24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

המסע של דביר

אתם רואים אותו בכל מקום בליכוד. הוא האדם שרוצה ללמוד הכי הרבה ומשקיע הכי הרבה על מנת לעשות זאת. הוא אוהב כל אחד ואחת מאיתנו ובעיקר את ראש הממשלה וכשיגדל הוא יהיה הליכודניק הכי ליכודניק שיכול להיות. די אם נעקוב אחר התהליכים שהוא עובר וזה ממש משמעותי

דביר זיו, נעים לנו מאוד. נדמה לנו לעיתים שכל מי שפעיל בליכוד, מכיר אותך. אתה נמצא בכנסת ובכנסים, בפעילויות ובאירועים. אתה אפילו פעיל בנוער הליכוד ורואים אותך ללא הפסקה כחלק מאיתנו. מי אתה?

“שמי דביר זיו.

פעיל כנער בתנועת הליכוד ויש לי חלום לשרת את המדינה שלנו בעתיד ולעשות טוב לעם. הצטרפתי לליכוד בסוף שנת 2015. כבר ביום הראשון שהתחלתי לפעול ידעתי שזה לא הולך להיות קל, אבל ידעתי שבסופו של דבר יש לי מטרה: לעשות טוב לליכוד ולעשות טוב למדינה שלנו.

בשנתיים האלה שעברתי בתוך הליכוד אני עברתי ואני עדיין עובר תהליך גדול בחיים שלי. מילד שכולם ניסו לפגוע ולזלזל אני נהפכתי ללוחם. בליכוד למדתי שיש לי מטרה : אני פשוט הולך ונלחם בשביל להגיע אליה. אני בדרך כלל מפרסם את הפעילות שלי בפייסבוק וגם כותב שם את הדעות שלי. לצד המחמאות שאני מקבל אני גם מקבל הודעות קשות שמרסקות לי את הלב”.

איזה תגובות אתה מקבל ? הרי, אנחנו חיים בעולם די ציני.

“לפני כחודש קבלתי את ההודעה הזאת: ;רק רק שההודעה הזאת באמת הייתה קשה ובלתי נסלחת. (גם את האיש הזה אני חסמתי) : “אידיוט אתה נער בגיל 16 כולכך דפוק זבל וערס עם שרשרת ששומע זמר שאונס קטינות ומעריץ ראש ממשלה מושחת, מלקק לחברי כנסת, לא יצא ממך שום דבר, תלמד מהבת שלי שבגילך שהיא לפחות יש לה אופי והיא מלומדת”.

מה זה עשה לך ?

“באותו רגע שהאיש הזה כתב לי את ההודעה, הרגשתי מרוסק וכל כך פגוע שהחלטתי שאני חייב לפרוק בפייסבוק את כל מה שעברתי בשנה אחת. בזמן שהבת של האיש הזה למדה, אני עברתי בשנה אחת את הסיוט של החיים שלי: סבתא נפטרה, סבא חולה, כל יום שנכנסתי לבית ספר אכלתי סיוט מכמה מורים שריכלו עליי מאחורי הגב וזילזלו בי תוך כדי שהם אומרים לי משפטים שהותירו לי צלקת נפשית לכל החיים. היו מצבים שפשוט הלכתי לאיזה מטפל רגשי על מנת שיעזור לי במצב הזה. מנער שעבר הרבה רע בחיים והיה עושה שטויות בלילות, נהפכתי לנער שאת רוב הזמן מעביר בפעילות פוליטית וחברתית. מנער מקולקל נהפכתי לנער סופר אינטיליגנט.

אז למה הליכוד ?

“באתי לליכוד בשביל לפעול למען המדינה תוך כדי שאני מראה לאנשים שגם בני נוער יכולים לקחת חלק, גם בני נוער יכולים לתרום ולעזור, ודרך אגב: אני נלחם שיהיו לנו יותר ויותר בני נוער בליכוד. אני חושב שזה המקום שלהם. הרבה פעמים אנשים אומרים לי: “אתה ילד מה אתה צריך פוליטיקה”. ותמיד יש לי את אותה תשובה לאותם אנשים: זה בטח עדיף מאשר לשתות אלכוהול בלילות נכון? יותר עדיף ללכת לאירועים עם ראש הממשלה מאשר למועדונים בלילה נכון? ותמיד שאני שואל אותם את השאלות האלה אין להם מה להגיד. באתי לליכוד מתוך רצון אמיתי לפעול למען המדינה, אני ילד ואני לא מקבל שקל מהדבר הזה, בואו לא נשכח שזה גם לא קל לי כל יום לרוץ ממקום למקום, ואני עושה את זה כל יום במשך שנה שלמה. למרות הקושי הפיזי: אני יודע שאני עושה את זה מתוך אמונה ורצון לפעול למען דור העתיד. בהתחלה אמרתי שאני באתי לפעול ולא לחפש שם חברים. אבל האמת שמצאתי והאמת שיש אנשים שהם כבר יותר משפחה מאשר חברים. אני זוכה ללמוד מהמון אנשים במפלגה שלנו, ואני מאחל לעצמי להמשיך ללמוד מהם. אני באתי לכאן לליכוד כלוחם,אני כאן עד הסוף. התחלתי את זה ב – 2015 ואני לא הולך לגמור את זה. אני מתכון להמשיך לפעול כל הזמן. לקרוע את עצמי, לתת בראש ולדעת שאני נלחם כאן בתוך הליכוד למען דור העתיד במדינת ישראל”.

ואיך ההרגשה כיום לאור כל מה שעברת ?

“מותר לי להשויץ טיפה? כיף לדעת שאני בסך הכל רק בגיל נוער וכבר בגיל כזה יש לי אהבה כל כך גדולה למולדת, לצה”ל, לעם שלנו. תעקבו אחריי בפייסבוק ובאמת תראו שאני כל יום נמצא באירועים פוליטים, שאני הולך לכנסת. אני כולכך נהנה מזה וזה עושה לי כולכך טוב בלב”.

 

דביר זיו, בהצלחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת נצבים- דע לפני מי אתה עומד למשפט

אלי כהן

פרשת השבוע: “בהר”. עין רואה ואוזן שומעת

אלי כהן

ניצחון משכנע לוידל ברמלה : נבחר לראש עיר

אריק זיו

השקר כנגד נתניהו מסרב למות

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו הכבד של עידן פרץ בשל מות אמו

אריק זיו

הכירו את המועמדת : שרן השכל

אריק זיו
דילוג לתוכן