27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

עו”ד סוזי ארניה, מועמדת מובילה בנשים.

המאבק בליכודניקים החדשים עולה מדרגה, האם ברקת מחזיר את פורום החווה לליכוד, עו”ד ארניה מובילה בנשים החדשות ורדיפת משפחת נתניהו.
או הליכודניקים החדשים או אנחנו:
לליכודניק נודע כי בשבועות האחרונים היו מספר מפגשים של חברי ליכוד משפיעים שעסקו בקבוצת “הליכודניקים החדשים”, קבוצה שנתפסת ע”י רבים בליכוד, כניסיון של השתלטות עוינת על הליכוד מצד קבוצת אנשי שמאל.
במפגשים הוסכם, כי בפריימריז הבאים תצא קריאה שלא לתמוך במי שמסייעים לליכודניקים החדשים.
השמות שעלו הם של השר צחי הנגבי וחברי הכנסת שרן וגליק. בנוסף, הקבוצה בודקת את הקשר בין יועץ השרה גילה גמליאל יואב דבוש שדבק בקשר עם הליכודניקים החדשים ומופיע בבית הדין כדי להגן על הקבוצה הזאת.
כמו-כן הוחלט, שמי שייתן לקבוצה הזאת לגיטימציה באמצעות מפגשים איתם, לא יזכה לתמיכה. גם שמם של השרה מירי רגב והשר אופיר אקוניס עלו בפגישה כמי שנפגשו עם הליכודניקים החדשים.
בנוסף, נציגות של הליכודניקים החדשים נכחה במימונה האחרונה של קטי שטרית, שכירת החרב של ברקת. זה והעובדה שברק הרשקוביץ שעבד עד לא מזמן עם ברקת היה קשור אליהם, וחבר לאחרונה לאסף זמיר איש שמאל קיצוני שרץ בתל אביב, מעלים תהיות בקרב אותם גורמים.
בשיחה עם שניים ממארגני המפגשים נאמר לי:

“זה או או, לא יהיה גם וגם. נבחרי ליכוד שתומכים בקבוצה הזאת או מעניקים לה לגיטימציה לא ירוויחו מכל העולמות. מי שנוהגים כך מוכיחים שאין להם עמוד שדרה אידאולוגי ושאין להם מחויבות בסיסית לתנועת הליכוד, לערכיה ולחבריה”.
לשאלתי, מה ההבדל שבין רגב ואקוניס לאחרים? נאמר לי:
“הראשונים ממש תומכים בהם ונאבקים עבורם, לכן הם לא יזכו לתמיכה. לגבי אקוניס ורגב סימנו כוכבית, אם זה יקרה עוד פעם גם בהם לא נתמוך”.
לשאלתי, מתי הם יודיעו על החלטתם? הם השיבו:
“כרגע ההחלטה היא שבפריימריז. עד אז אנחנו רוצים לבדוק למי יש עמוד שדרה ערכי ולמי לא. העניין של הקבוצה הזאת הוא קו אדום מבחינתנו, ומי שתומך בהם או נותן להם לגיטימציה מוכיח שאין לו קווים אדומים. בסיפור הזה לא נתפשר”.
ניר ברקת ואייל ארד – האם פורום החווה חוזר לליכוד?
ניר ברקת זנח מזמן את ירושלים והוא מתרוצץ בליכוד. ברקת שהתלהב מקדימה מיד לאחר ההתנתקות והצטרף אליה משתדל לשדר ימין אגרסיבי, אך רבים מטילים ספק ולועגים לתדמית “הימנית” הזאת.
ברקת גם משתדל “להיצמד” לרה”מ נתניהו, אולי כדי לזכות בהילה בקרב תומכי נתניהו.
אלא שתומכי נתניהו זוכרים שמי שמלווה את ברקת הוא אייל ארד.
כזכור, ארד תועד כאומר באחת ממערכות הבחירות האחרונות על נתניהו:
“אני רוצה להוריד אותו לגמרי. הוא מדמם לנו במים. מה עושה כריש כשמישהו מדמם במים? תוקף, הורג אותו. אז בואו נהרוג אותו. נשים לו את הרגל כאן, וללחוץ..אה, אה,ככה…זה הופך להיות הספורט הלאומי”
לאחרונה הסתבר שאייל ארד ממשיך לייעץ לברקת כחבר. בכתבה של טל שניידר בגלובס מלפני ארבעה וחצי חודשים בלבד, עולה שזה מעבר לכך, שמדובר בחברות. כך נכתב בכתבה:
“אז איך איל ארד משתלב? כחבר בלבד, כך הוא אומר. אם לשפוט לפי מערכת היחסים החברית שנרקמה בין יו”ר מרצ הטריה תמר זנדברג לבין היועץ-חבר החדש משה קלוגהפט, הרי שלחברות-יעוץ מן הסוג הזה יש גם שווי כספי אשר עליו יש לדווח למבקר המדינה. הייעוץ הזה אמור להירשם כהוצאה במסגרת הוצאות הקמפיין או שמדובר בייעוץ בעל שווי כספי הנרשם כתרומה, כפי שח”כ זנדברג נאלצה לעשות בסופו של דבר בנוגע לעצות החבריות שקיבלה.
איל ארד אמר לנו שהוא יעביר את המידע ליועץ המשפטי של הקמפיין של ניר ברקת, ואם זה יוגדר כתרומה או כהוצאה כספית של ברקת, כך זה ירשם”.
בנוסף, רק לפני חודשיים הופיעו ברקת וארד יחד ביום ההולדת ליועץ החרדי של ברקת.
איך זה מסתדר שברקת גם “תומך” בנתניהו וגם חבר ומקבל ייעוץ ממי שרוצה להוריד לגמרי את נתניהו?
אפשר לשאול, איך זה מסתדר שירושלים ננטשת וברקת מציג את כישלונו כהצלחה?
ככה זה כשמדובר ביחצ”ן, וניר ברקת הוא לא יותר מיחצ”ן.

עו”ד סוזי ארניה, מועמדת מובילה בנשים.
בחודשים האחרונים פרצה לתוך הליכוד עו”ד חריפה ורהוטה, שכנראה תתמודד בנשים החדשות. מדובר בעו”ד סוזי עוזסיני ארניה.
ביום שישי בבוקר נתנה עו”ד ארניה הופעה מרשימה אצל אברי גלעד והילה קורח, כשהתראיינה שם בעניין רדיפת משפחת נתניהו.
בליכוד יש הסכמה גורפת מקיר לקיר שסוזי היא המועמדת האיכותית ביותר בנשים החדשות, כמה רמות מעל העסקניות שרואות עצמן מתאימות לתפקיד, רק בזכות היותן עסקניות הרבה זמן.
אמר לי אחד מנבחרי הליכוד החזקים בשטח “סוזי חייבת לתפוס את משבצת הנשים. הליכוד היא מפלגה חפצת חיים והיא זקוקה לאיכות, לכן לטובת התנועה סוזי חייבת להתברג במיקום הגבוה של אישה חדשה”.
רדיפת משפחת נתניהו:
איך קרה פתאום שגיא פלג “חשף” שיאיר נתניהו חשוד בשוחד בתיק 4000?
מי דאג לחשיפה הזאת?
התחושה היא כזאת: הביקורת על המשטרה ביחס לפרשת גל הירש ולחשיפות של תנ”צ גיא ניר אדיר, החשד הוא שזאת הדרך להוריד את הלחץ מעל המשטרה, כלומר לעשות ספין עם משפחת נתניהו כדי לגרום לתקשורת לרדת מהחשיפות החמורות על המשטרה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הרוזן והקצב

האוניברסיטה העברית – הגולם קם על יוצרו

אריק זיו ויזר

דו”ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר

ללבני חסר ניחוח תהליך השלום

התוספת שתופסת ללשכת נתניהו

אריק זיו ויזר

מי יחליף את יריב

דילוג לתוכן