22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

אז איך קרה שגילה גמליאל זכתה במקום הראשון?

ניתוח של התוצאות המפתיעות

 

 

רבים לא הבינו את פשר התוצאות המפתיעות.

זה היה אירוע ביוזמת שני הצעירים המוכשרים משה פסל ומשה בן זקן וכיאה ליוזמה של צעירים. חלק לא מבוטל מהתוצאות בשטח הגיעו ע"י עבודה מאומצת של היועצים והעוזרים הצעירים.

 

את התוצאות לא כולם רואים כמדגם מייצג אבל גם אי אפשר להתעלם מהן. שימו לב ששום שר לא הגיע למעט גילה גמליאל והצוות המשודרג שלה. שאר השרים הסתפקו בשליחת היועצים ואלה עשו עבודת שטח והביאו להם תוצאות לדוגמא ויטלי חייקין – אצל גלעד ארדן שהגיע למקום השני לא הפסיק לפגוש את הפעילים והתוצאות לא איחרו לבוא ושלומי וריאט – אצל יולי אדלשטיין, סיפק את הסחורה. 

 

חלק מחברי כנסת ש"נחשדו" בשמאלנות היו חייבים להגיע ולהראות שהם מחוברים לקרקע.

נושא שדובר לא מעט הוא ה"ליכודניקים החדשים". "ליכודניק חדש" כשמו כן הוא: ליכודניק (על הנייר) וחד"ש בלב. חברי הכנסת יואב קיש ושרן השכל הומלצו בחום על ידי קבוצת הליכודניקים החדשים בבחירות האחרונות (כמו גם בוגי יעלון, אמיר אוחנה ועוד). לאחר שיצאו "הליכודניקים החדשים" נגד ראש הממשלה הם למעשה שרפו את עצמם וחשפו את מטרתם.

NEW_LIKUD2
מודעת "הליכודניקים החדשים" לפני שבועיים.

חבר הכנסת יואב קיש התנער מהליכודניקים החדשים וזה השתלם לו. חברי הליכוד שהגיעו ל'ליכודיאדה' הצביעו עבורו והוא הגיע למקום 27 (באחוזים-מקום 20). לעומתו – חברת הכנסת שרן השכל לא התנערה מהם ומהמודעה שלהם נגד ראש הממשלה וחברי הליכוד זכרו לה את זה והיא הגיעה למקום ה-39.
א' פעיל מרכזי מסניף ערד אמר: משפחה יש אחת. הגיע הזמן ששרן תבחר, זה או הליכוד או חד"ש. או נתניהו או גיל קדרון"

 

הליכודניקים זוכרים הכל והם גם יודעים לתת הזדמנות שניה כשצריך ולראיה אפשר לראות שעם כל האכזבה מנאומה של גילה גמליאל בכנס של ארגון "קול אחד" שמימן את V-15, הירידה שלה לשטח והשיחות עם הפעילים השפיעו על הבוחרים ב'ליכודיאדה'.

הנשק הסודי של גמליאל הוא יואב דבוש שנכנס לא מזמן לתפקיד היועץ לשרה. ביחד עם אלפי פלאיירים שחיכו בכל חדר במלון קלאב הוטל ותכנון רציני של המערכה, זה מה שגרם לאנשים להצביע עבורה. יתכן שגם קידום הלגיליזציה של המריחואנה הרתיע ליכודניקים מתמיכה בה. לתוצאה זו אין קשר לפז"מ – ראו כיצד אמיר אוחנה שרק הפך להיות ח"כ, הגיע למקום 15.

AMIR

ח"כ אמיר אוחנה. זינק ממקום 32 למקום 15.

 

פעיל מרכזי בדרום אמר לי: "עם כל הצניעות שבאירוע שאכן לא ייצג את כלל המתפקדים, עצם העובדה שיו"ר מרכז המפלגה חיים כץ כלל לא נכנס לרשימת 40 המועמדים – זו תעודת עניות. דווקא צחי הנגבי ודודי אמסלם, כן נכנסו והתברגו בין 15 המקומות הראשונים".

 

האילתים הגיעו בהמוניהם ל'ליכודיאדה' ויתכן ששינו את המאזן. עוד נתון מעניין הוא שלא ראינו יותר מדיי דמויות פייגליניסטיות שזכו לאהדה. מה שאומר שהליכודניקים עדיין הצליחו לשמור על צביונה של המפלגה כנטולת אנשים משיחיים.
שרים חזקים כמו ישראל כץ ומירי רגב לא הגיעו. מעמדם מבוסס מספיק והם אהודים כך או כך. את הקבלות על עשייתו של ישראל כץ ניתן לראות בכל כביש בארץ. לעומתם מי שכן הגיע ונעלם לאחר הנאום הוא בוגי יעלון שבא כדי לוודא שהבייס הימני שלו לא מתערער בעקבות אירועי הפינויים האחרונים בחברון.

למרות שנאומו הופסק, ניכר שהקהל שמח על הגעתו לאילת.

 

אחת ההפתעות היא חברי הכנסת המשוריינים שהגיעו עתה ללא שיריון למקומות מכובדים: בני בגין למקום 14 וד"ר ענת ברקו למקום 26

BENI

ח"כ בני בגין. מקום 14 ללא שיריון.

 

ובתוך כל זה היה גם טורניר הכדורגל בו ניצחה הקבוצה הירושלמית.

YRUSHALMIM

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא אם כל ההפרטות/מאת:ח"כ כרמל שאמה

אריק זיו ויזר

בן גוריון ושכונת האולפנה

אלי חזן

פני הליכוד לאן ?

אלי חזן

אייל דותן: השגיאה הראשונה של יואב גלנט

אריק זיו ויזר

על הדרך/מאת: יוסי שחר

אריק זיו ויזר

הרצוג טעית !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן