22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

כמה הערות על אלשיך : מדריך קצר לאנשי שמאל

מתוך פוסט של אלי חזן שהפך לויראלי בפייסבוק

1. אני יודע שאתם, כמו הישראלי הממוצע, סובלים מדמנציה ציבורית – כלומר, הזיכרון שלכם כל כך קצר עד כדי כך שאינכם זוכרים באמת מה היה כאן לפני שבועיים. ובכן, אלשיך מונה כי המשטרה הייתה במצב נוראי עם אמון ציבורי בצלילה מתמדת. שכחתם כבר שצמרת המשטרה נראתה כמו בית בושת מודרני ? אז אלשיך מונה כי המטרה הייתה לשנות את פניה הבעייתיים של המשטרה. הוא היה איש מקצוע מוערך בשב"כ ולכן הבחירה בו הייתה טבעית.

2. רגע רגע רגע, זכרון קצר, זוכרים? אז זהו, שאלשיך לא היה הבחירה הראשונה. הבחירה הראשונה היה גל הירש אבל, אוי וויי, אותה משטרה בעייתית סידרה לו חקירה שכלום לא יצא ממנה. בעברית קוראים לזה "תפרו לו תיק".

3. הייתה לנו תקווה באלשיך אך הסתבר שהוא מאוד גרוע. עד כמה גרוע? הוא פשוט מכר את נשמתו לליאור חורבים. לא רק שהוא שכר את האדם הבעייתי הזה להיות יועץ תקשורת בסכום מטורף אלא גם שהוא החל לאמץ שיטות בעייתיות. מה למשל? לנסות לתפור תיק למי שמועמד להחליפו : ניצב יורם הלוי. כמו כן, להגן על ניצב רוני ריטמן שנחשד בהטרדות מיניות. הלוואי וזה היה מסתכם רק בזה אבל זה לא.

4. ואילו מערכת התקשורת בישראל המשיכה בשלה : ברגע שהיא קלטה שחורב קנה את נשמתו של אלשיך כנגד ראש הממשלה היא המליכה אותו. מה הבעיה שלה ? שבראש ובראשונה זה לא אמין. אני יודע שלא מעט מעיתונאינו המוערכים חושבים שהעם היושב בציון הוא לא חכם בלשון המעטה. אלא שאותו אחד שהם מחשיבים לא חכם רואה דברים הרבה יותר טוב מהם. היא לא באמת פעלה כתקשורת מבקרת גם כשאלשיך עשה מכוער כמו להגן על ריטמן.

5. אהוד ברק – האיש, ההרס והתקווה של הפצועים בשמאל, העלה ציוץ מרתק : "הפור נפל. אלשיך נהג באומץ כשהמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה בשתי עבירות שוחד חמורות – וכעת משלם את המחיר.
שום הדחה לא תימנע מהחשוד את דין השופט, או את דין הבוחר".

מרתק. ממש מרתק. זה אותו אהוד ברק שלא האריך את הכהונה למפכ"ל יהודה וילק כאשר הוא עצמו נתון בחקירות על עמותות ברק. כלומר, כאשר ברק מדבר איתנו על קץ הדמוקרטיה חשוב לזכור כיצד הוא נהג בנושא.

6. רק לידע כללי : אני יודע שחגגתם על כך שכהונת אלשיך לא הוארכה אך אין חובה לעשות זאת. למעשה, לרוב המפכ"לים מ – 1990 ועד היום לא הוארכה הכהונה. רוצים לשמוע עוד משהו שמאיר את ברק באור עצוב : בזמן שכל המפכ"לים שירתו לפחות שלוש שנים (חוץ מרפי פלד, שהואשם בקבלת טובת הנאה ונאלץ לפרוש) נחשו איזה מפכ"ל נאלץ לסיים את תפקידו לאחר שנתיים ומי סיים את תפקידו ?
כמה צפוי : יהודה וילק, שהיה אמון על חקירות ראש הממשלה אהוד ברק וכשל בטיפול במהומות אוקטובר 2000.

7. לצערי זה כבר לא יקרה אבל לדעתי הכי ראוי למנות את גל הירש : זה יהיה צדק פואטי.

8. בפרפרזה לחכם חנוכה בחגיגה בסנוקר : "עשיתם, שוב !, את הפשלה. זוזו".

פוסט השרות הזה ניתן לכם בחסות תרופות מקבוצת "מעכבי האנזים אצטילכולין אסטראז", אשר עשויות לייצב או להאט את ההתדרדרות בתפקוד הקוגניטיבי, בתפקודי היום-יום ו/או בתפקוד ההתנהגותי של המטופל למשך זמן מוגבל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האמת צפה בזמן מעל פני השטח

חיים פוזן

חאדר חזק על ישראל ברשת

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד פ"ת מתנגדים להקפאה

אריק זיו ויזר

קוסם נולד

אריק זיו ויזר

מה לעשות כדי להשאיר לילדינו, מדינה יהודית משובחת?

אריק זיו ויזר

על פופוליזם ומנהיגות – על המצב בדרום ומנהיג של אמת

אלי חזן
דילוג לתוכן