18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
מיכל מנין

שיעור בדמוקרטיה על-פי חנין זועבי

השיעור הראשון שיש ללמד את חברי תא בל"ד, ובראשם הגברת זועבי, שאף מדינה דמוקרטית בעולם, ועל אחת כמה וכמה ארה"ב, לא היו מאפשרות לה את חופש הביטוי שהיא מקבלת אחרי שהשתתפה בפעילות טרוריסטית נגד המדינה

ערביי ישראל, ובראשם נציגיהם בכנסת, אימצו לעצמם את המנהג להשתמש בביטויים כמו "פשיזם", "שב"כניקים" ו"סתימת פיות" בכל פעם שמנסים למנוע מהם להסית נגד המדינה; ממש כמו שקרה השבוע באוניברסיטת חיפה, כאשר ח"כ חנין זועבי – שלהזכירכם השתתפה בפעילות טרור – לא קיבלה אולם גדול על-מנת להסית בו נגד המדינה אותה היא אמורה לייצג.

האבסורד שבדבר, שנציגת פרלמנט שהשתתפה בפעילות טרור עדיין משתמשת בחסינותה, עדיין מקבלת במה בפרלמנט המדינה, בכלי התקשורת ובמוסדות אקדמיים על-מנת להמשיך ולפעול להכחדת קיומה של מדינת ישראל.

בתור סטודנטית לשעבר באוניברסיטת חיפה, ששלוש שנים נאבקה בחופש ההסתה המופרז שניתן לסטודנטים הערביים בקמפוס, אני יכולה להבין כל אחד ואחד מהסטודנטים היהודים שהפגינו. הסטודנט הממוצע נותן שלוש שנים מחייו למען המדינה בצורת שירות צבאי, כאשר בזמן הזה הסטודנט הערבי, אשר לא תורם למדינה ולו בצורת שירות לאומי, מנצל את הזמן ללימודים אקדמיים, מקבל עדיפות בקבלה למוסדות אקדמיים, מקבל מלגות ומימון מהמדינה ובו-זמנית קורא להשמיד את המדינה.

הסטודנט היהודי הממוצע מגיע לקמפוס שלו ופעם אחר פעם רואה דמויות שכל תכליתן הסתה, מסוג ראאד סלאח וח"כ זועבי, אשר מקבלים במה במוסד האקדמי, שבסופו של דבר ממומן מכספי המדינה.

הגיע הזמן לשים סוף לתופעה המבישה הזאת. על המוסדות האקדמיים למנוע מדמויות שכל פועלן הסתה והפצת שנאה בקמפוסים מלהיכנס אליהם. עשתה נכון אוניברסיטת חיפה כאשר לא נתנה לזועבי לנאום את נאומי השיטנה שלה בפורום רחב, אך היה נכון אם לא הייתה מאפשרת בכלל במה לגברת זועבי כשם שנהגה מכללת צפת.

זועבי הרצתה השבוע לחברי תא בל"ד, שבמאמר מוסגר אציין שבמהלך כל השנה מחלקים חומרי הסתה בקמפוס נגד המדינה וצה"ל. ההרצאה שלה הייתה בנושא "דמוקרטיה מהי" – אולי השיעור הראשון שיש ללמד את חברי תא בל"ד, ובראשם הגברת זועבי, שאף מדינה דמוקרטית בעולם, ועל אחת כמה וכמה ארה"ב, לא היו מאפשרות לה את חופש הביטוי שהיא מקבלת אחרי שהשתתפה בפעילות טרוריסטית נגד המדינה; לא רק שהייתה מורחקת מהמדינה, ייתכן שאף הייתה נשפטת על בגידה ומקבלת עונש מאסר. נקודה למחשבה לגברת זועבי תומכת הדמוקרטיה הנלהבת, לחסידיה וגם לאוניברסיטת חיפה.

 


הכותבת היא פעילה חברתית ופוליטית מזה שנים, חברת צעירי הליכוד ופובליציסטית
פורסם גם באתר NEWS 1



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תמונות הפיגועים מאז ועד היום

אריק זיו ויזר

לא כל כך נהדרת

אריק זיו ויזר

בנימין נתניהו-האדם הנכון במקום הנכון – בסימן שנתיים לממשלת נתניהו

אריק זיו ויזר

עבר, עתיד והווה נקשרים זה בזה

על "פרעה" בהווה, תג מחיר, ג'וליאנו מר, שאהידים

אריק זיו ויזר

הזכות להלחם בטרור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן