27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

החמיצות מול המציאות

אחרי פגישות אינטנסיביות עם נאט”ו וראש ממשלת אנגליה מגיע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ להלסיניקי שבאיסלנד לפגישות הפסגה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. ואמנם, הכתבים החמוצים לא ציפו להישג מדיני נדיר של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו כששתי המעצמות הגדולות בעולם דנות על ביטחון ישראל בצורה שלא ניתן לפשרה. כל זה כי יש ראש ממשלה שהוא גם שר חוץ שמתפקד הכי טוב שאפשר וזה משליך גם על המצב בעזה יש לישראל את היכולת להגיב בעוצמה הראויה לא עוד גינוי שני הצדדים בדגש על הישראלי אלא הודעות שיצאו בשנה וחצי האחרונות מהבית הלבן שזכותה של ישראל להגן על עצמה.

הדבר הזה מנחית את החמיצות של החדשות המזויפות על פני קרקע המציאות כאשר הזמנה סתמית של פוטין לראש הממשלה לראות את המונדיאל זה כיסה בתוכו פגישה ביטחונית חשובה התיאום המתמיד עם נשיא ארצות הברית גם בימים אלו זה דבר שלא היה לו אח ורע בכל שבעים שנות קיום המדינה על ישראל להיות חזקה מכל החזיתות מדרום כמו מצפון ולראות למצוא את הפיתרון האידיאלי למצב בעזה וכן לעבות את גושי ההתיישבות על פני כל יהודה שומרון באופן שיקבע את המציאות בשטח שיהיו שני גדות לירדן לאט אבל בטוח וזה יהיה התשובה לחמוצים באופן מוחץ לביטול חוק ההינתקות כי הרי לפני ההינתקות לא שאלו מה נעשה עם תושבי עזה מכיון שבאמת אין איום דמוגרפי אם יהיה צורך לכבוש את עזה נאהב את ארצנו כי כאן אנחנו כדי להשאר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בשם דור ההמשך

אלי חזן

כנסת ישראל בין טראמפ, התאגיד והתקציב הדו- שנתי

אריק זיו ויזר

יו”ר האופוזיציה בערד : חבר מרכז הליכוד

דניאל נחמיה

המרכז שלי.

אריק זיו ויזר

לתשומת ליבם של שטייניץ ונתניהו

אלי חזן

ראשונים לזהות: הברית החזקה עם הונגריה

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן