13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

נציג הליכוד, רז גרנות, נבחר לכהן כסגן יו"ר בארגון EYC

הליכוד על המפה האירופית – ועכשיו זאת כבר נורמה

 

נציג הליכוד, ומי ששימש בשנה האחרונה כראש משלחת הליכוד ל EYC (האירופאים הצעירים השמרנים) – ארגון הצעירים של המפלגה השלישית בגודלה בפרלמנט האירופי – רז גרנות, נבחר לשמש כסגן יושב ראש, בקונגרס השנתי של הארגון, שנערך בלונדון.
גרנות, שהחל את פעילותו באגף קשרי חוץ בליכוד לפני כשנה וחצי בכנס של אותו ארגון בדיוק בפורטו, ומאז היה מהפעילים הבולטים ביותר באגף, סוגר היום מעגל עם היבחרו לסגן יושב ראש.
ההחלטה של מנהל האגף, אלי חזן, ורכז קשרי החוץ, תמיר ורצברגר, להמליץ על רז כמועמד הליכוד, הינה תוצאה ישירה לתרומתו של רז ועשייתו בשנה וחצי האחרונות, ומתוך הרצון לתגמל אותו על כך ולפתח ולקדם צעירים איכותיים ומוכשרים במפלגה.
אין כל ספק שגישה זו הינה ייחודית וכלל לא מובנת מאליה בעולם הפוליטי ויש לברך על כך.
בפני רז והבורד החדש ניצבים אתגרים לא פשוטים כלל לקראת השנה הקרובה, ובמישור הלאומי ינסה סגן היושב ראש הטרי להמשיך את הקו הפרו ישראלי שהתחיל קודמו בתפקיד, תמיר ורצברגר, עם ההחלטה למאבק באנטישמיות, שהתקבלה בחודש יוני האחרון, ומטרתו הראשונה והמוצהרת הינה הכרה של הארגון בירושלים כבירתה של מדינת ישראל, ברוח הצהרתו של נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ, מהשבועות האחרונים.
אין כל ספק כי רז גרנות הוא האדם המתאים והראוי ביותר למשימה הזו ובזכות כישוריו הוא גם יצליח בה.
לסיכום, וברוח חג החנוכה, אגף קשרי החוץ בליכוד ממשיך להפיץ את אורה של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית גם ב 2018, ועל כך יישר כוח.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אוחנה בעמדה קדמית להתמנות לסגן שר

אריק זיו

בליגה של הגדולות

דניאל נחמיה

פרס ירושלים הוענק לגרשון מסיקה

אלי חזן

סקנדינביה לא ממש סוציאליסטית

מדלן גרנט

המלחמה שבתוך המלחמה

עובד קראוס

רק הליכוד יכול למנות אישה בראש קק"ל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן