18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

משלחת הליכוד תתארח בקרוב בגאורגיה

לאור ביקורו של יו”ר המפלגה השמרנית הגאורגית כאורחם של ח”כ נורית קורן ושל מנהל אגף קשרי חוץ – אלי חזן, סוכם כי בקרוב תצא משלחת של חברי ליכוד לביקור גומלין בגאורגיה

זביאד דזידזוגורי סגן יו”ר הפרלמנט הוזמן זה מכבר על ידי חזן לביקור רשמי בארץ. ח”כ נורית קורן הזמינה את נינו גוגואדזה חברת מפלגתו בעת ביקורם האחרון בארמניה והתוצאה : היום הם נחתו יחד עם קטי שוקחדזה, חברת מועצת העיר טיביליסי.

הקשר בין שתי המפלגות נוצר במסגרת חברותן ב – ACRE, ברית המפלגות השמרניות באירופה אליה צירף חזן את הליכוד בספטמבר 2016. קורן הצטרפה אל חזן לארמניה באפריל האחרון ושם סוכם על ביקורם של הגאורגים.

הבוקר הם נפגשו עם סגנית השר ציפי חוטובלי ובהמשך סיירו במובילאיי מתוך מטרה להביא את החברה לגאורגיה. בהמשך הם יקיימו ארוחת ערב חגיגית עם ח”כ נורית קורן, יבקרו בבקעת הירדן על מנת ללמוד לעשות חקלאות אך יפגשו עם השרה גילה גמליאל ויבקרו במרכז הסייבר בבאר שבע.

בנוסף, הם יקיימו ארוחת ערב משותפת עם חברי פורום ביחד, בה עתידים להשתתף חברי כנסת ושרים מהליכוד.

חזן סיכם עם דזידזגורי על משלחת גומלין של הליכוד שתבקר בגאורגיה בקרוב.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה עומד מאחורי המינוי של ארדן ?

מזל מועלם - אתר אל מוניטור

חג שמח לחברינו המוסלמים מאורי בורובסקי

מייקל אורן לליכוד : יש בכך רק יתרונות

עינר אביב

655 : מספר מספר

חוק המרשמים של ח”כ קורן : אפקטיבי ומהפכני

אריק זיו

השר אלי כהן – כשרפורמה היא לא מילה גסה

דילוג לתוכן