18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

האם הליכוד בדרך לועדה מסדרת ?

בני גנץ: השתקן בשדה הכלניות, יואב גלנט המחובר מול ברקת המנותק,דימה תיאה – במשבצת האישה החדשה 
גנץ ממשיך לשתוק, אך כשיהיה ברור מי ההולכים בתלם של השתקן, יתברר כי גנץ הוא ההעתק של ברק: גנרל המגיע לפוליטיקה מהצד השמאלי של המפה, כמי ששייך לזרם המאמין בצורה אקטיבית כי צריך להמר על השלום , שאולי יפרוץ באזורנו .
חזון אוסלו גג הולך ונבנה במלאכת אומנת. הימין מתפצל כמו אמבה, ובסוף נקבל התרסקות של רסיסי המפלגות בימין אשר לא יעברו את אחוז החסימה, ויעבירו במו ידיהם את השלטון לידי השמאל. בסופו של דבר, אין הבדל אמיתי בין גנץ, לפיד ומפלגת העבודה.
אם הזכרנו את העבודה, אזי אין ספק כי בעימות בין כבל לגבאי גם בלי מכונת האמת היה ברור שכבל דובר אמת . גבאי מהווה נטל על מפלגת העבודה עוד לפני הבחירות, אחרי הבחירות כבר גבאי לא יהיה יו”ר העבודה.
אבל, מה שיכול להציל אותו עוד צפוי הם המיזוגים ואולי נראה את מפלגת העבודה נבלעת בתוך מפלגתו של גנץ.
יואב גלנט המחובר מול ברקת המנותק:
אין ספק שגלנט החליק אל הליכוד כאילו הוא בליכוד עידן ועידנים.
לראות את גלנט מסתחבק עם החברים בליכודיאדה – לאומיאדה שיקף את הכימיה בינו לבין השטח בליכוד.
כאשר אנחנו משווים בין גלנט לבין ניר ברקת, אזי ברקת לא מתחבר. כאשר ניר יושב בלובי המלון מוקף עשרות עובדים שלו זה לא נקרא להתחבר. בכלל נשאלת השאלה כיצד מתוקצב צוות של עשרות עובדים?
לעומת ברקת המנותק, גלנט מגיע עם עוזר אחד, אך מתקבל בחום רב ואותנטי.
כנראה ששניהם יכנסו לרשימה הארצית, האח אחד בזכות האישיות והשני בזכות הכסף שנשפך.
קטי וברקת במבצע 1+1?
אם כבר דיברנו על ברקת, אז חשוב להזכיר שני דיבורים שתופסים תאוצה.
האחד: הכעס על הצמד ברקת את קטי המבקשים תמיכה בשניהם, מתרחב.
הדימוי בהקשר זה הוא שאם הם מבקשים מבצע של 1+1 הם לא יקבלו כלום, מה גם שקטי טוענת שהיא מתחילה עם 21 אלף קולות.
אמר לי אחד הפעילים המשפיעים ביותר בליכוד, שברקת יצטרך להחליט אם הוא סוחב על הגב את קטי, כי התוצאה של זה תהיה שהוא יהיה זה שישלם את המחיר.

השני: גם הסיפור של גלעד שרון וגם העובדה שברקת היה איש קדימה נלהב ושאייל ארד הוא חבר\יועץ קרוב מעורר דאגה בקבוצות האידאולוגיות בליכוד.
כפי שאמר לי אחד מהם השבוע – גלעד שרון+ אייל ארד+ ניר ברקת זה חזרת פורום החווה לליכוד.

דימה תיאה – במשבצת האישה החדשה
דימה תיאה מכפר מנדא אמרה “כי בכוונתה לשמור על תדמיתה של ישראל ולהשפיע במגזר הערבי דרך מפלגת השלטון. כאישה מוסלמית אוכל להציל את המגזר ממי שעושה עוול למדינה”, אמרה הצעירה שהצהירה כי היא מתכוונת להילחם גם בתנועת ה-BDS.
דימה אשר פעילה מספר שנים בהסברה ישראלית בעולם, מתמודדת על מקום ברשימת הליכוד . לדימה יש שתי אפשרויות כדי להיכנס לרשימת הליכוד , הראשונה על משבצת המיעוטים, השנייה על משבצת אישה חדשה ונראה כי בימים הקרובים היא תגיע להחלטה. מתמודדים במגזר פנו כבר לבדוק האם היא תסכים לרוץ בנשים חדשות כאשר הם מתחייבים לתמוך רק בה בנשים חדשות.
מעניין שדימה הפכה להיות שיחת היום בלאומיאדה באילת, זאת למרות שהיא לא הייתה שם.
מוועדת החוקה לוועדה מסדרת:
החלטת ועדת חוקה תובא השבוע לאישור המרכז. ההתמרמרות בקרב חלק מחברי המרכז על ההצעה מעלה את השאלה, האם המרכז יפיל את ההחלטה. יתר על כן, מדוע ההצבעה נדחתה ליום שלישי ומה השלכה של אי אישור החלטת ועדת חוקה?
עד עכשיו הייתה מחשבה שהיה והצעה לא עובר , חוזרים למצב של ערב הבחירות הקודמות, אבל מתברר כי היה ולא תהייה החלטה אי אפשר לחזור להצעה של הבחירות הקודמות, ולכן היה והפלונטר לא נפתר, עלולים להגיע לוועדה מסדרת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא לאוסלו כן לבגין – יומן פוליטי- אריק זיו

אריק זיו ויזר

הפסיק להסתער

אריק זיו ויזר

ממשלת נתניהו כישלון או הצלחה – יומן פוליטי- אריק זיו

אריק זיו ויזר

תקשורת מדממת

אריק זיו ויזר

מירי הביסה את רג’וב.

אריק זיו ויזר

תל חי רובי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן