר

האם קהיר בוערת?!

אריק זיו ויזר

פרצופו היפה של העולם ,ופניה היפים של ישראל

אריק זיו ויזר

"אורות לתעסוקה": איזונים, בלמים ושיפורים/מאת:שוש הלוי

אריק זיו ויזר

המציאות עולה על כל דמיון -2

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן