26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

אורן כהן – המשנה לראש העיר כפר סבא

בתום מו”מ מתמשך בין סיעת הליכוד וסיעת מעוף – סיעתו של ראש העיר כפ”ס, נחתם ההסכם הקואליציוני בין שתי הסיעות.

במסגרת ההסכם ישמש אורן כהן כמשנה לראש העיר ויו”ר ועדת השכונות וכן חבר דירקטוריון מפעל המים, חבר דירקטוריון גלי השרון, חבר בועדת הכספים והמכרזים, חברות בדירקטוריון ספיר ובועדות העירייה.
יש לציין שמועצת סניף הליכוד המקומית אישרה את ההסכם שהתגבש ברוב מכריע של שלושים ואחד תומכים לעומת אפס מתנגדים ושני נמנעים.

אורן כהן: “כפי שכבר הודעתי מערכת הבחירות כבר מאחורינו והציבור אמר את דברו. נמשיך לשרת את הציבור כחלק משפיע ומוביל בעשייה העירונית ביחד עם ראש העיר, הנהלת העיר ויתר חברי הקואליציה.אני גאה שאוכל לפעול בשנים הקרובות בשיתוף פעולה בכל התחומים החשובים לנו לרבות בשמירה על מרקם היחסים בין דתיים לחילונים שעליו נשמור מכל משמר ולא נאפשר שום פריצה בו. במסגרת ההסכם ניתן לליכוד חופש הצבעה בהקשר זה וכן נפעל במשותף ביתר התחומים כמו הצעירים, סטודנטים שכונות, דיור בר השגה ו, חינוך ועוד.

אחד ההשיגים הגדולים של המו”מ היה הבשורה הגדולה לציבור לפיו לא תעלה הארנונה לתושבי העיר מעבר לאמור בחוק ההסדרים – נושא שהיה עקרוני מאד לכהן ולליכוד

חברי הסניף הצטרפו למברכים:

יונה מייקלר בירך על ההצטרפות לקואליציה, לדעתו יש לשרת את הציבור בעשייה ולא במחאות, זאת ניתן לעשות תוך נטילת סמכויות ואחריות.

שרן השכל ברכה גם היא על ההצטרפות ואמרה כי 5 שנים של עשייה הן עבודה קשה ומתישה אך בעלת ערך רב לתושבים ובעלת סיפוק גדול יותר והיא עדיפה מ5 שנים של דיבורים וישיבה באופוזיציה, אמנם העבודה קלה יותר אך מניבה תוצאות אפסיות לעומת כן.

אסף מגן הדגיש כי רק על ידי כניסה לקואלציה נוכל להמשיך ולפעול לטובת בצעירים חלטובת השכונות וכי עכשיו נגמרים הדיבורים ומתחילים המעשים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“הב לנו שלוחה”

אלי חזן

תשעת הימים ידחה את מועד הגשת המועמדויות למועצות הערים.

אריק זיו ויזר

ירון ורד רוצה פרימריס בתל אביב/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

עולים מהונגריה ברעננה

אלי חזן

סיורי סניפי הליכוד

אריק זיו ויזר

האם הקומבינה תנצח? /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן