26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

גילה OUT מירי IN

טיבי ועודה מסיתים ומסתייגים, איפה מתחבא ריבלין, מי מתנכל לאקוניס, שלום קסטרו, עלילות ברקת בירושלים, הצוללת והשקיפות


מדינה באש
אינתיפאדת-האש, כך אפשר להגדיר את מסע ההצתות .
כעת ברור שיש גם ערביי ישראל המעורבים בהצתות, יש עצורים בביצוע ובהסתה להצתה.
ברור כי הפעם להסתה של מנהיגי הרשימה המשותפת, השופכים שמן למדורה, יש משמעות רבה. אחמד טיבי מסביר לנו כי גם להם חשוב עץ ובית, רק אחמד טיבי שכח כי הם קידשו את המוות אז מה זה עץ או בית מול השהידים? לכן אין להתרשם מלשונו החלקלקה של טיבי.
מעניין לאן נעלם הנשיא רובי ריבלין. כאשר יהודים שרפו בית אחד הוא יצא בקריאת ‘בני עמי בחרו בטרור’ , ומה עשו בני עמו עכשיו?
התנהגות הנשיא היא עלובה, כך הוא נוהג בגזענות נגד רוב העם שלו, כך היה עם החרם על בניון, את גרבוז הוא חיבק וכך יצא והטיל אשמה על כל העם היהודי. ועכשיו, כאשר מדובר במציתים ערבים, קולו נדם.
במערכה הזאת התגלה גלעד ארדן כמי שהוביל בבטחה את האירועים ואין ספק כי ארדן הוכיח ביצוע ברמה הגבוהה, זאת לעומת אירוע השריפה בכרמל. אין ספק כי ארדן והמפכ”ל ניהלו את האירועים בצורה טובה. אנחנו מדברים על ריבוי זירות ובכל זירה ריבוי הצתות, ולמרות הכל המערכה נוהלה היטב.


סאגה היועץ הפוליטי
כבר חודשים נתניהו מתנהל ללא יועץ פוליטי. עלו שמות של מועמדים ויש מועמד אחד, עומרי אקוניס, ששמו עלה כבר לפני חודש והשבוע עלה ציוץ של טל שלו שאקוניס מועמד מוביל, אך בשיחה עם מקורב שלו לא היו בשיחות אתו במשך שבועיים, מכאן ניתן לשער שיש גורם במערכת שמסכל את המינוי ושורף אותו פעם אחר פעם.


מירי רגב
רבים נדהמו כאשר ראו את מירי נמצאת בשורה הראשונה מול התקשורת באירועים של ההצתות. הבמה הייתה אמורה להיות של השר הממונה גלעד ארדן וראש הממשלה אך מתברר כי נתניהו הזמין את מירי רגב ובכך נתניהו מסמן את מירי כמקורבת אליו , מה שברור נתניהו מקרב את מירי על חשבון גילה גמליאל שפעם אחר פעם נוקטת עמדות מוזרות לליכוד.
הרבה מהפעילות שלה היא התרסה, וניסיונות לקחת סמכויות משרים אחרים. רק השבוע ניסתה לקחת סמכויות ממשרד ההסברה השייך לשרה מירי רגב.
גם בסביבת נתניהו לא אהבו את התנהלות גילה גמליאל. מקורב לנתניהו אמר השבוע כי עדיף שגילה תתרכז במשרד שלה, ולא תתעסק במשרדים אחרים.


פידל קסטרו
קסטרו, אבי המהפכה שזרקה את ‏ארה”ב מקובה. ארה”ב ניסתה להפילו ולהתנקש בחייו, אך הוא שרד 11 נשיאים. פידל קסטרו מת בגיל 90 הבוקר, אחד המנהיגים המשפיעים במאה ה20.
אצלו היה סוציאליזם או מוות, בסוף המוות מנצח בכל מקרה.
קובה תחת הנהגתו נעצרה באמצע המאה העשרים ולכן היום קובה תחת מנהיגות של אחיו חותרת באיטיות לכיוון המערב .
קובה בשנים האחרונות הופכת להיות אחד המקומות המתפתחים במהירות כאשר קובה נטשה את עידן קסטרו עוד בחייו ועכשיו היא תהפוך לחזור להיות השלוחה של ארה”ב.
גם קובה שסימלה את ניצחון הסוציאליזם על הכלכלה החופשית, כאשר קובה השקיעה בחינוך ורפואה ושם יש הצלחה אך הפסידה כאשר התנתקה מהעלילה העולמית .
קסטרו כמו חברו צ’ה גאוורה קידשו את המוות של מי שלא הסכים איתם.
כאשר אבירי חופש הדעה מתגעגעים לימים של המהפכות בדרום אמריקה ובמרכזה, מוטב שיזכרו שהאידאולוגיה שלהם הייתה מרחץ דמים והתוצאה לא מי יודע מה. קובה היא המדינה האחרונה שנותרה מעידן המהפכות הסוציאליסטיות, כל השאר פונות לכלכלה חופשית בצורות שונות.


ניר ברקת עוקף את מבקר המדינה?
ניר ברקת מינה את ברק הרשקוביץ דוברו בליכוד ליועצו בעירייה .
כנראה גם אצל ברקת הבינו כי שפיכת הררי הכסף על פעילי הליכוד דרך החברה הפרטית עוד יפגעו בניר בעתיד, ולכן הם מבצעים פניית פרסה. ברק הרשקוביץ הוא המינוי הראשון של איש ליכוד לתוך צוות ברקת בעירייה.
האם נראה את קטי שיטרית חוזרת לעבוד במוניציפלי היא הרי כבר הייתה שם כפקידה של וקנין .
מה שברור ניר ברקת איבד מומנטום בליכוד כאשר היום ברור שהוא נכשל בהבטחה הגדולה שלו להתפקדות המונית. ברקת דיבר בהתחלה על עשרים אלף אחר כך על עשרת אלפים ועכשיו על מפקד שהוא סוד.
ככה זה תמיד כאשר אין לך מפקד אתה אומר שזה סוד.
ניר ברקת רגיל לכישלונות, ניר הבטיח הגירה חיובית של יהודים , קבלנו מאז שהוא ראש העיר למעלה מחמישים אלף יהודים שנטשו את ירושלים, ניר ברקת הבטיח עיר נקייה בבחירות האחרונות , ובית ישראל נראית כמו עיירת פיתוח של שנות השישים של המאה הקודמת, העיר פשוט מטונפת.
ואחרי שהרס את ירושלים הוא מגיע להרוס את הליכוד. כעת תושבי ירושלים יממנו את היועץ שלו מהליכוד, חרפה.


הדיר ומודר
השבוע פרץ ליאור הררי שוב בפרשייה מבישה. מי שבתחילת הקדנציה הפך את עצמו להיות מגן משפחת נתניהו, לאחר מכן החל במלחמות נגד אנשי ליכוד. בהתחלה עשה שיימינג למי שדעתו שונה ובהמשך את מי שלא הסכים עם דרכו הוא הפך לאויב. השיא היה כאשר פעילים ברשת נזרקו מהקבוצות של תומכים במשפחת נתניהו, פעילים אלו הקימו קבוצות אלטרנטיביות תחת הכותרת “תומכים במשפחת נתניהו” והקבוצות הפכו להיות פופולאריות, בין הפעילים משה סבח, אלייסיה, מוטי אדרי ועוד רבים.
גם לסביבת נתניהו נמאס כבר מהנזק שהבחור גורם וידוע שכבר מספר פעמים בקשו ממנו שיירגע.
השבוע הוחלט כי ליאור הררי ימודר מסביבת נתניהו כדי שהבושות שהוא עושה לא ידבקו לנתניהו.


הצוללות
כן, היועץ המשפטי החליט על בדיקה אחרי לחץ תקשורתי אך כאשר הוא יחליט על סגירת התיק כל אלה שהפיצו את הסיפור לא יתנצלו אלה יחפשו סיפור חדש. .
טוב שיש חקירה ונראה שנתניהו יוצא נקי. לגבי שימרון איני יכול לומר אם מעד או לא, רק ברור כי נתניהו נקי.
אולי הגיע הזמן לחשוף את הסדרי ניגוד העניינים של כל מי שנימצא בקרבתו של ראש הממשלה ועוסק בעסקים בחוץ.
ככל שהכל מסביב יהיה בהיר כך הסתבכויות כאלה ייפחתו.
תמיד בסביבת פוליטיקאים יש אנשים שפועלים גם בשוק הפרטי. האם אייל ארד וליאור חורב לא נמצאים גם בשוק הפרטי וגם הפוליטי? בדיוק בשל כך נוצר הסדר ניגוד העניינים. נדמה לי שאם הסדרי ניגודי העניינים יהיו שקופים זה יעשה רק טוב לפוליטיקה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

בנתיב נתניהו : מהעברת התקציב ועד בחירת יו”ר המרכז

אריק זיו ויזר

כחלון הוא כיפת הברזל של נתניהו

אריק זיו ויזר

שמעון פרס ז”ל חתר לעשייה

אריק זיו ויזר

התוספת שתופסת ללשכת נתניהו

אריק זיו ויזר

מתפקדים במר”צ למען השבת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן