27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

רוני גט א לייף…

מי בנה את הקשר בין מירי לביבי,חלוצי ליפתא,הוליווד ומקרתיזים,סיפורי בוגי, ביטן איש השטח החזק בליכוד


ההיסטוריה חוזרת

אם פרשני השמאל משווים בין תקופת מקארתי לתקופתנו אז אשתמש בהשוואה המופרכת שלהם ואעשה אדפטציה לתחום אחר : פרס האוסקר מזכיר לי את התקופה השחורה בתחום התרבות בישראל כאשר כל מי שנתפס ימני בשנות השמונים נרדף על ידי תעשיית הבידור הישראלית. אז, כמעט ולא היו אמנים שהעיזו להביא דעה ימנית. אפילו את נעמי שמר הקליקה ניסתה להשתיק. כך נראתה בדיוק האווירה בהוליווד כאילו אין דעה אחרת וטקס פרס האוסקר הפך להיות טקס פוליטי. האם בכל הוליווד אין אחד שהצביע לטראמפ? ברור שיש. למה הדבר דומה ? לקלפי בצפון תל אביב. כאשר פתחו את אחת הקלפיות והתברר כי בקלפי היו כעשרים אחוז מצביעי ליכוד נדהמו הסופרים. הרי לפי השיח בשכונה הצפונית הזאת אין מצביעי ליכוד ובפועל כל אדם חמישי הוא מצביע ליכוד כך גם בהוליווד יש שם פחד לומר כי תומכים בטארמפ. איך הם מדברים על תקופה שחורה כאשר בפועל אפשר לדבר על תקופה אדומה. הוליווד סותמת פיות נקודה.


חלוצי ליפתא

15542254_1825607521055523_431392540422719956_n

 

 

 

 

 

במלחמ15781154_10202557074923937_8753800694275599145_nת העצמאות הכפר ליפתא ננטש מתושביו הערבים שברחו. על חורבות הכפר יושבו על ידי עולים. אז ליפתא הייתה סוף העולם.
תושבי ליפתא היו חלוצים כאשר החזיקו בקרקע. כבר עשרים שנה מנהל מקרקעי ישראל מתכנן לשווק את הקרקע העשירה הזאת ובפועל המנהל רוצה לפנות את תושבי המקום ללא תמורה ראויה.
עכשיו, אחרי שמונה שנים של מאבק צודק על הזכויות של תושבי ליפתא הגיעו לסיום כאשר נחתם הסכם עם משרד האוצר בראשות כחלון. השם אחרי המאבק יוני יוחנן. זה התושב שלקח על כתפיו את המאבק על הזכויות של תושבי ליפתא. כאשר יוני התחיל את המאבק הסיכוי היה קטן להצלחה. כל פסקי הדין היו ללא תקדים שיעזור לו. אך יוני לא ויתר כבר לפני מספר שנים אמר לי אני לא רוצה שיום אחד אני אעבור ליד ליפתא ואני אתבייש שלא נאבקתי על זכותי בקרקע, כמו תושבי ממילא.
את יוני ראינו בהרבה אירועים של הליכוד וכולנו. יוני תמיד היה ברקע של המאבק עם חיוך ותמיד נסך תקווה באזור שלו.
באחד הפוסטים שהעלה יוני הוא מציג את הפרסום : “ב- 1953פורסם בעיתון דבר שעל תושבי השכונות להגיע להסדרת זכויותיהם על הבתים בנכסי נפקדים, מי קרא דבר אז? רק ברחביה וטלבייה ולכן האפלייה הזאת החלה כבר אז”.

.


