20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

דן מרגלית שכיר חרב

הנשמה היהודית של הרצוג מול אטימות הנשיא ריבלין והשר בנט, המראה של רגב, מדוע לא נחקרה פרשת לבני


כאשר אנו קוראים את הציוצים של דן מרגלית כעיתונאי אל לנו לשכוח כי הוא תמיד היה פוליטיקאי. בצעירותו, במקביל לתפקיד העיתונאי הוא היה הדובר של משה דיין או הפורום שרצה להריץ את דיין לראשות העבודה. במשך שנים היה חבר קרוב של אהוד אולמרט. רבים חושבים כי הקרע בן דן מרגלית החל בשל פרשיות השחיתות של אולמרט אך לא נכון הדבר. הקרע החל כאשר דן מרגלית כעס על אולמרט שלא מינה את מקורבו דן מרידור לתפקיד מסוים. דן מרגלית גיבה את נתניהו ב-2009 כאשר נתניהו אימץ את מרידור. מרגלית החל לבקר את נתניהו כאשר מרידור לא הצליח לעבור את משוכת הבחירות המקדימות בליכוד, זאת למרות שנתניהו מאד רצה אותו.
לכן כאשר מרגלית תומך עכשיו בגבאי נשאלת השאלה מה האינטרס? האם הוא רוצה את מרידור לצידו של גבאי או נראה כי גורם המקורב למרגלית ישוריין על ידי גבאי בעתיד.
אם דן מרגלית מזועזע מהמפגש של נתניהו עם מוזס, מדוע הוא לא מזועזע מהמפגש של ח"כ גליק עם שוקן, הרי שם היה תן וקח לפי עדותו של גליק.
אך דן מרגלית דומה לאינקוויזיטור בעת רדיפת היהודים בספרד. אז בעת עלילות דם קבעו קודם כל שהיהודי אשם. לאחר מכן הורידו אותו אל המרתפים של המנזרים ואחר כך עינו אותו עד שהודה באשמה.
מרגלית נוהג באותה צורה : הוא מאשים את נתניהו בכל דבר. אם יתברר כי נתניהו חף מפשע כפי שנתניהו טוען הרי מרגלית לא יקבל את הקביעה הזאת.
מרגלית הוא ההוכחה כי השחיתות המוסרית נפוצה אצל עיתונאים. כאשר קיבל משכורת עתק בישראל היום לא היו לא בעיות עם הקו של העיתון, אך ביום שפוטר הוא יצא כנגד ישראל היום, הבית שבו התפרנס כעשר שנים.
ברגע שהפסיק לקבל כסף, מיד חתם עם שוקן שגם אותו השמיץ כאשר פוטר מעיתון הארץ. מה שמראה כי דן מרגלית הוא עיתונאי ללא ערכים וללא דרך, כל מה שנמצא לפניו זה מי מתגמל אותו ולפי זה הוא קובע את דרכו.
הליכודניקים החדשים
השבוע הם הגיעו לבית הדין של הליכוד. אין ספק כי התופעה שבה מתפקדים למפלגה אזרחים ומראש לא מצביעים למפלגה היא תופעה פסולה.
בליכוד היו תופעות כאלה כאשר הפייגלינים התפקדו למפלגה כמו הליכודניקים החדשים, לקח זמן והם הורחקו.
מי לא זוכר את הפיגלינים הורסים כל ישיבת מרכז? זאת כאשר היו מגיעים בצורה מאורגנת, משתלטים על השורות הראשונות ומפריעים לניהול ישיבות המרכז.
מה שברור עכשיו הוא שהליכודניקים לא יתנו לשמאלנים להרוס את הליכוד. אמנם, צחי הנגבי מנסה לקבל את הקולות שלהם אך רק דבר אחד ברור : צחי וכל מי שתמך בהם ישלם בקלפי.


גיא כפרי
בתחילת ינואר השנה יצא שינאווי, ערבי תושב חיפה, למסע ירי ורצח יהודים בשל היותם יהודים. רק בנס הסתיים המסע הזה בנרצח אחד. על פי כתב האישום, שניים מחבריו של שינאווי סייעו לו ברצח.
בתקשורת התעלמו מהרצח כי הפחד היה שיפגע הדימוי של העיר חיפה כעיר שחיים בה ביחד יהודים וערבים.
אך מה שיותר גרוע הם הפוליטיקאים השרים וחברי הכנסת : אף אחד מהם לא הגיע לשבעה לנחם את המשפחה.
הנשיא ראובן ריבלין התעלם מהמשפחה. זאת למרות שהייתה פניה ללשכתו יותר מפעם אחת. התשובות מלשכת הנשיא היו מבישות בכל רמה.

גיא כפרי נרצח ע"י מחבל אף אחד מהממשלה לא ניחם את המשפחה. גם כאשר הייתה פנייה לבית הנשיא , הייתה תגובה לקונית ומבישה.
בכל שנה מעניק הנשיא 12 אותות מיוחדים למתנדבים שפעלו למען העם. אולם השנה אחת מהבחירות צורמת במיוחד. פורום המשפחות השכולות שהינו גוף שחברים בו משפחות מחבלים ורוצחים ובוחר כל שנה לחלל את יום זיכרון הלאומי בטקס אלטרנטיבי בו זוכרים את הקרבנות כולם כולל המחבלים הרוצחים שנפלו חלל היות ש"הכאב של כולם שווה".
http://www.jpost.com/Israel-News/The-bereaved-Israeli-family-that-fell-between-the-cracks-505051

וכך גם השר בנט. זאת למרות שהוא חיפאי במקור וההורים של גיא היו בקשר עם משפחת בנט בחיפה. הוא לא הגיע לשבעה ולא התייחס.
פקידה מלשכתו פנתה השבוע בעקבות מכתב של ברטה בטלפון אל המשפחה ושאלה : האם בקשתם לפגוש את בנט בתל אביב ? האם בנט היה מתנהג כך בפיגוע טרור ביהודה ושומרון?
בעקבות מכתב שכתבה אם הנרצח ברטה, לג'רוסלם פוסט, הפוליטיקאי היחיד שהרים טלפון למרות שהיה בחו"ל היה הרצוג. הרצוג ניהל שיחה ארוכה עם ברטה, והבטיח כי כאשר יחזור יבוא אליהם הביתה.
בשיחה איתי הרצוג אמר כי יפנה לנשיא ריבלין ויבקש ממנו שייתקן את העוולה.
וכן ראש לשכתו של נתניהו יואב הורביץ שלח לי מסרון בתגובה לפרסום פוסט שלי על הנושא כי כאשר יחזרו לארץ יבדוק ויטפל בנושא.


יצחק חדד
הוא לא מוכר מאוד לציבור הישראלי אך ציפי לבני לא תשכח אותו. הוא הגיש בקשה לחקור את השחיתות של ציפי לבני בקדימה אך אין מי שיקשיב לו. צריך להבין שחדד היה הגזבר של המפלגה , השבוע הוא חידש את הבקשה .
מדובר שם בשחיתות של כ – 30 מיליון ₪. האם מישהו חקר עד היום? לא. וגם עכשיו אני בטוח שלא יחקרו ואם כן זה יהיה למראית עין, כי לבני מייצגת קו שמאלני ויחקרו אותה כמו שחקרו את עמותות ברק ואת ההקלטה של אולמרט שאהוד ברק לקח שוחד.
מי יותר אמין, הגזבר שהוא שומר הסף או מני נפתלי שכל מה שרצה קביעות וכאשר לא קיבל הלך ללכלך.
באגף החקירות אשרו השבוע שוב שהוגשה התלונה. נראה.


מירי רגב
החרם של מארגני פרס אופיר לקולנוע שלא הזמינו את רגב הוצג לא נכון. מתברר כי המארגנים כן הזמינו אותה אך הם רצו לצנזר את נאומה. כן, אלה שמדברים גבוהה גבוהה כי צריך לשמוע את הדעה של האחר כאשר הוא ערבי, לא מוכנים לשמוע את הדעה של שרה בממשלה.
וטוב עשתה מירי רגב שלא הייתה מוכנה להיכנע לחבורה הזאת. החבורה שעומדת בראש תעשיית הסרטים לא נותנת במה למי שלא הולך בתלם השמאלני שלהם.
אין ספק כי מירי רגב היא שרת התרבות הראשונה שלא נכנעת לאליטה ששולטת בתקציבי התרבות במשך שבעים שנה. הבעיה שלהם שמירי לא משתכרת מאדי האלכוהול באירועים הנוצצים של התעשייה. והכי כואב להם שמירי שמה להם מראה בפרצוף.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"הפשיזים כן יעבור"

אריק זיו ויזר

מצביעים רמי לוי

אלי חזן

הצילו את אקוניס

אריק זיו ויזר

כן ג'נבה – לא להסכם

אריק זיו ויזר

אני מאשים…!

אריק זיו ויזר

רוני גט א לייף…

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן