18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

חזן מול כותבי עיתון הארץ בנושא ראש הממשלה : טייק 2

לאחר שהתנצח עם נחמיה שטרסלר וזכה למאות שיתופים משיב הבוקר אלי חזן, מנהל אגף קשרי חוץ של הליכוד, לאלון עידן שטוען שראש הממשלה שונא את הישראלים.

 

חזן כתב כך בעמוד הפייסבוק שלו :

“שלום לך אלון עידן,

רציתי לכתוב לך על שנאה לאחר שקראתי בעיון רב את מאמרך על כך ש”נתניהו שונא את הישראלים”. בוא באמת נדבר על שנאה יוקדת לישראלים. שנאה שמעורבים בה תעשייה של שקרים, המון תסכול משקיעת ההגמוניה האידיאולוגית של הכותבים המרכזיים בעיתונך ובעיקר חוסר אונים שנובע מחוסר היכולת שלכם לקבל את דין הבוחר ולהבין שישראל שינתה את פניה והפכה למדינה פלורליסטית.

הנה כי כן, כך מתאר, בין השאר, הספר “תעשיית השקרים” של בן דרור ימיני את עיתון “הארץ”. לפני כן אבקש להזכיר לך שבן דרור ימיני לא מצביע לנתניהו.
“העיתון הישראלי הנפוץ ביותר באנגלית, ‘הארץ’, הפך בעשור האחרון לאחד מעמודי התווך של תעשיית השקרים נגד ישראל. הבעיה איננה בדעות המובעות בעיתון. הבעיה היא בהטיות, בסילופים, בשקרים ובעידוד הפלסטינים לסרבנות, לאינתיפאדה נוספת ולאלימות”. הנה לך דוגמא מובהקת לשנאה.

ולעיתים קורובת למרבה הצער זאת לא שנאה. זאת אוטו אנטישמיות. זאת שנאה עצמית פתולוגית. פלא שתפוצתכם הולכת ונעלמת? לי זה לא מוזר שאתם מעלים לי את דמי המנוי הדיגיטלי של עיתונכם. התפוצה שלכם בארץ הולכת ויורדת, בשל בין השאר, השנאה העצמית המופרכת שלכם.

הלאה. לא אני, כן. לא אנשי הליכוד חשוב להבהיר. עידו רוזנבלום – לא בדיוק הטיפוס שמצביע מח”ל – האשים את רוגל אלפר ב”מיזוגניה”. אינני יודע מה יותר חמור. מיזוגניה או שנאת ישראלים?

נמשיך. הכשרות, אם נרצה או לא נרצה, מהווה מרכיב מאוד חשוב בחייהם של לא מעט ישראלים. גם זה מפריע לכם כי כאמור אתם מסרבים בצורה מעוותת לקבל את הפתיחות הקיימת בחברה הישראלית. כך נכתב עליכם במה שתואר כשנאת חינם ב”תור הזהב” לגבי סגירה של פיצריה תל אביבית לא כשרה : “מעניין, הארץ, איך מסורת של 3,000 שנה הפכה אצלכם ל״טרנד״.
תכל׳ס, כותרת מאמר המערכת שלכם מהבוקר יכולה להיות הסבר מצויין לכתבה העלובה הזאת: ״ענן רעיל של שנאה מרחף מעל חלקים גדולים בחברה הישראלית״.
עכשיו, בוא אספר לך מדוע התיאור שלך על ראש הממשלה נתניהו מנותק מהמציאות ומהווה בדיה עלובה.

החברה הישראלית היא חברה של מהגרים יהודים וממשיכיהם יחד עם מיעוטים לא יהודים שהם חלק מאיתנו. במשך שנים חלק לא מבוטל מאותם מהגרים יהודים וממשיכיהם הודר והופלה על ידי מחנה פוליטי שיותר קרוב אליכם מאשר קרוב אל נתניהו. גם אביו של ראש הממשלה הופלה והודר על פי אותו מודל. אלא שב – 1977 עלה בגין לשלטון והכניס את אותם קהלים מודרים אל הזרם המרכזי. זה היה תהליך ארוך שלדעתי עדיין לא הושלם אבל אי אפשר להתעלם ממנו. לנתניהו יש חלק מרכזי בכך שהחברה הישראלית של היום הרבה יותר פלורלסיטית ופתוחה.

הישראלים של היום הם בעצם שורה של אין ספור דיעות, אישים ונשים, קבוצות, ארגונים, אידאולוגיות, מסורות, אמונות, קהלים וכיוצא בזה.

להלן העובדות :
תחת שלטון נתניהו הפכה הישראלית להרבה יותר פתוחה, הרבה יותר דמוקרטית, הרבה יותר מכילה, הרבה יותר פלורליסטית ובוודאי שהרבה יותר מגוונת. נתניהו לא שונא את הישראלים אלא שונא את אלו שפוגעים במרקם שנבנה כאן.
נדמה לי שלא יהיה זה מופרך לומר שלמעשה הישראלים – בוודאי לא כולם – שונאים את עיתון הארץ בדיוק בגלל הסיבות שציינתי אך אתה תמשיך לתאר כאן תיאורים מופרכים. אני מקווה שתמשיכו לתאר את נתניהו בתיאורים מופרכים לא רק בגלל שזה פוגע באמינות שלכם אלא משום שזה משיג בדיוק את ההיפך ממה שאתה רוצה להשיג.

שבת שלום”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה אומרות ההתפקדויות החדשות לליכוד ?

עינר אביב

כבר 9000 ימים פולארד בכלא!

אריק זיו ויזר

עם ישראל מחכה לביבי

אלי חזן

עזה ואיראן – איומים מקבילים ומתואמים

אריק זיו ויזר

שלטון החוק ועליונות המשפט

זאב בן יוסף

נועה רבין נגד הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן