18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אברהם פריד

סכנין. קטאר. ירושלים

בחיים לא שמעתי שנותנים כסף והרבה ללא תמורה! אך יש כנראה חריגים, כמו קבוצת "בני סכנין" שמקבלים תרומות מהמדינה העוינת ההיא שישי לה הרבה מזומנים ולב רחב שתורמת גם לתנועת ה"חאמס" הידידים שלנו מעזה זוכרים?

יופי לבני סכנין שיש להם ידידים גם בקטאר  הרחוקה שמוכנה באמצעות יקיר הקבוצה מיודעינו הח"כ לשעבר עזמי בשארה,כך תוכל הקבוצה המתוגמלת לשחק באצטדיון טדי ירושלים מול בית"ר ירושלים בכיף והנאה מועשרת ממדינה נגועה שעל כוונותיה נעמוד בוודאי בהמשך…..

מעניינת גם אופן העברת הכספים מהתורמים הנדיבים בקטאר לבני סכנין האם הכסף מגיע במזוודות של עלי באבא? אולי דרך המנהרות? ואולי בצ'קים? ואולי בהעברה בנקאית? ובכלל אולי גם כדאי לברר איזה בנק ישראלי מבצע את העסקה המעניינת הזו…..

בהקשר זה הידיד שלי "אבו אחמד" מנצרת  שרגשות הקיפוח שלו פועלים ללא הפסקה מציע פתרון יצירתי ומעניין הוא אומר שכדאי שתהיה בכלל ליגה גם למגזר הערבי ואז לא יבואו בטענות לבני סכנין, מעניין לא? אז אולי לימור ליבנת שרת הספורט תשקול זאת בחיוב?

והנה פתרון  נוסח אבו אחמד המקובל גם עלי, הם ישחקו ביניהם ואנחנו בינינו.

 

פריד אברהם.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פריימריז במלחמה

אלי חזן

מי זכאי לדירה?

אריק זיו ויזר

שבוע של חגיגות

אלי חזן

לא שלום ולא נעליים.

אריק זיו ויזר

ארנונה למתים

אלי חזן

האישיות לדוגמא של פריד אברהם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן