21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אוחנה. שוקי אוחנה. מחוז גליל ועמקים

שוקי אוחנה קיבל פניות להתמודדות לכנסת במחוז גליל ועמקים 

 

 

לא קל לו לאילן שוחט, ראש עיריית צפת מקדימה. כאשר ניצח בבחירות לראשות העיר ב – 2008 עם תקציבים נרחבים שקדימה העניקה לו, ספק אם תיאר לעצמו את האופוזיציה הלוחמנית של איש הליכוד שוקי אוחנה. עד היום הגיש אוחנה 80 הצעות לסדר ומעל 65 שאילתות בנושא העיר צפת. שלא לדבר על העבודה בתקשורת המקומית וברשת האינטרנט אשר עומדת בפני עצמה.

אוחנה הוא גם פעיל אקטיבי למדי בתוך תנועת הליכוד עצמה : הוא יו”ר סיעת הליכוד ויו”ר סניף הליכוד בצפת תוך שהוא מנצח בכל מערכת בחירות פנימית ואל כל מול מי שמתמודד מולו. אפילו אבא שלו ניצח ללא עוררין כאשר נבחר במקום הראשון במייסדים. נבחרי הציבור של הליכוד יודעים : כאשר הם מגיעים לצפת – האיש החזק ביותר שם הוא אוחנה שכן הוא השכיל לעמוד בראשות פורום גליל גולן והעמקים ביחד עם חברי ליכוד רבים מהצפון : מקריית שמונה, חצור, כרמיאל, עמק יזרעל, מועצות אזוריות, טבריה, מעלות, המגזר הלא יהודי ועוד.

ושוקי לא נח לרגע. בכל מושב של כנסת מאז תחילת הקדנציה היה פעיל בפעילות למען הגליל והעמקים בנושאים שונים ורבים. וברוח זאת במושב הקרוב אחד הנושאים המרכזים שהולך הפורום לקדם בנושאי הפריפריה הוא מענק חימום למקומות  שמזג האויר בהם קר במיוחד בחורף כדוגמת רמת הגולן, צפת, קריית שמונה, חצור אזורי הגליל המערבי. שהרי צריך שיהיה מישהו שידאג לאלו שידם אינה משגת.

אוחנה גם מבקש לפעול במלוא הכוח לנוכח המשבר הכלכלי ההולך וקרב דרך קידום נושא הטבות מס לפריפריה. נושא שלעצמו מחייב בחינה מחדש על מנת שתהיה התייחסות לכלל הישובים בצפון אשר נפגע ממשברים כלכליים.

לצורך העניין מקיים אוחנה קשר רצוף עם ח”כ ציון פיניאן שהינו חבר כנסת מהצפון לקידום הנושאים בצפון כמרכז הקואלציה בועדת הכספים. העבהודה שנעשית שם מותירה חותם רב עבור התושבים.

וכאשר נשאל שוקי לגבי פעילות חברי הכנסת בכנסת הוא לא מהסס לציין : “יש לנו חברי כנסת ראויים ביותר בועדות השונות והממשלה מבצעת את עבודתה במשרדים השונים בצורה ראויה ביותר. אני מוכרח לציין את עבודת ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בראשותו של ח”כ חיים כץ. היא ועדה פעילה ביותר שהעבירה מעל ל-100 חוקים שונים למען האזרח הפשוט. פשוט יישר כח לועדה ולעומד בראשה”.

 

שמו של אוחנה הוזכר מספר פעמים לאחרונה כבעל הסיכויים הגבוהים להבחרות לכנסת במשבצת הצפונית – מחוז גליל ועמקים – במידה ויחליט להתמודד, זאת  לאור כמות המתפקדים המחוברים אליו  והחיבור מצד שני לנבחרי ליכוד.

בעבר חשפנו כי שוקי אוחנה הוא סא”ל במיל, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בחינוך ותואר נוסף במשפטים. כן הוא בוגר בית הספר לפיקוד ומטה של צה”ל.

בליכוד נחשב אוחנה כאחד מאנשי נתניהו המובהקים. הוא התמודד על ראשות העיר בצפת ועל פי מקורות בצפת הוא אחד מועמדים המובילים להיבחר לראשות העיר בבחירות הקרובות בנובמבר 2013.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מציינים בגאווה את חוג הבית הראשון

אריק זיו ויזר

אוניברסיטת חיפה = מכללה איסלאמית

אריק זיו ויזר

ליפקין ישלם, הרמלין יחגוג

אריק זיו ויזר

הקמבק של חנוך עוז

אריק זיו ויזר

הפגנת כוח שמזמן לא נראתה במחוזותינו

אריק זיו ויזר

לא עייפנו מלהיראות ‘יפים’/ מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן