24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

וילך הברק אצל המרזל

העיתונאי, הפוליטקאי והשב”כ, שחיתות מבית מרגלית וגילת, יואב יצחק על השלולית העכורה של רוזנטל


מגנומטרים. זאת המילה שהוזכרה יותר מכל בשבוע האחרון בציבוריות הישראלית. בעיקר בדבר השאלה האם היה צריך להשאיר אותם או להוריד אותם? מה שכן, הימין הקיצוני מגלה אט אט שותף אסטרטגי חדש : אהוד ברק. רב אלוף במיל’ שברח. השבוע, בעודו יושב רחוק מהאירועים, נהנה מאבטחת אישים שמגיע מהמיסים שלנו, תקף את נתניהו שוב.
הייתי אומר שזה מרתק : האם אהוד ברק נדרש באמת להשיב על השאלה מדוע החליט בתור שר ביטחון לבטל את הגבלת העמלות שמתווך מרוויח מעסקאות עם משרד הביטחון ? האם כאשר הוא נמצא בארץ הוא נקרא אי פעם על ידי גורמי רשויות החוק לחקירה בנושא ? האם הן יעשו זאת כעת?
מי שתמיד היה ליד ברק הוא הגיס שלו. מה עשו לגבי גזירת קופונים ? את זה המשטרה תצטרך לברר. כיום הוא לבד בלי הגיס. אל תשכחו : ברק מכין מהניכר את הקרקע ליום שבו יבוא ויגיד לציבור משמאל : תעיפו את גבאי הלא מנוסה. רק אני יכול לנצח.
מקורב לגבאי שהעליתי בפניו את הנושא ענה לי שגבאי לא פראייר. לגבאי יש תשובה ברורה : אני לא אזחל לתפקידים זוטרים בממשלת נתניהו. ברק כן.
נחזור למצב שרוב רובו של הליכוד והימין לא אוהבים את ההתנהלות בכל נושא הר הבית. כל הפרשנים מסבירים לנו על הכבוד הלאומי : אהוד ברק ביחד עם אלדד יניב מסבירים לנו על התקפלות לאומית. יחד איתם ברוך מרזל. עוד מעט נראה את אלדד יניב מחזיק שלט שבו כתוב : “כהנא צדק”. וכך גדולי הפרשנים מסבירים לנו כי הימין לא ישכח לנתניהו את הבושה אז מיכאל דבורין בציוץ ענה תשובה עניינית : “כבר שכחנו. אל תבנה על זה. אנחנו יודעים להבחין בין מנהיג לבין נער אוצר שחלב 50 מליון שקל ממונופול ומדבר כמו סתיו שפיר”.
אין ספק. השמאל איבד את דרכו. מי שמציגים את עצמם כמאמינים במערכת המשפט הם אלו שמערערים עליה כיום. אנחנו מאידך בימין מזמן אין לנו אמון בפרקליטות ובמערכת המשפט. אנחנו כממלכתיים לא שוברים את הכלים, כפי שנוהגים הבריונים מהשמאל הסהרורי.


פרשת השב”כ הכל החל מציוץ קטן
בסוף השבוע יצא קצפו של רוני דניאל כנגד דוד ביטן ומירי רגב בביקורת שהפנו נגד השב”כ. כל העימות הזה החל בתקשורת כאשר הכתב הצבאי יוסי יהושוע צייץ בשבוע שעבר :
“לא יודע מה יותר גרוע לשב״כ העובדה שהפיגוע ברח להם ביום שישי שעבר או הערכת המצב שלא פגעה ביום שישי הזה”.
לאחר מכן :
“וכן צריך לתת דין וחשבון על הערכות שגויות בשני הגופים השב”כ וצה״ל שהתאהבו ב ׳להביע חשש׳ כסוג של כסת”ח.
ציוץ 3: “צה״ל שחרר שני גדודים והשאיר שלושה בכוננות”
אז כן, אחרי שכתב מוביל ורציני מציג את צה”ל והשב”כ שבנויים על כסת”ח ולפעמים גם הם טועים, אז חשוב לומר שגם יוסי יהושוע וגם דוד ביטן לא מערערים על פעילות השב”כ וצה”ל אלא יש בקורת על ההתנהלות מול מערכות התקשורת והפוליטיים.
רק מה, יהושוע וביטן שוכחים כי כאשר מעררים את קציני הצבא, והשב”כ מול מערכות המשפט והפרקליטות כאשר אתה מגיב מול מרצחים וטרוריסטים יש לך את בצל”ם ושוברים שתיקה ועוד גופים של הקרן החדשה שמטרתם היא לערער את הערכות כוחות הביטחון. ולכן קציני צה”ל וראשי השב”כ נאלצים תמיד להביע חשש מהמצב שנוצר.
ולכן ביטן לא צריך להפנות את החיצים אל ראשי הצבא והשב”כ אלא אל הקרן החדשה שם החל הסרטן לכרסם בגורמי הביטחון.


שחיתות מבית מרגלית
ממש לא צדקן אלא יצא פארש. כאשר פוטר ע”י בועז ביסמוט הלך ה”עיתונאי” החמדן הזה ולכלך על ביסמוט כי הוא פיטר אותו בהוראת שרה נתניהו. כך עשה גם מוטי גילת. השניים שאכלו והתפרנסו בכבוד מהעיתון במשך כעשור שנים, הלכו וירקו לבאר ששתו ממנה, כאשר הציגו את ביסמוט כמריונטה של נתניהו.
אך השבוע, כמו בתקופה האחרונה, העורך של ישראל היום הוכיח כי הוא עצמאי ויש לו את הדרך שלו.
אז ביסמוט נוהג אחרת מהעורך שהיה בתקופה שמרגלית וגילת היו כותבים בעיתון.
אז מתברר כי דן מרגלית ומוטי גילת הם עלובים ועיתונאים מושחתים מחשבתית בבסיסם כי כל זמן שהם קיבולו שלמונים כתשלום משכורת ישראל היום היה עיתון מצוין. רק הופסק התשלום, השניים יצאו עליו.  מרגלית את גילת פשוט נהנתנים ומושחתים מחשבתית, הם נקנים תמורת כסף.


השלולית העכורה של רוזנטל

העימות בין העיתונאי יואב יצחק וחבר הכנסת מיקי רוזנטל מציג לנו את מאחורי הקלעים של רוזנטל שמלכלך על יואב יצחק אך זה לא נרתע ממנו. יואב יצחק מזכיר את העבירות של רוזנטל וזה ממשיך להטיל דופי בו. מרתק לעקוב אחר שניהם.
ציוץ של רוזנטל
” יש לי הצעה עבורך @YoavNews1, עימות ישיר כשאתה ואני מחוברים למכונת אמת. כך יוכל הציבור לדעת מי פה מושחת ומאפיונר ומי הגון. התשובה היא בכן ולא”
יואב מחזיר בסדרה
ציוץ 1 ” רוזנטל הוא האיש שעשה שקשוקה מכספים ששולמו עבורו בקומבינה ממשפחת עופר באמצעות רונאל פישר. רוזנטל הרמאי הונה את רשות המיסים ושיקר לתומכיו.”
ציוץ 2 ” מיקי רוזנטל. אתה איש קטן ורקוב. את העימות שאתה מציע צריך לערוך בינך לבין רונאל פישר בנוכחות חוקרי רשות המיסים. פישר יוכל לתרום לחשיפת דמותך.”
ציוץ 3 ” ואחרי העימות בינך לרונאל פישר כדאי לערוך עימות בינך לבורובסקי. הוא יוכל לספר אילו טובות הנאה בדיוק קיבלת מפישר תמורת כתבה מוזמנת בערוץ 10.”
ציוץ 4 ” מיקי רוזנטל הרקוב. ואם יישאר משהו אחרי עדות פישר ובורובסקי מהפוזה שלך כ״לוחם שחיתות״, אמליץ בחום לעמת אותך עם איש מבוגר שאותו ניסית לגזול.”
ציוץ 5 ” מיקי רוזנטל. קידשתי תמיד מאבק עיתונאי ומשפטי במושחתים כמוך. התוצאות ידועות. כדאי שתלמד. הכפשות מצדך ומצד השקרנים דרוקר-טוקר לא ירתיעו אותי.”
ציוץ 6 ” מיקי רוזנטל. שאני אשב לעימות עם רמאי ונוכל כמוך? אינך איש ראוי. אפעל לחשיפת מעשיך הפליליים בכלים החוקיים העומדים לרשותו של כל אזרח בישראל.”
ציוץ 7 ” ועוד הערה לרוזנטל: העימות האמיתי יתקיים בבית המשפט. שם תידרש לחקירה נגדית ותאלץ לתת תשובות על מעשיך הפליליים וטובות הנאה שקיבלת באופן מושחת.”
איני יודע מי צודק רק דבר אחד ברור לי יואב יצחק שם על השולחן את מיקי רוזנטל מי שמנסה לדבר על שחיתות, אך מיקי רוזנטל אם הוא נקי כפיים היה צריך הוא לבקש חקירת הרשויות בין אם משטרה ובין אם רשות המיסים כדי להראות לנו דוגמה אישית. הוא היה צריך לצאת נגד חברו ושותפו פישר שעמד בראש פרשה מושחתת שכללה פרקליטות אגף החקירות וערוץ תקשורת.
הפרשה ההיא של פישר את רות דוד שהיה מי שדאג להעלים אותה, להשתיק אותה, היא המושחתת ביותר בתולדות המדינה. יש יותר מסבירות שיש כאלה שהורשעו רק משום שלא שלמו שוחד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחזרה ל – 73′ – פרק שני : כיצד חוסל הדור הצעיר בתנועה

אלי חזן

ביירות בעיני המקצוען

אברהם (אבי) אילון

לא תגבור וגם לא רשף ביטחון

אריק זיו

ליכודניק בדק: בראשי סתם התנכלה לדדוש

אריק זיו

ארבעת הצעדים שהימין צריך לעשות כדי לנצח את הבחירות

עזריאל צפר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בירושלים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן