21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

תתביישי לך, תל אביב.

מיכל דיאמנט, נכדתו של יצחק שמיר, יצאה בפוסט נגד חולדאי.

6 שנים חלפו מאז נפטר סבא שלי, ראש ממשלת ישראל לשעבר יצחק שמיר ז״ל, והעיר שבה התגורר רוב חייו, תל אביב, עוד לא מצאה לנכון להנציח את זכרו.

תתביישי, עיריית תל אביב-יפו, שדווקא אחד מראשי הממשלה היותר תל אביבים שהיו כאן, שחי וגר בה מיומו הראשון בארץ (בין השאר ברחוב אדם הכהן בימי הלח״י; ברחוב חיסין בו גידל את משפחתו; וברחוב משה שרת לאחר פרישתו מהחיים הפוליטיים) – דווקא הוא אינו זוכה להיות מונצח על ידך, בניגוד לעיריית אחרות בארץ שכבר עשו זאת.

תתבייש, ראש העיר רון חולדאי, שכשנשאלת על כך בתוכנית רדיו, השבת שאתה עומד בקשר עם המשפחה בעניין זה, כשבפועל מעולם לא היית איתנו בקשר ישיר, אלא רק דרך ״שליחי שליחים״ ורק לאחר פניות שלנו אליכם.
שלא לדבר על ההצעה שהצעת לנו בסוף, דרך שליחיך, להנציח את יצחק שמיר ברחוב קטן במתחם חסן ערפה. עם כל הכבוד, רחוב קטן אינו הדרך הראויה להנציח ראש ממשלה ונראה כי גם מי שהעביר לנו את ההצעה הזו יודע זאת, ולכן העניין לא עלה שוב.

תתביישי, ועדת השמות של עיריית תל אביב, שחזרה והסבירה לנו ברצינות ובפירוט מדוע אסור בשום אופן להפר את החוק לפיו לא מנציחים בתל אביב אדם בטרם עוברים שנתיים מיום פטירתו – אבל נעלמה לה באופן תמוה בדיוק כאשר חלפו שנתיים מיום פטירתו של יצחק שמיר.

תתביישי לך תל אביב.
עיר שמקדשת את ההווה ומעריצה את העתיד, אבל אינה מכבדת את העבר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סטטוס בינגו : צחי הנגבי

אלי חזן

“הי שלי זה ישראל”.

אלי חזן

כמו מנהיג

בן יגר

אשכנזי : “הדרך שלנו תנצח”

אריק זיו ויזר

סטטוס בינגו : כרמל שאמה הכהן

אלי חזן

סטטוס בינגו – דן בונבידה

אלי חזן
דילוג לתוכן