18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

טרור בדרום : שוסטר כמשל לראש סיכה

גילה גמליאל נרמת לעזרה בבחירות לעיריות, מורשת רבין מחיר השלום, איילת שקד מאפילה על בנט, בוגי מודה ועוזב ירוחם, מבחן תשעה באב.
בימים הללו אנחנו עדים לתהליך שבו מתגבר הטרור מעזה. מיד במקביל, אנחנו עדים לביקורת שמגיע מבית היוצר של השמאל : "צריך תהליך מדיני לא רק צבאי" זאת עיקר הטענה.
אז בואו ונעשה מאזן ביניים: עם מי תהליך מדיני ? עם החמאס או עם אבו מאזן? הרי כל אלה סרבני השלום. מאז אוסלו הם מהמרים על החיים שלנו. המחיר הרי היה ידוע : מתאבדים הגיעו לרחובות המדינה – לאורכה ולרוחבה.
אז הסברתם לנו כי הקורבנות הם מחיר השלום. עכשיו מנהיגי השמאל מייללים כאשר אין נפגעים בנפש.
ומסבירים לנו שצריך לפתוח את הגבול כדי שיהיה תעסוקה לתושבי עזה. רק מה, הם שוכחים לספר לנו כי גם מתאבדים יעברו את הגבול. אלון שוסטר ראש מועצת שער הנגב, מסביר לנו את הפיתרון שלו. "הפתרון למתיחות בדרום יגיע רק בדרך המדינית. הצבא יכול לתת קליקים כאלה ואחרים אבל מה שיכול לשנות את המשוואה זה מהלכים מדיניים אסטרטגיים בינלאומיים. אנחנו לא היחידים שרוצים להרגיע את החוליגנים מעזה, ויש לנו ציפייה שהנושא הזה יעלה לקדמת סדר היום הבינלאומי, בוודאי הישראלי, זה אינטרס ישראלי, יהודי ואנושי ששני מיליון אנשים מהצד ההוא יחיו בתנאים סבירים ולא תת-אנושיים ושאנחנו נחיה באופן קצת נורמלי, שתהיה שגרה נורמאלית. אסור להיכנס לשוק ולהפסיק את המגעים המדיניים, רה"מ הבטיח את זה אחרי צוק איתן, וזה עדיין אותו ראש ממשלה, שצריך לרכז את כל העוצמות שיש לו, ויש לו, ולעסוק בעזה".
וכאשר הטרור יחזור לרחובות ישראל שוסטר יסביר לנו שזה מחיר השלום. שוסטר היה אחד מראשי הישובים שבתקופת ההתנתקות. הוא סרב לקבל מפונים לשטח המועצה שלו, הוא היה בעד ההתנתקות, הוא היה בעד אוסלו, הוא היה בעד לתת להם נשק.
טרור העפיפונים הוא המשכו של ירי הטילים. רק לתזכורת : כאשר הליכוד הזהיר , רבין קרא לליכוד פחדני השלום שמפחידים אותנו מטילים שיגיעו מעזה.

אז הליכוד צדק והליכוד צודק, והליכוד מוביל בבטחה את העם היושב בציון.
שקד
בסקר של סוף השבוע במקור ראשון ראינו כי היה ואיילת שקד הייתה עומדת בראש, הליכוד מקבל 33 מנדטים. הסקר בעת הזאת לא מציאותי משום שבכל מקרה נתניהו הוא המנהיג המוביל בכל פרמטר. יחד עם זאת, יש להדגיש כי אין ספק כי איילת שקד עשתה קפיצת דרך משמעותית.
אם בתחילת דרכה הפוליטית הייתה נראית שקד יותר כמי שתלויה בבנט הרי שהיא הוכיחה כי היא מבינה פוליטיקה וגם יודעת לבצע. כבר בקדנציה הראשונה החלה לבסס את מעמדה וכך כאשר הגענו להקמת הממשלה הזאת היא כופפה את בנט וזכתה בתיק המשפטים. גם שם עשתה חיל ויצרה לעצמה מעמד ציבורי רחב. מנגד מעמדו של בנט נשחק בציבור ביחס הפוך למעמד של השרה שקד. אומנם איילת ממשיכה בתמיכה בבנט אך מנגד אצל בנט רואים באילת איום בעת הזאת. ולכן מנוי וגמור עם בנט בממשלה הבאה הוא יקבל תפקיד בכיר כמו שר הביטחון או החוץ ואיילת תקבל תפקיד זוטר לא שרת המשפטים..
לגבי הסקר אם איילת תעמוד בראש הליכוד : אז כל מנהיג שיעמוד בראש הליכוד יקבל מנדטים. מעניין מדוע לא עושים סקר אם איילת תעמוד בראש יש עתיד למשל? התשובה היא ברורה : רק הליכוד מפלגה שנטועה בעם, ולכן היא מובילה.
וכן, אין שום טעם לסקרים מי יעמוד בראש הליכוד כי לליכוד יש מנהיג שיוביל את הליכוד והמדינה הרבה שנים.
בוגי יעלון
‏מי שראה את הלבן בעיניים של טרוריסטים שחיסל לא יכול להסתכל בעיניים של משפחת עזריה. בוגי יעלון, מי שחרץ את דינו של אלאור עוד לפני שהחקירה מוצתה, לא הצליח לעמוד מול הביקורת של המשפחה ובצורה מתנשאת ומזלזלת אומר להם : השתמשו בכם. אין ספק כי בוגי טעה בדרכו כאשר שפט את החייל ולא חיכה לסוף החקירה. וללא ספק בוגי גרם נזק להליך המשפטי.
ולכן אם בוגי אמיץ היה צריך להתנצל אל מול ההורים ולומר את האמת טעיתי כאשר חרצתי דין מראש. הייתי צריך לבית הדין להחליט . אך בוגי נשאר בשלו ולא מתקן את דרכו.
בקצב הזה גם מקום ארבע לא יהיה לו אצל לפיד.
גילה גמליאל
השרה גילה גמליאל הקימה צוות מוניציפאלי וכבר הכינה תוכנית ב- 35 מקומות שהיא הולכת לעזור למועמדים של הליכוד. אין ספק שזהו מהלך נכון וטוב נקווה שהנהגת הליכוד תאמץ את הרעיון הטוב הזה.

תשעה באב
אני לא צם בתשעה באב. מבחינתי בערב תשעה באב הייתי הולך לרחבת הכותל לראות את התופעה של המוני בני ישראל המגיעים לכותל לבכות את חורבן הבית. אומנם אלי לא דיבר חורבן הבית אך תמיד ידעתי לכבד את חברי המאמינים. אבל לראות כיצד השמאל מנסה ליצר התרסה של המדבקה של מקום פתוח ביום תשעה באב.
זאת לא הדרך, ואני לא ישב במקום כזה לאורך כל השנה. יש לפרסם כל מקום כזה וציבור שלם לא ישב שם, אז אולי ירוויחו בתשעה באב, ויפסידו כל השנה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר

היטלר אשם וגם המופתי

אריק זיו ויזר

צדק חברתי מבית החבובות !

אריק זיו ויזר

האיום על השטחים הפתוחים

אריק זיו ויזר

בנט מחכה לשקד

אריק זיו ויזר

התרופה של הסרוגים בליכוד : חיים ביבס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן