20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד כללי

השר כ"ץ בסוכתו : "אתמודד להנהגת הליכוד לאחר נתניהו"

זאת כבר מסורת : מעל 3000 איש הגיעו לסוכץ – הסוכה של שרת התחבורה והמודיעין ישראל כץ ורעייתו רונית

 

הליכודיניקים כבר התרגלו : מדי שנה בחול המועד סוכות, הסוכה של השר ישראל כץ, ובקיצור הסוכץ, היא האירוע המרכזי אליו מגיעים אלפי אנשים. יו"ר הכנסת, שרים, ח"כים, ראשי ערים ואין ספור חברי ליכוד וגם לא, הגיעו לסוכה בכפר אחים. על פי האומדן היעו בין 3000 ל – 3500 איש. על מנת להבין את הגודל היה צריך לראות את רחבת הבית המלאה.

השר כץ נשא נאום שמשך את תשומת ליבם של רבים מהמשתתפים באירוע ואף כאלו שלא הגיעו אליו. הוא אמר על ההסכם עם איראן :"ההסכם במתכונתו הנוכחית יאפשר לאיראן בעוד שנים לא רבות לאחוז ביכולת גרעינית, ויהפוך את המזרח התיכון למקום המסוכן ביותר בעולם".

השר כץ התייחס גם לכוונתו להתמודד לראשות הליכוד לאחר נתניהו : "בכוונתי להתמודד על ראשות הליכוד וראשות הממשלה ברגע שבנימין נתניהו יפרוש", אמר אך גם איחל לראש הממשלה נתניהו "שחשכת העננים שהתקדרה מעל ראשו תחלוף במהרה ושיוכל להמשיך ולמלא ביד אמונה את תפקידו כפי שנבחר לעשות".
השר כץ שיבח את תפקודו של ראש הממשלה, "יש ויהיו לנו ויכוחים ועמדות שונות – כמקובל בחיים הפוליטיים – אבל החברות, החזון המשותף וראיית טובת המדינה יעמדו תמיד מעל הכל."

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שאלת פעילה : רחלי בן ארי סקעת ושאלתה לראש הממשלה

אלי חזן

הכירו את המועמדת : קטי שטרית

אריק זיו

משה הכה בסלע ופייגלין יכה בליכוד

אריק זיו ויזר

פרשת בוא -מאמינים בשקרים של עצמנו : "הֲטֶרֶם תֵּדַע, כִּי אָבְדָה מִצְרָיִם"

עינר אביב

כנס הליכוד ביפו

עינר אביב

סמוטריץ' כמקרה בוחן מצער

עינר אביב
דילוג לתוכן