21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

להילחם במאיימים על ערכינו

בתנועה ליברלית-דמוקרטית כמו הליכוד יש להילחם במאיימים על ערכינו אבל אסור בשום פנים לנסות למנוע הצטרפות של אלה הנראים למישהו כקיצונים מימין או משמאל, גם אם לדעת מישהו הם פועלים ומתבטאים בניגוד לערכי התנועה

 

 

לאחרונה מתרבים הקולות בליכוד הזועקים נגד הצטרפותם של אנשים וקבוצות המצטיירים כקיצוניים מימין ומשמאל, וקוראים להוציא מהליכוד מִתְפָּקְדִים שהתבטאויותיהם והתנהגותם מנוגדים לערכי ההדר והדמוקרטיה של התנועה, או מנוגדים לערכיה הלאומיים והכלכליים.

 

לאף אחד בליכוד – תנועה ליברלית ודמוקרטית על פי הערכים המעוגנים בפרק ב’ של חוקתה – אין זכות בלעדית לקבוע את הפרשנות שלו לערכי הליכוד כאמת מוחלטת שאין להרהר אחריה.

 

אומנם גם בעיני מאוסה ושלילית הענשה של חברים על הבעת דעה מסויימת, או איום באלימות וניסיון לשנות את ערכי הליכוד הנובעים ממשנת ז׳בוטינסקי ובגין;

אבל זכותו של כל חבר ליכוד לנסות לשכנע את רוב החברים לשנות את הערכים הקיימים ולגיטימי בהחלט שקבוצות או יחידים ינסו להשתלט על הליכוד, ובלבד שזה ייעשה על פי כללי הדמוקרטיה ובהתאם לחוקת הליכוד.

 

גם הדרך שמציעים למניעת התופעה – לפסול ח״כים ושרים אם בין תומכיהם נמצאים כאלה שלדעתו מתבטאים ופועלים בניגוד לערכי הליכוד – דרך זו פסולה בעיניי.

אני אישית תומך ואתמוך רק באלה הפועלים ומתבטאים בהתאם לערכי הליכוד, גם אם בין תומכיהם נמצאים כאלה המתנהגים ומתבטאים בניגוד לערכים אלה.

 

ראו כאן להלן מהי לדעתי הדרך היחידה והיעילה להעלאת משקלם של ערכי הליכוד בתנועה:

 

http://m.news1.co.il/ArticlePage.aspx?docid=109941&subjectid=3&TransID=0&AfterAdd=1

 

 

 

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא נציג מייסדי הליכוד במרכז, במזכירות ובהנהלת הלשכה, מוותיקי תנועת בית”ר, עיתונאי, פובליציסט, עורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מקור התעצמות הטֶרור הבינלאומי

אלי חזן

נטע זר והזהות האמיתית של הליכוד

אלי חזן

הַדֶרֶך לְכִיבּוּי הַתַּבְעֵרָה בִּירוּשָלַיִם

אלי חזן

רק לא נתניהו בנשיאות

אריק זיו ויזר

מדינה אחת לעם אחד

אלי חזן

מינויים פוליטיים לממשל תקין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן