26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

לא רק פישמן יסופר

בשנים האחרונות גדלה בצדק התרעומת הציבורית כנגד תספורות לבעלי הון שפעלו בצורה רשלנית וגרמו לבזבוזי כספים שלנו. שדולה שהקימה ח"כ נורית קורן תסייע גם לחייבים ותנסה לייצר הגינות וחמלה במקום שכה דרוש בהן. קורן היא הפנים החברתיות של הליכוד

350 אלף תיקי חוב חדשים נפתחים בשנה בהוצאה לפועל, משמע 1,000 תיקי חוב חדשים ביום. הבנקים מסייעים לבעלי ההון לסגור את החובות לפני ההליכים, אך מה בנוגע לאזרח הקטן? מדוע דווקא המשפחות מרובות הילדים, אנשים עם מוגבלויות ואלו שמתמודדים עם מצוקות כלכליות אינם זוכים לסיוע מהמדינה? ישנם כיום 709,000 חייבים בהוצל"פ אשר כנגדם כ- 2.5 מיליון תיקי חוב פעילים – מתוכם מעל 1 מיליון תיקי חוב בעלי ותק של מעל 7 שנים בהוצאה לפועל.

בהתאם לכך, ח"כ נורית קורן, יו"ר השדולה למען הליכי גבייה הוגנים בהוצאה לפועל הפועלת לתיקון עוולות ונאבקת למען צדק חברתי, הגישה הצעת חוק חדשה שנכתבה בסיוע "הקבוצה למחיקת חובות". הצעת החוק תעודד הסדרי חוב בין החייב לבין הזוכה ותסייע ביישוב סכסוך כספי בין הצדדים טרם הגשת בקשת ביצוע. דרך גישור בהסכמה, בדרכי שלום ובמהירות, לשם הפחתת כמות החייבים בארץ וצמצום היקף בקשות ביצוע בלשכת ההוצאה לפועל.

ח"כ נורית קורן, "כעו"ד שטיפלה בחייבים בהוצאה לפועל, אני מבינה את מצוקתם של האזרחים. הבנקים מאפשרים להם חריגות באשראי ולאחר מכן, משדלים אותם ללקיחת הלוואות שלכאורה יסגרו את החריגה מבלי לבדוק האם יש ביכולתו של האדם להחזיר זאת. לשם כך הקמתי את השדולה שתהיה כתובת עבור החייבים ובד בבד, נוביל שינוי בהסדרי החוב בהוצאה לפועל"

עוד הוסיפה קורן, "מרבית בעלי החובות מעוניינים לסגור את חובם, אך אינם מסוגלים להתמודד עם עו"ד של הבנקים שלא עושים הנחות ורוצים לקבל את מלוא החוב, על אף המגבלות שמוטלות עליהם, הבירוקרטיה והריביות הגבוהות. החוק נועד להקל עליהם את הליך התשלום ולעצור את כדור השלג של ההליכים בהוצאה לפועל. כך שמדובר בבשורה כפולה הן עבור הזוכים שיקבלו את כספם במהירות והן עבור החייבים שיוכלו סוף סוף לעמוד בהוצאות ולסיים את חובם".

עקבו אחר העמוד של ח"כ נורית קורן – לחצו כאן 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של סילבן שלום

אריק זיו

פרשת שופטים – הנושא צדק תרדוף

אלי כהן

המטה החרדי בליכוד נפגש עם סגן שר הביטחון

אלי חזן

בין צפון קוראה לאיראן והלויה של הסכם הגרעין

חיים פוזן חבר ליכוד סניף צפת

הבגידה החיפאית של שמשון עידו

אריק זיו ויזר

הליכודניקים לא התחברו לניר ברקת

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן