19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בן כספית שכח מה זה להיות עיתונאי !

שוקן : הסתה בחסות חופש הביטוי, מי נטש את דודו טופז, ברק רצה לרוץ בליכוד, ההסתה – עניין של גאוגרפיה, ד”ר מוחמד אלנבארי או 922

טבח בסיני
הטבח הנורא הזה מזכיר לנו כי אנחנו בישראל נמצאים בגן עדן כאשר מסביבנו גיהינום .
אצלנו יש פריחה כלכלית והמדינה באופן כללי במצבה הטוב ביותר מאז ומעולם וזאת למרות שאנחנו סובלים מידי פעם מפעולות טרור איומות.

יש לנו את עמוס שוקן שיכול להסית נגד פוליטיקאים כמו נתניהו ואלי ישי. הוא תיאר אותם כרוצחים בחליפות. זה שזה מוגזם זה ידוע. ולו גם לאור העובדה שהוא מעסיק שכיר חרב בשם דן מרגלית שהוא בכלל עיתונאי מושחת מוסרית שבעבור בצע כסף מוכן להגן על שוקן.
זוהי שאלה ממש טובה : האם אילנה דיין תעשה תחקיר על העיתונאי העסקן?

דודו טופז
השבוע נפסק ליורשי טופז פיצויים מרשות בתי הסוהר על זה שלא מנעו את ההתאבדות של טופז.
אלא שבכל התהליך של המעצר וההתאבדות של טופז נשכחו הבעיות ומה הביא את האיש שהיה כוכב מוביל בטלוויזיה לרדת למקום הכי נמוך. יותר מזה, למה אלו שנהנו מהרייטינג שטופז הביא להם בימים הטובים היפנו אליו את הגב בימים הקשים, והביאו אותו עד שהגיע לאלימות.
כל אלה שגזרו קופון גדול בימים הטובים של טופז, פשוט רמסו אותו עד שפנה לאלימות והם הם אלו צריכים לשלם פיצויים לילדי טופז.

מתחסדים ומייללים

אלו המדברים על ההסתה נגד ריבלין מתעלמים מתהליכי ההסתה הקיימים כל הזמן. מי שיכול לבוא ולהסית משמאל על נתניהו מקבל מחיאות כפיים. גם, ואולי בעיקר, כאשר הוא פוגע בפרקליטות – יועץ משפטי.

כאשר אותה רמה בזויה מגיעה מהימין זה כבר הסתה. הצביעות המאוסה של המבקרים היא הרעה החולה. אולפן שישי מראה את ההסתה נגד ריבלין והשופטת נאור. שם הציגו פסל זהב של השופטת והפילו את הפסל, אך את אותו רעיון פסל זהב בדמותו של נתניהו שהופיע בכיכר רבין לא הציגו כהסתה ואפילו לא הראו את הפסל בכתבה על הסתה. כל ההתמקדות בהסתה המכוערת נגד הנשיא נועדה רק לפגוע בימין.

רק לפני פחות מחודש הייתה כתובת קיר בבני ברק: “ריבלין משומד נאצי”. מיד בכל התקשורת חגגו הסתה כנגד הנשיא אבל מתברר כי הכתובת הייתה מיועדת לעיתונאי ריבלין החרדי, את הטעות הזאת לא תיקנו בכותרות.

וכאשר אתם מבכים על הסתה מימין אז תסתכלו במראה, דן מרגלית , לפיד, הרצוג, את שחרור הרסן בהסתה החל אצלכם ורק בשמאל

.

בן כספית

ב – 22 בחודש בן כספית במאמר באל מוניטור טוען כי צה”ל מוכן בחזית הסורית, יומיים אחר כך הוא טוען צה”ל לא מוכן לאיומים מהצפון.

אם בן כספית היה עוקב אחר הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות, יוסי יהושוע, שכבר חודשים בעקביות מסביר כי האיומים שאנחנו עומדים לפניהם הם מאוד מסוכנים, אז היה מבין דברים את הדברים אחרת. אני מאוד ממליץ לבן כספית ללכת לשמוע את הרצאה של יוסי בנושא. אין ספק שאחרי שתשמע אותו תבין את המצב לאשורו.

בינתיים, נראה כי בן כספית מקבל שכר לפי מילה ולכן הוא יכול לכתוב הכל גם אם זה לא נכון.

אין ספק כי בן כספית שכח מה זה להיות עיתונאי.

בעבור כיסא

נתניהו והליכוד נמצאים תחת מתקפה בעיקר של כאלה שהיו שותפים לדרך בעבר. הצייצן הראשי אהוד ברק הוא הדוגמה העלובה ביותר. ברק, שפירק את מפלגת העבודה בעבור המשך ישיבה בתפקיד שר ביטחון, מראה כי אין גבול לנבזות. בלילה אחד פשוט הודיע על הקמת סיעת עצמאות ונשאר בממשלת נתניהו. ברק היה מאוהב עד כדי כך בתפקיד כאשר בדק את האפשרות להיות משוריין בליכוד. כאשר נבדק העניין לעומק היה ברור שמרכז הליכוד לא יאשר זאת. מי שבעת ההיא עשה נפשות לאי כניסת ברק לליכוד היה בוגי. לבוגי קרץ תפקיד שר הביטחון וכמו ברק, כל זמן שהיה ברור כי הוא בתפקיד שר הביטחון, טען שנתניהו הוא המנהיג הנכון לזמן הזה. מאז שהתפוטר מהתפקיד בוגי הפך להיות אויב לנתניהו.

יש משהו באנשי הצבא שמגיעים לפוליטיקה והם חושבים שמגיע להם לפני האחרים. כל זמן שיקבלו את האתנן הכל בסדר וכאשר הפרה מפסיקה להניק אותם הם יפגעו בה עד שיוודאו הריגה.

כביש 31

השבוע נפתח המחלף של כביש 31 לערד. רק לתזכורת, לפני שנה נהרגו בכביש הזה עולות לרגל. אז למרות שידעו בתקשורת כי הכביש נמצא בתהליך סלילה הם האשימו את משרד התחבורה בעניין. אבל השבוע נחנך המחלף החדש. מנגד, עמדו על במת המברכים ראש עיריית ערד שברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואת שר התחבורה ישראל כץ על העשייה והתרומה לעיר ערד ולנגב, יש לזכור ראש עיריית ערד הוא איש יש עתיד, ששיבח את ממשלת נתניהו, לא מכיר ליכודניק שישבח את ממשלת נתניהו טוב ממנו.

ואני מוסיף את הפוסט של אלי חזן, מנהל אגף הסברה בליכוד :

“כמה מילים על איש השבוע שלי : ד”ר מוחמד אלנבארי או 922

לעיתים נדמה לי שזה בלתי אפשרי לתאר בצורה מלאה את הבעיות והאתגרים שבשילוב אוכלוסיית המיעוטים בישראל. רבות נכתב על כך ורבות עוד ייכתב.

אלא שאתמול הרגשתי את אחד מאותם רגעים מזוקקים שקשה לי להסביר אותם ונותנים לי את התקווה שאנו על המסלול הנכון.

הנה כי כן, אתמול חנכנו יחד עם ראש הממשלה ושר התחבורה והמודיעין את קטע כביש 31 שזה בעצם ממחלף שוקת לערד. בעבר כביש דמים והיום כביש חיים שלא רק מחבר בין הפריפריה והמרכז אלא גם משנה את חייהם של תושביו היהודים של הנגב ושל תושביו הלא יהודים.

הנאום האחרון היה שמור לראש מועצת חורה – ד”ר מוחמד אלנבארי.
אז מה הוא אמר בין השאר, או לפחות מה היו רוח הדברים, שכה נגעו לליבי :
שגם לאוכלוסיה הלא יהודית יש אחריות לשינוי חייה וזה הרבה תלוי בה.
למה זה חשוב ? כי הנה אדם שבא ממצוקה ומכיר באחריות שלו ושל הקבוצה ממנה הוא מגיע ולא מאשים את כל העולם בבעיותיו אלא מבקש לשנות.

ששיתוף הפעולה בין ראשי הרשויות באזור הוא שיתוף פעולה שלא היה כמותו והוא יכול להיות GAME CHANGER.

ומשהו שהוא בעיני מראה שיש שני צדדים שרוצים לעבוד יחדיו, להשקיע ולשנות הרי שזה אפשרי :
הוא דיבר על החלטת הממשלה 922 (ועוד מספר החלטות דומות אבל 922 הייתה הראשונה ולכן אני זוכר אותה) שמשנה את חייה של האוכלוסייה הלא יהודית בנגב.

אז מה זה 922 ושאר החלטות הממשלה ?
אלו ההחלטות שאתם מכירים בתור 15 מיליארד ש”ח לשינוי פניה של החברה הערבית בישראל.

ואני תהיתי ביני לבין עצמי האם האדם הדגול הזה מכיר את ז’בוטינסקי, משנתו לשילוב המיעוט הערבי ועד כמה ראש הממשלה נתניהו ועד כמה שרי הליכוד מיישמים אותה. בפועל. במעשים. המון. שמשנים מציאות.

אז בפעם שאתם שומעים שמאלנים מאשימים את הליכוד בפגיעה במרקם “החיים” תזכרו את העובדות הללו.

סוף השבוע שלי יהיה הרבה יותר אופטימי כי אני מוצא שאפשר להביס את הח”כים של הרשימה הערבית המשותפת ואת גישתם המעוותת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבלוף הברקתי

אריק זיו - יומן פוליטי

המריחה הגדולה של השופט גרוס

אריק זיו ויזר

פרס יש לך יורש/ת

אריק זיו ויזר

נהנתנות מול שחיתות

אריק זיו ויזר

לא עוד ביתן 28

אריק זיו ויזר

בוגי טועה כמו שריבלין טעה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן