19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

עמותה חדשה תפעל לעודד גיוס נוצרים לצה"ל ולשרות לאומי

העמותה ששמה "ברית אחים – נוצרים גאים להשתלב" תפעל לעידוד הצעירים הנוצרים להתנדב לשירות בצה"ל, מג"ב ולשירות הלאומי וכן להשתלבות מלאה בחברה הישראלית בכל התחומים.

העמותה הוקמה ביוזמתה של כרמלין אשקר, אמא לחייל צה"ל ולבן בוגר שירות לאומי ובין מייסדיה ניתן למצוא נוצרים ויהודים. לראשונה יופעל גם מתנדב מקרב הנוצרים במזרח ירושלים שם יש התעניינות גוברת בנושא.

כזכור, בעבר פעלה בתחום זה עמותה בשם "פורום גיוס העדה הנוצרית" שבראשה עמד הכומר גבריאל נדאף, אך עמותה זו הפסיקה את פעילותה בחודש יוני האחרון.

כרמלין אשקר מסרה על הקמת העמותה: "בשנים האחרונות פעלתי בקרב בני נוער נוצרים כדי לעודד אותם להתנדב לצה"ל ולשירות הלאומי, כך עשיתי עם מתנדבים נוספים גם בחודשים האחרונים במסגרת התארגנות התנדבותית וראינו לנכון למסד את ההתארגנות לכדי עמותה רושמה וקיבלנו הכוונה ויעוץ מ"הקרן לחברה האזרחית" ומתנועת "אם תרצו".  יש מי שפתח את הדלת והתחיל את המהלך ההיסטורי הזה של גיוס והשתלבות לפני חמש שנים ואני שמחה שיש נוצרים שהולכים בדרך הזאת. אנו נמצאים בעיצומו של שינוי היסטוריה ביחסי העדה הנוצרית והחברה הישראלית, אך זוהי ריצה למרחקים ארוכים. העמותה תתרום רבות גם לבניית גשרים בין יהודים ונוצרים בארץ ובעולם ולהצגת פניה היפים והאמתיים של מדינת ישראל. מרגש מאוד שהעמותה החדשה קמה ממש בסמוך לחג המולד והשנה החדשה ואנו נפעל בכל המרץ למען מדינת ישראל והעדה הנוצרית".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

במערכת הבחירות התקשורת נחשפת במלוא ערוותה

ד"ר דנה רביב

הדמוקרטיה בישראל לאן ?

יוסי חביב

תומר אשוואל מברך את חברו ראובן נהרי

הרויזיוניסט

משחררים את האסי

אריק זיו ויזר

כך מסיתים בתיכון חדש נגד ראש הממשלה

נדב עמרמי

ורד חזן על האוזר : עקביות

ליכודניק
דילוג לתוכן