רוני מאנה
ביום שישי בערוץ 2 הופיע רוני מאנה בסיפורים על שרה ובנימין נתניהו. היה בראיון שם הרבה חומר ממוחזר. לא היה משהו חדש. רק כאשר רוני מספר כיצד תיווך בסולחה עם מירי רגב וכך היא מונתה להיות שרה בממשלה אתה מבין שהוא מניפולטור כי מה שברור הוא שכל הסיפור הזה מצוץ ולא נכון.
בבחירות 2009 נבחרה לכנסת ה-18 וכיהנה כיושבת ראש ועדת המשנה לפריפריה והייתה חברה בוועדת הכספים, בוועדת החוץ והביטחון בוועדת הפנים והגנת הסביבה וכן בוועדה משותפת לתקציב הביטחון. היא גם הייתה בכנסת הזאת אופוזיציה חברתית כאשר נאבקה נגד מע”מ על ירקות. בכנסת ה-19 היא שמשה כיושבת ראש ועדת הפנים והגנת הסביבה לצד המשך חברותה בוועדות הכספים והחוץ והביטחון.
בשתי הכנסות האלה מירי לא הייתה מקורבת לראש הממשלה ואפילו הייתה מסומנת כמקורבת לגדעון סער. בבחירות 2015 חל מהפך ונוצר קשר הדוק עם ראש הממשלה. עוד בבחירות המקדימות יועצו של נתניהו קובי צורף יצר את החיבור בין מירי רגב וראש הממשלה ביחד עם כותב שורות אלו. השיחה הראשונה עם קובי הייתה בעת כינוס המרכז באריאל, כאשר נגמר הכינוס הפגשתי בין קובי ומירי הם סכמו אז על שיחה עם נתניהו ומירי, ומשם הכל היסטוריה.
בתקופה של בחירות 2015 רוני מאנה היה כבר יותר מארבע שנים מנותק מהמערכת של נתניהו. ב- 23 ליולי 2011 רוני נתן ראיון לערוץ 2 שבו סיפר על הנתק. מאז הוא מנותק מסביבת נתניהו ומלכלך כל הזמן, ולכן כאשר הוא מדבר על מירי רגב אין ספק כי הוא לא היה זה שיכל להיות המתווך.
גם הקשר של ניר חפץ ומירי רגב היה עד מערכת הבחירות האחרונות של היכרות וסימפטיה. עוד מהתקופה שעבד בידיעות אחרונות. הקשר התהדק בין מירי וניר כאשר במערכת הבחירות האחרונה ניר ראה מקרוב כיצד מירי משקיעה ומעודדת את הפעילים, גם בתקופה שהיה נראה שהכול אבוד.
ומאז התהדק הקשר בין השניים, מתוך הערכה וכבוד.
תגובת לשכת ראש הממשלה
“רוני מאנה עוסק במסע הכפשות שקריות נגד משפחת נתניהו בעקבות החלטתם לנתק עמו כל קשר לפני 8 שנים. מאז הוא שיגר לרעיית ראש הממשלה עשרות רבות של הודעות סמס, תחילה בתשבחות לגברת נתניהו, אחר כך בתחנונים לחדש את הקשר ולבסוף באיומים להכפיש את משפחת נתניהו במידה שלא יחודש הקשר. בשנים האחרונות, לרבות בכתבה אצלכם הערב, הוא נמצא עמוק בתוך שלב ג׳.

הנה כמה דוגמאות להודעות סמס מייצגות ששלח לרעיית ראש הממשלה לאחר שנותק עמו הקשר:

1. ׳התמונה שלך מדהימה והמקור יותר יפה… לידיעתך יקירתי, אני מצביע ביבי, אני חבר אמיתי ואני עוזר לכם מאוד. רוני מאנה׳.

2. ׳אם יש משהו שאני מצר עליו זה על פליטת פה מטומטמת בראיון לתקשורת בו אמרתי שאהבתי אותך יותר מאשר בעלך. אני מסתכל על הסיפור הזה בחרטה עמוקה ומקווה שיום אחד תהיה לי הזדמנות להתנצל ולחדש את הקשר…׳.

3. ‘אל תתפלאי שיום אחד תיפתחי את הטלוויזיה ותראי אותי במלוא כוח ואני יודע להופיע ותשמעו על מה שאני חושב עליכם’.

4. ׳רק לידיעתך. שלא תקראו על זה בעיתון. אנשי תקשורת בכירים מנסים להפגיש אותי עם בוז’י הרצוג כדי שאני אתמוך בו מול ביבי אני מבין שאתם לא מעוניינים יותר בשירותי. אם אני הולך איתו זה עד הסוף ניסיתי לדבר אתכם אבל התעלמתם חבל’.

בחלוף שנים כה רבות של נתק, אנו מאחלים למאנה שימצא סוף סוף דרך להגיע לטלוויזיה לא על גבם של ראש הממשלה ורעייתו. רוני
, Get a Life”.


ביטן החזק

ביטן הוא איש השטח החזק ביותר בליכוד. השבוע הפקיד עוד 1,600 טופס במצודה והשמועות אומרות שבתוך השבועיים הקרובים יופקדו עוד טפסים בכמות דומה. אם נחבר את כל מה שביטן הכניס התפקדות למצודה נגיע שהוא נושק ל 10,000 טופס. אין ספק ביטן הוא מלך השטח החדש בליכוד.


סיפורי בוגי
הזיכרון הקצר של יעלון. רק לפני יותר משנה התגאה יעלון בחברי הליכוד שבחרו אןתו בבחירות מקדימות בליכוד, זאת למרות שיעלון הוחרם ע”י חלק ממתפקדי המתנחלים, וראה זה פלא יעלון נוהג כמו אנשי קדימה בעת שפרשו מהליכוד כאשר הציגו את הליכוד כמפלגה ימנית קיצונית. כל זה אינו נכון כי בבחירות המקדימות האחרונות בליכוד הפלג הקיצוני ימני קיבל מכה קשה כאשר פייגלין לא הצליח להיבחר וגם שבח שטרן נכשל. אפילו ציפי חוטובלי עפה לעשירייה השלישית ולא הייתה רחוקה מללכת אחרי פייגלין.
בוגי יודע את האמת וחבל שהוא נגרר למחוזות של הכפשה לא ראויה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המנדט ה 48

אריק זיו ויזר

נתניהו: “איפה ביבס”

אריק זיו ויזר

מבוא לצביעות השמאל

אריק זיו ויזר

מה אמר אמסלם בדיוק ?

אריק זיו ויזר

סער : האיש הבודד לכנסת

אריק זיו ויזר

שחמט על פי לפיד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן