20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

לקבל את כולללללללללללללללם

אני דביר זיו אוטוטו בן 18. יש לי 2 חלומות: לשרת את המדינה הזאת בעתיד, ולהיות אזרח במדינה שמקבלת ואוהבת את כולם.

 

שיויון לכולם שמעתם אהבה? אחדות אמיתית?? בזה אני תומך, ואת זה אני רוצה. לפעמים אני פוגש אנשים שישר פוסלים אותי בגלל דעות פוליטיות. ומזה אני מפחד, מפחד שבגלל שיש לי ג'וק פוליטי במוח, אז אנשים ישר יגידו לי. "זה הימני הזה" "מה הוא מבין" מתגובות כאלה אני מפחד. לא רוצה שיראו אותי כאחד פוליטיקאי. אני רוצה שיראו שמעבר לדעות הפוליטיות שלי, יש אותי. ואני מקבל את כולם, אוהב את כולם, אוהב את העם שלי, לא עושה השוואות בין אנשים שמאלנים, לבין אנשים ימניים. אני פתוח לכולם,

הבית שלי פתוח לכולם. אפשר לראות אותי עם חרדים, עם ערבים, עם יהודים.. אני מתחבר לכולם. לא מעניין אותי מה הם, או מי הם. בקיצור, במילה אחת: ליברל. וככה אני רוצה שאנשים יראו אותי. לפעמים אני פותח את הפייסבוק ורואה כל מיני הכפשות נגד אנשי ציבור, קללות, מאחלים מחלות, דברים שהם ה" ישמור.

 

לקחתי צד פוליטי, אני איש ימין ואני לא מתבייש בזה. לפעמים אני רואה אנשים בשמאל כותבים: "הימין מסית" לפעמים אני רואה אנשים בימין כותבים: השמאל מסית" אני איש ימין, ואני לא מסית. אני איש ימין שחושב שבשמאל טועים, אבל הם חלק ממני. הם עם ישראל. לפעמים אני רואה אנשים כותבים נגד הנשיא, ראש הממשלה, המפכ"ל, הרמטכ"ל, נגד אנשי תקשורת, נגד אנשי ציבור. ואני לא מבין אותם! לא רוצה שתראו אותי כאחד שחושב שנשיא המדינה הוא בוגד, הוא איש שעשה המון למען המדינה, אבל גם טעה.

וראש הממשלה? הוא לא מושחת. בואו לא נמהר לקבל החלטות בגלל כמה הדלפות שקריות. מדובר כאן בראש ממשלה שהשקיע חצי מחייו לביטחון המדינה. טעה על הדרך? הוא טעה בכמה דברים. כמו כל איש ציבור. ולגבי הרמטכ"ל והמפכ"ל? גם אני לא אהבתי הרבה דברים שאמרו או עשו, אבל ניתן להם את הכבוד הראוי להם כאנשים שחצי מהחיים שלהם נתנו לביטחון שלנו.

 

אני רוצה להיות איש תקשורת בעתיד, לשם אני מכוון. והמון פעמים שמעתי אנשים אומרים לי איך אני מעז לאהוב אנשי תקשורת כאלה או אחרים שמנסים לפגוע בראש הממשלה נתניהו. אז אני חושב שהם טועים, אבל עדיין הדעות שלהם נגד ראש הממשלה זה לא אותם דעות שלי. אני לומד מהם את ההנחיה המעולה שהם עושים, ואת הידע שצברו בתקשורת. את זה אני לומד מהם… אבל מכאן ולהגיד על מנחי החדשות שהם עוכרי ישראל? אתם טועים. הם בסך הכל בדעות אחרות משלנו..

 

אני תומך בנתניהו, אני מעריץ מושבע שלו. לא הכל ורוד, הוא עשה טעויות כמו כל איש ציבור. אבל עדיין אני בטוח שהוא ראש הממשלה הטוב ביותר לישראל. וכל עוד הוא מתמודד, אני איתו. לפעמים אני לא מסכים עם הדרך של המפלגה שלי. (הליכוד.) אני חושב שהליכוד צריך יותר לפעול בתקיפות מול חמאס. אני חושב שהגיע הזמן כבר שב2018 יהיו שיויון זכויות במדינה שלנו. אבל עדיין, מסתכל על חצי הכוס המלאה: הליכוד היא המפלגה שמייצגת אותי בכבוד, גאה להיות מהצעירים הפקודים בתנועת הליכוד. זה אני חברים, יודע שמעבר לדעות פוליטיות יש בני אדם. אנשים שהם אחים שלי, אנשים שהם עם ישראל. כל ישראל אחים! תקבלו אחד את השנייה, אנחנו צריכים להיות עם מאוחד. זה אנחנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הניצחון הפנימי לניצחון הארצי

התוקם מדינה פליסטינאית?

אריק זיו ויזר

הרצחת וגם ירשת – השתלטות נסראללה על לבנון

אריק זיו ויזר

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולוחמי המחתרות וקורבנות הטרור

לשים קץ לחוצפה

אלי חזן

לזיוף האמיתי קוראים ש"ס

אלי חזן
דילוג לתוכן