19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מגזין ליכודניק ייצא השבוע ב – 100 אלף עותקים בירושלים

מגזין ליכודניק לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיחולק במקומונים ירושלמים ולציבור הירושלמי עוסק רובו ככולו בקשר שבין ראש העיר המכהן ניר ברקת לירושלים ולצורך בהמשכיות שלו. אנו קוראים להצביע לניר ברקת לראשות העיר ול"ירושלים תצליח" למועצת העיר


 

100 אלף עותקים יחולקו לתושבי ירושלים ובעיקר למצביעי הליכוד בירושלים בשבוע הקרוב. שמנו את מלוא יהבנו על הקשר האינהרנטי שבין ניר ברקת ורשימתו ירושלים תצליח לבין האתוס של תנועת הליכוד ומצביעיה. 


בדומה לעיתונים משפיעים בעולם שממליצים על מועמדים בבחירות ומתוך דאגה לעתיד העיר החלטנו בליכוד לנקוט עמדה ולהמליץ על ניר ברקת. במגזין אנו מסבירים בדיוק למה והדבר הוא בנפשנו.  

המגזין כולל ראיונות עם קבוצת מנחם בגין בירושלים, ראש העיר ניר ברקת, שמוליק סלבין ואלי אוחנה. כמו כן, הוא כולל כתבות פרופיל על האחים לבית כחלון – קובי ומשה – וכן על מאיר תורג'מן ורמי לוי. 


ליכודניק יביא כאן בזמן הקרוב חלקים נרחבים מהמגזין. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום הולדת למשה שטרית, משה ביבי ולאורטל שמואלי

אלי חזן

הליכוד משנה פניו : הוקמה קבוצת ליכודניקים גאים

אריק זיו ויזר

רוב לגוש השמאל= גירוש יהודים מאיו"ש

אלי חזן

ליכודניקים בירושלים דורשים מהליכוד ונבחריו למנוע את בחירתו של משה ליאון

אלי חזן

דגן יצאת קטן

אריק זיו ויזר

הבשורה על פי דוד אלחיאני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן