18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הדור הצעיר היה הראשון לזהות את פוטנציאל השייכות של אמסלם לליכוד

עוד בנובמבר 2010 פנה הדור הצעיר אל הרב אמסלם וביקש ממנו : הצטרף נא לליכוד 

 

מתוך כתבה באתר וואלה ! 

ההצעות הפוליטיות ממשיכות לזרום אל חבר הכנסת הרב חיים אמסלם (ש”ס), בעקבות העימות בינו לבין הנהגת ש”ס. הבוקר (שני) פנה יו”ר הדור הצעיר של הליכוד לאמסלם וביקש ממנו להצטרף לשורות המפלגה. מדובר בפנייה שמתווספת להצעה קודמת שהועברה לפי גורמים המקורבים לאמסלם ממפלגת הבית היהודי.

לוואלה! חדשות נודע כי במכתב ששלח יו”ר הדור הצעיר בליכוד, אריאל מורלי, צוין כי “אנו תומכים בך וביוזמותיך בדבר עידוד היציאה לעבודה של צעירים שאינם לומדים בישיבות, ובגישתך בסוגיית בתי הדין לגיור בישראל. אנו סבורים כי נושאים אלו חייבים טיפול מושכל שימנע פילוג בחברה הישראלית”.

עוד כתב מורלי כי “שיח פתוח של שני הצדדים כפי שאתה מנסה לקדם, יביא לשינוי חברתי אדיר, ימנע מחלוקות קשות בעם ויביאו לאהבת חינם בעם ישראל. בשבועות האחרונים פורסמו בכלי התקשורת השונים מספר ידיעות בנוגע לפגיעה במעמדך הפוליטי וביחסיך עם אנשי מפלגת ש”ס. מפלגת הליכוד חרתה על דגלה את השמירה על ערכי היהדות, אחדות העם וקידומן של האוכלוסיות החלשות בחברה הישראלית”.

 

להמשך הכתבה לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זאת ההחלטה המלאה לגבי הליכודניקים החדשים

ליכודניק

דיכטר הוא סגן שר הביטחון החדש

אריק זיו

נושא את הנס החברתי של הליכוד

אריק זיו ויזר

בוקר מנצחת על העלאת קצבת הנכים

אריק זיו ויזר

ניצחן ברור לראש הממשלה בהצעה לקביעת רשימת הליכוד

אריק זיו

ג’ודי כועסת

עינר אביב
דילוג לתוכן