20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

שני ציטוטים- שאלה אחת

נתניהו הסביר את תמיכת הליכוד בשמעון פרס כמחליפו של רבין במילים: “לא יהיה מצב שכדור של מרצח יקבע מי יהיה בשלטון בישראל”. 10 שנים אחרי- אהרון ברק מסביר לנו שיגאל עמיר החליף את השלטון עם האקדח. הלכתי לארכיון…


לא צריך להיות פרופסור כדי להבין שרצח ראש ממשלה מסיבות אידיאולוגיות- זאת דרמה היסטורית מפחידה, מסעירה, מבעיתה ומטלטלת. ועל הדרמה הזאת מעמיסה התקשורת את המסרים שלה, ומשגרת למרכז תודעת צרכניה.

 

מדובר בארבעה מסרים קבועים:

א)- אלמלא הרצח היה כאן שלום!
ב)- רבין היה מנהיג ענק. יחיד בדורו.
ג)- בנוסף לרוצח, אשמים גם מנהיגי הימין שהסיתו לרצח.
ד)- הרוצח החליף את מיליוני פתקי הקלפי- באקדח אחד.
כל הטענות שקריות.

להלן העובדות!

א)- אין שלום בגלל הפלסטינים. זאת האמת! שתי הצעות נדיבות של ברק ואולמרט, הונחו על שולחנם- שתיהן נדחו. לא ערפאת, ולא מחליפו הגישו הצעה נגדית. אבו-מאזן ממתין בסבלנות להצעה שלישית, תוך שהוא סומך על סוכני הרפיון שיעשו לו את העבודה ויאשימו בקיפאון את מנהיג הימין.

ב)- רבין היה מנהיג פושר. זאת האמת!- השמועות אומרות שהוא “נגרר” להסכם אוסלו, בלחץ החתרן הבלתי נלאה. בנוסף- את יחסו לערפאת ולהסכם אוסלו, הוא ביטא באמצעות ההדלפה על נטילת כדורים נגד גועל, בטרם ילחץ את ידו של המגה טרוריסט.

ג)- כל הדיבורים על ההסתה שקדמה לרצח נבדקו, נחקרו והתפוגגו. זאת האמת!- למאשימים אני רוצה להזכיר ש(כמעט)כל נושאי המשרה הרלוונטיים באותה תקופה, היו שמאלנים. פרקליטת המדינה (עדנה ארבל) שמאלנית. מפכ”ל המשטרה (אסף חפץ) שמאלני. ראש אגף החקירות (סאנדו מזור) שמאלני. היועץ המשפטי לממשלה (מיכאל בן יאיר) שמאל קיצוני. ראש השב”כ (עמי איילון) שמאלני. ראש המוסד (דני יתום) שמאלני. והכי חשוב- התקשורת. היא הייתה מתה לטרוף את נתניהו. (המאמר הבא יתמקד במה שהשמאל מכנה בעקשנות “ההסתה שקדמה לרצח”).

ד)- על פי כל הסקרים מאותם ימים, רבין היה מפסיד בבחירות!- זאת האמת!- הטענה לפיה השלטון בבחירות 96 התחלף בזכות האקדח, ולא באמצעות הקלפי, מופרכת ומקוממת. האקדח החליף את הפתק? …ופיגועי ההתאבדות מה?

לא הייתי מתייחס אל הטיעון הנחות הזה, אלמלא מצאתי בארכיון סרטון שבו אהרון ברק השמיע את השטות הזאת. “הוא יצר מערכת בחירות שבהן השתתף רק בוחר אחד”, אמר ברק והתכוון ליגאל עמיר, “והכדור שפגע ביצחק רבין פגע בערכיה האחרים של הדמוקרטיה”. רוצה לומר- הכדור שפגע ברבין היה הפתק שהחליף את השלטון. שקר!

אחרי הרצח, פרס היה המומלץ של הליכוד לראשות הממשלה. מי שהחליף את השלטון, לא היה כדור האקדח (מאי 96), אלא הבוחרים שקשרו את סוכני אוסלו עם תמונות הזוועה של פיגועי ההתאבדות. זאת האמת!

נתניהו הסביר את המלצת הליכוד בפרס להרכבת הממשלה במילים: “לא יהיה מצב שכדור של מרצח יקבע מי יהיה בשלטון בישראל. את הממשלה בארץ קובעים בבחירות”. גם זאת אמת! מתי, אני שואל את עצמי, מתי השמאל יוותר על השימוש בשקרים?…
הלכתי לארכיון..


http://www.youtube.com/watch?v=JReSlJ7l5ec



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יצחק רבין- אילן שמאלני גמד

אריק זיו ויזר

כל כך קל לתעב אותו

אלי חזן

לא לחינם ילך האקדח אצל התותח

אריק זיו ויזר

הבדיחה שקורעת את אהרון ברק

אלי חזן

פועה, פעם שנייה

אריק זיו ויזר

מתוך הארכיון- מקבץ סרטונים מבחירות 81

אלי חזן
דילוג לתוכן