17.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

זה ממש לא כולנו בעד כחלון

ההזמנה לכחלון להתמודד איתנו בבחירות היא שערורייתית

 

"כולנו" בראשות כחלון.

בבחירות לכנסת ה-20 הפיחה תקווה רשימתו החדשה של משה כחלון "כולנו" מתוך האמונה כי יעשה שינוי רדיקלי באוצר אותו ביקש לעצמו לטובת הציבור בישראל כשם שעשה בתקשורת, ועל כך, קיבל את אמון הציבור וזכה ב- 10 מנדטים/מושבים בכנסת השקולים ל- 315.360 קולות המהווים 7.49% מכלל הקולות הכשרים.

ובפועל ?

לא נעשה דבר בתחום הקרטלים של המשפחות השולטות בכלכלה, הריביות בבנקים, בגמלאים ונכים, בחשמל והגז שהובטח לרווחת הציבור בישראל, בדלק והמיסוי של 60% (אחת המדינות היקרות בעולם), המיסוי הכבד שגוזר קופונים על חשבון האזרח הקטן בכל תחומי החיים, בבניה לזוגות הצעירים שהווה הדגל של כחלון וניתן להוסיף תחומים רבים בהם נעשה ההפך.

בבחירות לכנסת ה-21 שנערכו לפי כחודשיים, נחלה מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון מפלה כאשר נחלצה בקושי רב וזכתה רק ב- 152.752 קולות אשר זיכוה ב-4 מנדטים/מושבים בכנסת. סך הכל כ-3.5% מסך הקולות הכשרים כאשר % החסימה עומד על 3.25%.

ציבורית? נכשל ואיבד אמון בוחריו. 

זוכרים אולי להבטחותיו כאשר נשאל על הצטרפותו לליכוד ב"פגוש את העיתונות" 2 בפברואר 2019 – אם תהיה סביב אחוז החסימה ונתניהו יזמין אותך לריצ'רץ האם תגיד לו לא, כחלון נחרץ– אני קודם כל אומר לך (למראיינת) לא, ל.א –לא,                                    ולפני כחודש בראיון ב- כאן 11 – מפלגת כולנו רצה ותמשיך לכהן ולשרת את הציבור, בכנסת הזאת, ה-21 כמפלגה עצמאית. ולפתע כיום  ב-כאן 11 – החלטנו שבמידה ויוקדמו הבחירות לכנסת ה- 22, מפלגת כולנו תרוץ ברשימה משותפת עם הליכוד בבחירות. בחירות חדשות הבטחות חדשות.

 

למי שמאמין כי חיבור של כולנו ללכוד יוסיף מנדטים/מושבים לדעתי טועה.

המצביעים לכחלון לא רצו להצביע ליכוד ולכן קיבל כחלון 10 מושבים בכנסת ה-20,

למרות המאוכזבים ממנו בבחירות לכנסת ה-21 עדיין הצביעו עבורו  152.752 קולות השווים 4 מנדטים/מושבים ולא לליכוד.

למה שלמיזוג יצביעו ליכוד ?

אביגדור

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום שישי השחור לישראל

אריק זיו ויזר

אירועי פריימריז של המועמד בנימין נתניהו – ראש הממשלה

ליכודניק

חובבי ציון החדשים – העצב הכואב של השמאל

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד פ"ת מתנגדים להקפאה

אריק זיו ויזר

אבנים – לא מה שחשבתם

אריאל אילוז

נקיים כמוכם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן