32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

הפלסטינים הצליחו להתקבל לאינטרפול

אלה הכותרות הזועקות בתקשורת, האם לאי מי היה ספק כי התוצאה תהיה אחרת הרי שטעה, לא כי לא האמין אלה כי לא היפנים שמדינת ישראל הנה לצנינים בעולם.

הפלסטינים נוגסים נתח אחר נתח בהכרת העולם בהם ולא יעזרו לחצים כל שיהיו כל עוד העולם שאינו נאור לא יימצא לקראת שואה תרבותית.

75% מהחברים במליאת ארגון השיטור העולמי הצביעו בעד ההצעה, ורק 24 מדינות התנגדו.

זה רוב מוצק שלא ניתן לקעקע אותו, זה רוב שמתעב את ישראל, זה רוב הנמצא בשליטת האסלם, ויותר מכך, כאשר זה נעשה בסין.

מתקיים בכך מצב, הממחיש נחישות שורשית של ארגונים ומשטרים מוסלמים שהנם גם פורעי חוק, לקדם יעדי על של האסלאם להשתלט על "הכופרים" כאירופה, ארה"ב, ישראל ואף על "הכופרים" המוסלמים במדינות המוסלמיות שאינן טוטליטריות.                  על פי אומדנים שונים מספרם של המוסלמים מונה כ- 1.4 עד 1.6 מיליארד.

למעלה מ- 30.000 מתקפות טרור מוסלמי כנגד המוסלמים ברובן נערכו מספטמבר 2001 כאשר חלקן על יד סוריה ועירק, באמצעות דאע"ש ועוד, כמעט כל העת מתרחשים תרחישי אימה ברחובות אירופה. רק באוגוסט השנה (2017) נערכו מתקפות טרור מוסלמי ב- 32 מדינות שגרמו למעלה מאלף הרוגים של אזרחים תמימים. בעירק התגוררו וחיו כ- 1.5 מיליון נוצרים וכיום נותרו כ- 300.000 ובעיקר עקורים.

על פי המצב כיום והנראה לעין, האסלאם בקונפליקט מתמיד (ג'יהאד) אל מול "הכופרים" ותמשך עד לקבלת תורת האסלאם או שלטונו.

אין לתמוה על תופעת האנטישמיות הנתרמת על ידי ובידי האסלאם, גם ידידתנו הגדולה ארה"ב "מגמגמת" ואינה מיישמת את כוחה והשפעתה כרוסיה השולטת על חברות מוסלמיות כצ'צ'ניה או יפן בהתייחסותה לאסלאם וכו'.                                                                                                                                                                                 עד היום אין ארה"ב מכירה בריבונות ישראל בירושלים, ארה"ב היא שלחצה להקמת מדינה פלשתינית ואף הכירה באש"ף ולחצה להקפאת הבנייה ביו"ש ובגולן.

הפיגועים בהר הבית ובהר אדר ממחישים ביתר שאת את הצורך לנהוג ביד קשה על ידי סגירת המעברים טוטלית ללא נתינת אישורי עבודה לאיש, למרות שישנם אנשים שכל חפצם בפרנסה בלבד, ובכך למנוע הישנות של טרור בלתי צפוי ולחץ פנימי אשר יפעל הוא עצמו למניעת הטרור.

אין לנו לסמוך כי אם על כוחנו אנו ולהמשיך בבניית הארץ.

 

אביגדור

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טלי גוטליב: ״תנחומיי לפרקליטות״

מערכת ליכודניק

בחירות קריטיות באילת: גבי קדוש מועמד הליכוד

דניאל נחמיה

יו"ר הכנסת לנשיאת העליון: אין בסמכות בימ"ש להתערב בחוקי יסוד

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

תמר אדרת מתמודדת ״למען כלכלה חופשית״

מערכת ליכודניק

נושאת הדגל

מערכת ליכודניק

על שפת האגם: פעילי סניף מעלה אדומים במפגש חברים

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן